آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار کشتی کج، قسمت دوم
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (342)


نتیجه تصویری برای wwe  and aew logo

اخبار کشتی کج، قسمت دوم

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

آرمان عظیمی


1- تیگان ناکس و داکوتا کای، دو هفته دیگه در شو nxt، مسابقه قفس برگزار میکنن


2- حضور آندرتیکر برای راو 20 اسفند، تایید شد



3- شیمس گفته دوست دارم با همان تم قدیمی خودم در مسابقات شرکت کنم که پاسخ منفی شنیده


۴- کینگ کوربین به دیوملتزر حمله کرده و اورا سرطانی با اظهارات منفی و انتقاد همیشگی عنوان کرده



5- بیانکا بلر هم به صف افرادی پیوست که می خواهن با شارلوت مسابقه بدهند


6- مسابقه 8نفره تگ تیم، برای شو اسمکدان تایید شد، نیودی، دولف زیگلر و رود، میز و جان، برادران اوسو


7- در nxt هفته دیگه، چامپا با آستین تئوری می جنگد


8- در مومنت اف بلیز اسمکدان این هفته، خواهران بلا حضور دارند


9- شایعه شده جی بی ال هم امسال، هال اف فیمور خواهد شد


10- این یکی از نظر من جالبه، شاینا بیزلر در مصاحبه با رینگ ساید گفته، بعضی فکر می کنند هرکس از یواف سی اومده، از کج هیچی حالیش نیست، این فکر اشتباهه، نمونه اش براک و راندا، من در اولین گام حرفه ای رده بالا، به مصاف بکی خواهم رفت، بکی راه خودشو گم کرده م من به همه سرگردان ها، راه حقیقی نشان میدم!!!!


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش