آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 22 سپتامبر 2023
  • بازدید : (635)

Producers Revealed For WWE Friday Night SmackDown Matches


نتایج کامل اسمکدان 22 سپتامبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

اسمکدان با موسیقی جان سینا شروع می شود. او به سمت رینگ می رود و جمعیت تشویقش میکنند.

او به مردم خوشامد میگه. سینا می گوید از زمانی که به او اجازه داده اند به اسمکدان بیاید، خیلی کارها را انجام داده است. او مهمان، مجری، خبرنگار و داور بوده است اما هیچ شبی مثل امشب نبوده است. سینا میگه امشب شب خیلی خاصیه. امشب همان شبی است که دوست دارم مسابقه داشته باشم. او از هواداران اجازه می خواهد. او از آنها می پرسد که آیا امشب شب خوبی برای برگزاری مسابقه هست؟

او می گوید هیجان زده است اما عصبانی است. او از دست بلادلاین عصبانی است و میخواد به صورت تیمی مقابل اونا مسابقه بده اما نمیدونه چه کسی هم تیمی خودش خواهد بود. استایلز وارد میشه. سینا و ای جی هر دو در رینگ رو در رو هستند و ای جی میکروفون را از دست سینا می گیرد. سی ام پانک نیوز. طرفداران شعار "ای جی استایلز" را سر می دهند و او از طرفداران می پرسد که آیا میخواهید من هم تیمی سینا بشم. طرفداران شعار "بله" را سر می دهند. استایلز بلادلاین رو به رینگ دعوت میکنه. جیمی اوسو و سولو سیکوآ میان. سینا ازشون میخواد وارد رینگ بشند. جیمی و سیکوا سالن رو ترک میکنند.

 

جان سینا و ای جی استایلز با آدام پیرس در پشت صحنه حضور دارند. سینا به پیرس می‌گوید که امشب مسابقه تیمی میخواهیم. پیرس میگه اول باید با هیمن همانگ بشم تا ببینم ایا بلادلاین قبول میکنه.

 

ری میستریو و سانتوس اسکوبار در مقابل استریت پروفیتز

ری از اسکوبار تگ میگیره و یک تندر دی دی تی روی داوکینز میزنه. او داوکینز را روی طناب میگذاره و میخواد 619 بزنه. داوکینز با یک ضربه مانعش میشه. داوکینز میره برای کاور اما اسکوبار کاور را می شکند. فورد وارد رینگ می شه تا دخالت کنه اما اسکوبار او را به بیرون پرتاب می کند. داوکینز با رایت هند به اسکوبار حمله میکنه. او بعدش حواس داور را پرت می کند و لشلی ری رو به حاشیه میکوبه. داوکینز یک لحظه مکث میکنه و همین باعث میشه تا ری او رو رول و کاور بکنه.

برندگان: ری میستریو و سانتوس اسکوبار

لشلی عصبانی است.

کلیپ‌هایی از بازگشت د راک به اسمک‌دان در هفته گذشته را می‌بینیم. تیوری از یک گوشه سمت تیم گزارشگران میاد و بابت تمجید اونا در مورد راک، اعتراض میکنه. مامورا بهش اخطار میدند.

آستین تئوری و آدام پیرس در پشت صحنه هستند. تیوری به اتفاقات اخیر اعتراض داره. ریج هالند و بوچ در پشت صحنه هستند. هالند به تئوری می گوید که زیاد جوگیر نشه. والر میاد و طرف تیوری رو میگیره. پیرس بین دو طرف، مسابقه تیمی میزاره.

 لشلی نشان داده می‌شود که سر تیم استریت فریاد می‌زند. او می‌گوید که آن‌ها باید برنده بشند. اگر نمیخوان برنده باشند، پس کت و شلوارها، ساعت‌ها و همه چیز را پس بدهند. او به آنها می گوید که می تواند ادمهای دیگری را برای گروهش پیدا کند.

 

مصاف برای کمربند زنان اسمکدان

اسکا مقابل ایو اسکای

آسوکا یک لگ دراپ میزنه و میره برای کاور. ایو کیک اوت میکنه. آسکا این بار اسکا لاک رو اجرا میکنه. ایو بعد از کمی تقلا رها میشه. ایو اسکا رو بلند میکنه تا پاور بمب بزنه اما اسکا رها میشه.  اسکا دوباره سابمیشن میزنه. بیلی که کنار رینگ هست به ایو کمک میکنه تا از طناب بگیره و رها بشه. شارلوت میاد و با بیلی درگیر میشه. حواس آسکا پرت می‌شه. ایو با دوبل نی به او حمله میکنه. ایو بعدش از روی طناب، مونسالت رو اجرا میکنه و میره برای پین

برنده و همچنان قهرمان ایو اسکای

 

در پشت صحنه گروه بلادلاین در حال صحبت کردن هستند. آدام پیرس می آید. او یک قرارداد را بهشون نشون میده و میخواد امضا بشه. هیمن میگه اگر این مسابقه برای امشب نباشه من قبولش میکنم. پیرس میگه مسابقه برای فست لین هست. هیمن هنوز مردد هست اما جیمی قبول میکنه. پیرس میگه میرم به سینا و ایجی میگم که برای مراسم امضای قرار داد بیان.

هیمن به جیمی نگاه می‌کند و به او می‌گوید که تصمیم‌هایی مانند این مورد،  نیاز به تأیید رئیس قبیله دارند. جیمی میگه هر چی خواستی برو به رومن بگو. سولو به هیمن می گوید که نگران نباشد. سیکوا میگه بعد از امشب، کسی برای مبارزه مقابل ما سالم نمیمونه.

 

ریج هالند و بوچ در مقابل گریسون والر و آستین تئوری

ریج تئوری را می گیرد و او را به کف رینک میکوبد. او میره برای کاور اما تئوری تسلیم نمیشه. هالند تئوری را می گیرد اما تئوری او رو رول میکنه که البته بی نتیجه هست. هلند با اسلم آلاباما دوباره میره برای پین که بازم موفق نمیشه. سی ام پانک نیور. اون طرف، والر بوچ را به حاشیه رینگ می کوبد. والر به داخل رینگ می پرد و با حرکت استانر به ریج حمله میکنه. تئوری هم با اجرای توندان میره برای کاور.

برندگان: آستین تئوری و گریسون والر

 

امضای قرارداد: مسابقه تگ تیم در فست لین

آدام پیرس در رینگ است. او جان سینا را معرفی می کند. سینا می‌آید و استایلز را معرفی می‌کند.

در پشت صحنه، جیمی یوسو را می بینیم که به ای جی استایلز حمله می کند. او استایلز رو به وسائلی که در راهرو هست میکوبد. جان سینا برای کمک میره. سیکوا هم داره استایلز رو میزنه. جیمی و سولو میرند و سینا و کارکنان وضعیت ایجی رو بررسی میکنند.

پس از پیام بازرگانی، استایلز بر روی برانکارد نشان داده میشود.

پل هیمن به سمت رینگ می رود. در پشت صحنه، استایلز به بیمارستان منتقل میشه. اندرسون و میا ییم میان و اندرسون به سینا می گوید که من به استایلز هشدار دادم که با بلادلاین درگیر نشه. اندرسون همراه استایلز راهی بیمارستان میشه.

جیمی و سولو هم به رینگ میان. هیمن شروع به صحبت می کند و می‌گوید که این قرارداد توسط جان سینا امضا شد اما هم تیمی سینا امضا نکرده. جیمی می گوید، میبینید وقتی سر به سر ما میزارید چه اتفاقی میافته؟ او به سینا می گوید که اگر باهوش باشی، تو هم با آمبولانس، همراه ایجی، اینجا رو ترک میکنی. جیمی می گوید، دیر یا زود نویت مصدومیت سینا میشه و این یک پیش بینی نیست، یک حقیقت است. جان سینا میاد و باهاشون درگیر میشه. بلادلاین روی او چند تا فینیشر میزنند.  جیمی قرارداد را از هیمن می گیرد و آن را امضا می کند. سولو هم قرارداد را امضا می کند. جیمی یک اسپلش به سینا میزنه و با این تصویر اسمک تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش