آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کوتاه مانی این دبنک 2022

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQdGSJ2gyt9EMxtCXctihI_HMp-_jfs31bU2g67E0&s=0


نتایج کوتاه مانی این دبنک 2022

متن در ادامه مطلب


مورگان لدر مچ زنان رو برد


لشلی کمربند امریکا رو از تیوری گرفت


کارملا مقابل بیانکا باخت


استریت پروفیتز مقابل اوسوز شکست خوردند


روندا مقابل ناتالیا برد


مورگان روی روندا کش کرد و قهرمان زنان اسمکدان شد


تیوری لدر مچ مردان رو برد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/12 و 17:06 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش عجب رویدادی بود واقعا Liv Morgan درخشید
    نقد رو که به کسی ندادی اگر ندادی بگو شروع کنم به نوشتن
    دمت گرم

    پاسخ : بله. منم تعجب کردم. باشه لطفا بنویس. منتظرم

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/12 و 17:02 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش اگر میخوای برای سایت یک کانال تو آپارات بسازم
    و تمامی شو ها و همینطور پی پر ویو ها رو می‌زارم با خرج اینترنت خودم
    همچنین بررسی پی پر ویو ها رو میتونم ظبط کنم و با صوت تحویل مخاطبان بدم
    و میتونیم پادکست های خفن رو داشته باشیم به صورت ضبط شده و یا live در آپارات
    اگر راضی باشی شروع کنم داداش هم میتونیم کیفیت بررسی ها رو بالا ببریم یعنی مخاطب میاد و میبینن که هم ویدیویی هست و هم متنی و هم اینکه سایت بیشتر دیده میشه .
    امیدوارم راضی باشی

    پاسخ : باشه . ولی باید به سایت هم برسی.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش