آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 15 دسامبر 2023
  • بازدید : (645)

WWE SmackDown Leaving Fox, Back to USA Network in 2024


نتایج کامل اسمکدان 15 دسامبر 2023


متن در ادامه مطلب

رومن رینز با پل هیمن، جیمی اوسو و سولو سیکوآ وارد می‌شود. مایکل کول اشاره می کند که رومن 1202 روز قهرمان بوده است. ما کلیپ هایی از مسابقه تیمی هفته گذشته را می بینیم که در آن رندی اورتون و لس آنجلس نایت در برابر جیمی اوسو و سولو پیروز شدند.

رومن به مردممی گوید که او را تصدیق کنند و طرفداران انگشتان خود را در هوا گذاشته و به آسمان اشاره می کنند. رومن به آنها می گوید که دهان خود را ببندند. او می گوید که کریسمس نزدیک است، تعطیلات است، او اینجاست تا جشن بگیرد. فصل ترفیع است زیرا او رئیس خوبی است. او یک رئیس قبیله منصف است. وقتی کسی کار خوبی می کند، به او پاداش می دهیم. وقتی کسی کار بدی می کند، او را مجازات مینیم، اما امشب اینطور نیست. و امشب درباره یک مرد است، ان مرد همه چیز را قربانی کرده است، این مرد می فهمد که نگه داشتن خانواده در اوج به چه معناست.

جیمی را می بینیم که پشت رومن لبخند می زند. هواداران شعار "رندی" سر می دهند و رومن به جمعیت نگاه می کند. رومن می‌گوید این برای رندی اورتن نیست، این مرد رئیس بعدی قبیله است. رومن به جیمی می گوید که به برادرش سولو تبریک بگوید. جیمی به اطراف نگاه می کند و رومن سولو را در آغوش می گیرد و به او می گوید که دوستش دارد.

 

پس از بازگشت از تبلیغات، اورتون وارد رینگ می شود و طرفداران شعار "رندی" را سر می دهند. او می گوید 18 ماه است که به این لحظه فکر می کند. در مورد اینکه قرار است چه کاری انجام دهد، چه خواهد گفت، اما تنها چیزی که واقعاً باید به رومن بگوید این است که میخوام انتقام بگیرم. رومن 18 را ماه از من گرفت. حالا قرار است من همه چیز را از او بگیرم و برایم مهم نیست که باید از کدام یک از اعضای خانواده اش شروع کنم.

رندی به رومن می گوید که این داستان امشب شروع می شود و در رویال رامبل به پایان می رسد زیرا او رومن رینز را برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای به چالش می کشد. هواداران شعار "RKO" سر می دهند و رومن به جمعیت نگاه می کند.

رومن می گوید به نظر می رسد که اورتون شایسته آن است. رومن می گوید اورتن 18 ماه به این موضوع فکر می کرد اما رومن اصلاً به او فکر نکرده است. او 18 ماه است که رفته است، هیچ کاری برای کسب این فرصت انجام نداده و لیاقت این فرصت را ندارد و می تواند منتظر نوبتش باشد. دیگر سال 2007 نیست، او یک سر و گردن بالاتر از او و دیگران است. او به رندی می گوید که اگر مسابقه ای با او داشته باشد، رندی مصدوم نخواهد شد بلکه این بار بازنشست خواهد شد.

رندی می گوید شاید رومن درست می گوید. او به چشمان رئیس قبیله نگاه می کند و می بیند که رومن بهتر از قبل شده. او دیگر فقط یک قهرمان تاریخی نیست، او یک اسطوره است. سی ام پانک نیوز. اورتن به رومن می گوید که او نیز تغییر کرده است. او تکامل یافته است اما تنها چیزی که رندی اورتون برای همیشه باقی خواهد ماند، یک قاتل افسانه است.

اورتن میخواد ار کی او بزنه اما رومن رد میکنه. اورتن به گوشش اشاره می‌کند و می‌گوید صداهایی در سرم میشنوم که میگه رومن ترسیده. اورتون میکروفون را پرت می کند و حلقه را ترک می کند.

 


گریسون والر در مقابل کارملو هیز

والر از طناب بالا می‌رود، پایش را روی گردن کارملو می‌گذارد، هیز را می‌چرخاند و او را روی رینگ میکوبد. والر برای کاور می رود اما هیز کیک اوت میکنه. والر از جایش بلند شد اما هیز با یک لگد به صورتش زد. هیز با اجرای دی دی تی رفت برای کاور اما والر تسلیم نشد. کارملو با فیرست 48 به او ضربه می زند. او از طناب بالایی بالا می رود و حرکت نوسینگ بات نت رو اجرامیکنه. او بعدش والر رو کاور میکنه.

برنده: کارملو هایز

 


 رندی اورتن در پشت صحنه هست. لس آنجلس نایت می آید و از اورتن می پرسد که چه موقع به کمکم نیاز داری؟ اورتون به او می گوید که به کمک او نیاز ندارد. LA Knight  به اورتون می گوید که اگر او نبود احتمالا نمی توانست قرارداد اسمکدانش را امضا کند. اورتون به او می گوید که آنها در مسابقه تگ تیم خود در هفته گذشته برنده شدند و فعلا با هم خوب هستند. او به LA Knight می گوید که آنها باید دوستی خود را به همین ترتیب حفظ کنند و برای انجام این کار، LA Knight باید از من دور بماند. لس‌آنجلس نایت به اورتون می‌گوید مقابل رومن رینز، تنهایی شانسی نداری

 


کوین اونز در مقابل آستین تئوری

اونز میخواد استانر بزنه اما تئوری، دست مصدوم کوین را می گیرد و به آن لگد می زند. تئوری دست کوین را به تیرک رینگ میکوبد. بعدش روی دست کوین لگد میزند. تئوری به سمت طناب ها می دود اما اوونز با بیگ رایتهند بهش حمله میکنه. اونز موفق میشه حرکت رو تکرار کنه و بره برای پین

برنده: کوین اونز

 


رومن رینز در رختکن خود نشسته است. او می گوید امشب قرار بود جشنی باشد و اورتن جشن سولو را خراب کرد. او از جیمی می پرسد که آیا میدونی چی میگم. جیمی میگه اره. رومن می گوید یکی باید اورتون را ساکت کند. جیمی می‌گوید که می‌تواند این کار را انجام دهد، اما به نظرم بهتره وارث قبیله این کار رو بکنه.  رومن می گوید اگر او بتواند اورتون را به تنهایی ساکت کند، این می تواند برای او، پله پیشرفت باشد. او از جیمی می‌پرسد که آیا می‌فهمد و جیمی می‌گوید بله. جیمی مکث میکنه و بعدش میگه نه کاملا نفهمیدم.

 


تصویر کایرون کراس را داریم. او می گوید این مکان در شرف تحول هست. لحظه ای که او وارد در شد، همه چیز به حرکت در آمد. و اکنون ما در آستانه شروعی جدید هستیم. همه چیز در شرف فرو ریختن است. او می گوید به زودی خواهید دید.

 


کوین اونز بازویش را گرفته و پشت صحنه راه می‌رود. کامرون گرایمز می آید و می گوید ای کاش می توانست مثل اونز به تئوری آستین ضربه بزند. کایلا براکستون از اونز درباره بازی هفته آینده مقابل کارملو هیز می پرسد. او می گوید من تقریباً شبیه کارملو هیز هستم. او می گوید تقریبا 10 سال پیش در راو کارم را شروع کردم و با جان سینا رو در رو شدم.

 کارملو هیز می آید. او به اوونز می‌گوید که من شبیه آستین تئوری و گریسون والر نیستم، نمیتونی از پسم بربیایی.

 


یک کلیپ از هفته گذشته راجب مجروح شدن شارلوت فلیر نشان می دهند. شارلوت فلیر به مدت 9 ماه از میادین دور خواهد بود.

سراغ بیلی میریم. او می‌گوید که من گروهم رو ساختم تا کمپانی رو قبضه کنیم. هر روز به آن هدف نزدیک تر می شویم. بیلی می گوید که برنده رویال رامبل خواهد شد و کمربند رئا ریپلی را از راو خواهد گرفت.

 


تیم جنگجویان کابوکی: کایری سین و آسوکا در مقابل زلینا وگا و میچین

نکته: میچین همون میا ییم هست که اسمش رو تغیر دادند

میچین تگ میگیره. او با هدبات به آسوکا ضربه می زند. میچین آسوکا را روی تشک می کوبد. او برای کاور می رود اما سین کاور را می شکند. وگا وارد رینگ می شود و سین را به بیرون پرت می کند. وگا و سین در بیرون رینگ به درگیری ادامه میدند. میچین با یک بیک بوت به اسکا حمله میکند. میچین آسوکا را به زمین می اندازد. داکوتا کای حواس داور را پرت می کند. سی ام پانک نیوز. میچین از طناب بالا می رود. بیلی میچین را از روی طناب هل میدهد. سین تگ میگیره. او با البو به میچین ضربه می زند و میره برای پین

برندگان: جنگجویان کابوکی

 


جیمی و سولو با هم هستند و جیمی به سولو می‌گوید که رومن و هیمن بیش از حد معمول با هم صحبت کرده‌اند و یه چیزایی ناجور به نظر میرسه.  او از سولو می پرسد که اگر قرار هست علیه من کاری بکنند، بهم بگو. سولو به جیمی می گوید که او برادرش است.

 


ویدئویی از سانتوس اسکوبار پخش می‌شود که در مورد ری میستریو صحبت می‌کند و او را از کار افتاده میداند.  او می گوید که این بار من با بابی لشلی مسابقه دارم. امیدوارم وقتی کار بابی را تمام کردم، او دیگر چهره زشت خود را در اسمک‌دان نشان ندهد. وقتی کارم با بقیه تمام شد، سراغ لوگان پل میرم و قهرمان ایالات متحده خواهم شد.

ما سراغ بابی لشلی و استریت پروفیتز میریم. لشلی می گوید لوگان پل قهرمان ایالات متحده است و اکنون آنها یک تورنمنت دارند. یک سری سوپراستار که لوگان فکر می کند می تواند آنها را شکست دهد. من به مصاف سانتوس اسکوبار می روم. تیم استریت می گویند که بابی سانتوس را شکست خواهد داد. لشلی به سانتوس می گوید که او فقط یک مانع بر سر راهم هستی.

 


رندی اورتن در مقابل جیمی اوسو

جیمی روی طناب میره اما اورتون او را می گیرد. جیمی کاری میکنه که اورتون به طنابها گیر بکنه. جیمی می خواهد وارد رینگ شود اما اورتون بهش کیک می زند. اورتون با دی دی تی کار رو ادامه میده. بعد سراغ ار کی او میره. موسیقی سولو پخش می شود. سولو وارد  میشه. همان لحظه، موسیقی LA Knight پخش می شود و او هم می آید. نایت با سولو درگیر میشه. جیمی اورتون را در رینگ می گیرد اما اورتن با RKO به او ضربه می زند. او بعدش جیمی را پین میکنه.

برنده: رندی اورتن



رندی و نایت به هم خیره می شوند. نایت می گوید که من باعث بردنت شدم. می دانستم که بلادلاین به کمک جیمی می آیند. ناگهان رومن از پشت به نایت حمله میکنه. اورتن  و رومن به هم خیره می شوند.

هواداران شعار "رندی" سر می دهند و کمی بعد درگیر میشند.  جیمی و سولو به کمک رومن میان و نایت هم به کمک رندی. ناگهان استایلز هم میاد تا به رندی کمک کنه. فیسها شروع به اجرای فینیشر روی بلادلاین میکنند و با برتری اونا، اسمکدان تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش