آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
لینکهای تماشای زنده دینامیت 10 اگوست 2022

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuVPlMmrsr23FfQVyTTC67y1br_bvMzlTezgc4boE&s=0


لینکهای تماشای زنده دینامیت

10 اگوست 2022

متن در ادامه مطلب


برنامه ساعت چهار و نیم بامداده


بازم سایت برام مشکل داره. خودتون روی لینک زیر کلیک کنید و برید لینک دینامیت رو پیدا کنید. راحته


کلیک کنید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش اگر توجه کنید من بررسی سامراسلم رو تا ساعت ۱۱ ظهر همون روزی که رویداد برگزار شد فرستادم چون رویداد رو زنده دیدم
    میتونستم نتایج رو پوشش بدم تو اون رویداد ولی چون گفته بودم پوشش نمی‌دم گفتم ارزش نداره پست بزنم وگرنه من رویداد رو زنده دیدم و بررسی رو تا ۲ ساعت بعد از رویداد فرستادم
    ولی این دفعه پوشش زنده داریم.

    پاسخ :
    منظورم این هست که ضمن دیدن برنامه نتایج کامل رو روی سایت بزنی. معمولا اخر هر مسابقه رو خود برنامه تکرار میکنه و میشه باهاش پااین مسابقه رو نوشت

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/20 و 2:25 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش امیدوارم حالت خوب باشه
    هرکاری داشتی به من بگو که انجام بدم
    داداش رویداد کلش ات د کستل رو پوشش زنده میدم اگر اجازه بدی چون ساعت ۹:۳۰ شب هست رویداد به وقت ما
    همچنین فردا شب رویداد کلش ات د کستل رویداد All out البت هست که اون ۴:۳۰ صبح هست که اونم پوشش زنده میدم یعنی نتایج رو لحظه به لحظه تو یه پست آپدیت میکنم
    در هر صورت هر کاری داشتی به من بگو

    پاسخ : سلام برادر. ممنون میشم اگر بتونی این بخشها رو پوشش بدی. من معمولا نمیرسم که زنده ببینم. امیدوارم مثل سامراسلم زیر قولت نزدی. ممنون

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش