آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
شمارش معکوس برای یک مسابقه و یا بهتر هست بگوییم یک جنگ
  • بازدید : (307)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlxafcBLJJhXXAgEQcJOvXdIgJdbt113gQXwl--cU&s=0

شمارش معکوس برای یک مسابقه و یا بهتر هست بگوییم یک جنگ

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

علی اصغر   


به راحتی میتوان گفت که نبرد سال pro wrestling بین Cody Rhodes و seath Rollins بوده است .

وقتی که کمپانی داشت خفه میشد کودی اومد و کاری رو در WrestleMania 38 انجام داد که هیچوقت من ندیده بودم
مسابقه ای رو با رالینز انجام داد که بعد از 10 سال از نظر من کمپانی مسابقه ۵ ستاره داشت .

و الان میرسیم به اصل مطلب دیو ملترز به مسابقه رالینز و کودی در hell in a cell نمره ۵ از ۵ داد و طلسم را شکست آنقدر این ۵ ستاره جذاب و دیدنی بود که من حتی بجای این که افسوس بخورم به حال کمپانی که ۱۱ سال مسابقه ۵ از ۵ ( در شوهای اصلی یعنی (raw و smackdown ) نداشت لذت بردم و باعث شد که افتخار بکنم به pro wrestling چرا که این دو wrestler کاری رو در عرض ۳ ماه کردن که من در ۱۱ سال اخیر در کمپانی WWE ندیده بودم .

از بزرگترین رویداد تاریخ کشتی حرفه‌ای شروع شد و تا یک حمله ناگهانی در شو raw ادامه داشت


 الان من یک آرزو دارم و این هست که کودی برگرده و شاهد یک جنگ دیگر بین آن ها باشیم .

کاری ندارم که دیو ملترز رو قبول داشته باشید یا نه ولی این که چشم دارید و می‌بینید یک نعمت بزرگ است پس هنر را ببینید چه در کمپانی WWE و یا AEW و لذت ببرید.
شاید بخوابید و از این جهان بروید و دگر نباشد صبح دلنشینی حتی با ذلت رفیق من .


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش