آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 6 جون 2022
  • بازدید : (435)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSurfdHrLFF9IAm8JMvtE4Fk1Wbcrq4CJ0yPil8Gpo&s=0


نتایج کامل راو 6 جون 2022

متن در ادامه مطلب


به مصاف رولینز و کودی در هل این ا سل مرور میشه

کودی به رینگ میاد. مردم براش شعار میدند. کودی تشکر میکنه و میگه من هر کاری که تونستم کردم. کودی میگه شما سابقه ما رو در این کمپانی میدونید اما من میخوام راجب عضو جدید این خانواده حرف بزنم. میخوام دخترم وقتی بزرگ شدپ، این اتفاق رو ببینه و ازش نتیجه بگیره. من مقابل یکی از بهترین کشتی گیران کمپانی یعنی رولینز برنده شدم و داستانم با او تمام شد.
 کودی بعدش میگه که هدف بعدی من رسیدن به کیف مانی این دبنک هست.
رولینز میاد و میگه هنوزم ازت خوشم نمیاد اما برات احترام قائل شدم. رولینز در مورد خوبیهای کودی یک سخنرانی کوتاه ارائه میکنه و احترامش با دست دادن با کودی نشون میده .
رولینز میره و گزارشگرا در این مورد حرف مینزند. کودی هم میخواد بره که رولینز با پتک بهش حمله میکنه و دوباره کودی مصدوم میشه. مامورا جلوی رولینز رو میگیرند
مامورا میخوان به کودی کمک کنند اما او خودش میره.

دانامقابل بکی
مسابقه شروع میشه اما توزاوا وارد میشه. او داره از دست مدعیان کمربند 24/ 7 فرار میکه. دانا میره و توزاوا رو رول میکنه وکمربند رو میبره.
بکی میگه الان من سرکمربند با دانا مسابقه میدم. اگر هم کسی بیاد دخالت بکنه روی صورتش خط میندازم.

مصاف برای کمربند 24/7
بکی مقابل دانا
بکی یک بوت میزنه و میره برای سابمیشن. دانا تبدیلش میکنه به کاور. اسکا پای بکی رو میگیره تا کیک اوت نکنه و دانا برنده میشه
برنده دانا


میز تیوی
میز و ماریس یه رینگ میان. اونا میگند هر کسی مانی این دبنک رو ببره میتونه تا 85 درصد شانس بردن کمربند اول رو
داشته باشه.
ماریس بعدش در مورد اینکه برای دیدن محل برگزاری راو کنجکاو بوده حرف میزنه اما میز ناراحت هست که چرا مردم او رو بوو میکنند.
ریدل میاد و همچنان بابت غیبت اورتون ناراحته. میز میگه دوران رندی تموم شده. ریدل عصبانی میشه و میگه بالاخره تلافی اتفاقات اخیر رو سر رینز در میارم. سی ام پانک نیوز. او همچنین میز رو تحقیر میکنه. ماریس میگه میز خیلی هم دل و جرات داره. ریدل میگه پس بیاد مسابقه بدیم. میز رد میکنه. اما چامپا میاد ریدل رو میزنه. میز میگه خوب الان مسابقه میدم.
 
ریدل مقابل میز
میز مقابل حریف کم اورد و رفت کیف ماریس رو برداشت و پرتش کرد سمت ریدل. ریدل جا خالی داد و بعدش ار کی او زد و تمام
برنده ریدل


اوسوز مقابل استریت پروفیتز
جی فرود رو به حاشیه رینگ میکوبه. فرود کم نمیاره و خود جی رو هل میده. فورد به رینگ برمیگرده و داور که در حال شمارش بود، با کنت اوت، اوسوز رو بازنده اعلام میکنه
برنده با کنت اوت استریت پروفیتز

لشلی به رینگ میاد و میگه وقتی دشمن شما اشتباه میکنه بهش بابتش هشدار ندید. بزارید در اشتباه بمونه تا به عاقبتش برسه. منم با ام وی پی اینطوری کردم. او بهم خیانت کرد. منم گذاشتم بمونه تا در هل این ا سل حالش رو بگیرم. حالا فراموشش کردم و دنبال هدف تازه ای هستم
تیوری میاد و میگه نمدونم چرا به لشلی اجازه دادند در زمان من بیاد و اینجا سخنرانی بکنه. من لایق موقعیت هستم نه لشلی چون لشلی برای بردنش به کمک یک نفر احتیاج داشت. من خودم مسابقاتم رو میبرم. تیوری از لشلی میخواد بره. لشلی میگه این رینگ من هست و مثل یک اقا بهم این بخش رو دادند. لشلی پیشنهاد مسابقه برای کمربند امریکا رو میده اما تیوری میگه تو لایقش نیستی. من قهرمان مورد حمایت مکمن هستم و باید حد خودت رو بدونی.

دومنیک مقابل ماهان
ماهان یک کلوزلاین سنگین روی حریف میزنه. او میره برای سابمیشن اما ری مستریو میاد ماهان رو میزنه
برنده با دیکیو ماهان

ریمستریو بعد از مسابقه ماهان رو زد

گروه ادج میان و پریست و ریپلی راجب ارتقای گروهشون حرف میزنند. ادج میگه بالور حرفم رو گوش داد و به ما پیوست. بالور میاد و از گروه میخواد حرکت تازه ای بزنند. بعد پریست و بالور به ادج حمله میکنند. ریپلی هم مانع از دخالت ماموران میشه. اونا به ادج خیانت میکنند تا بالور رهبر گروه بشه.

السکاندر مقابل اوموس
اوموس خیلی سریع یک اسلم زد و حریف رو کاور کرد
برند اوموس


بعد از مسابقه زیگلر و رود اومدندو با اوموس و ام وی پی درگیر شدند

اوتیس مقابل ایزیکیل
اوتیس چند ضربه پی در پی به حریف میزنه اما ایزکیل سرپا میشه. او ناگهان میره برای فینیشر و کاور
برنده ایزکیل

ایزیکیل بعد از مسابقه خواهان یک نبرد دیگه با اونز شد. اونز اومد و گفت من بازم باهات مسابقه میدم به شرط اینکه بگی تو الیاس هستی. ایزیکل قبول نمیکنه و یک نی به اونز میزنه و میره

مورگان مقابل بلیز مقابل ریپلی مقابل دودروپ
مبارزه برای مشخص شدند حریف بیانکا
نیکی اش برای دودوروپ کنار رینگ بود. او اومد دخالت بکنه اما بلیز باهاش درگیر شد. مورگان میاد روی دودروپ کراس بادی میزنه. دودروپ با میچینیکو دراور بهش جواب میده. ریپلی میاد به دودروپ یه ضربه میزنه. او بعدش به دودروپ ریپیدیت میزنه و کاورش میکنه
برنده ریپلی

بالور و پریست پیروزی ریپلی رو تماشا میکنند و برنامه تمام میشه

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیر مافیا گفته: امیر مافیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/18 و 14:31 دقیقه ارسال شده.

    احتمالا دیگه کمربند های جهانی باید تغییر ظاهر بدن چون الان هشت ساله که همین ظاهرو داره
    و اگه به ۲۴ سالی ک گذشت نگاه کنیم از سال ۱۹۹۸ کمربند Wwe پنج بار تغییر شکل داده
    و فقط کمربندی ک سال ۲۰۰۵ جان سینا از جی بی ال گرفت تا هشت سال دووم اورد و تا ۲۰۱۳ عمر کرد
    و اون سه کمربند باقی مونده ب ترتیب . ۴ سال . ۳سال و ۱ سال فقط تو کمپانی بودند

    و احتمالشم زیاد ک رومن کمربنداشو ببازه ی تغییر کلی ببینیم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/18 و 0:27 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش خوبی
    داداش من وقتی داشتم شو راو رو میدیدم وسط های شو راو کلیپی از جانسینا منتشر شد و اخر کلیپ نوشتند:
    دوشنبه راو و یه تاریخ زدند که فکر کنم تاریخ برگشت جانسینا باشه درسته؟

    پاسخ : بله داره میاد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش