آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
خبر داغ همه سایت ها،بازگشت جان سینا در ماه ژوئن امسال
  • بازدید : (359)

خبر داغ همه سایت ها،بازگشت جان سینا در ماه ژوئن امسال 


متن در ادامه مطلب 


خبری که شاید به زودی رسمی شود:خبر داغ همه منابع بازگشت جان سینا در ماه ژوعن 2022


جان سینا سوپر استار کهنه کار wwe آرزو دارد که دوباره برای این کمپانی کار کند 


سینا در جدید ترین مصاحبه اش درباره بازگشتش در سالگرد جشن 20 سالگی اولین حضورش در wwe بحث کرده و شایعاتی به وجود آورده است 


گفت من می دونم که امسال بزرگان wwe مثل باتیستا،اورن،لزنر که امسال تاریخ سالگردشون در wwe بیست ساله شد و من هم امسال سالگرد ۲۰ سالگیم هست


سینا همچنین گفت من همچنان بر روی حرفه ی خودم در هالیوود تمرکز دارم امیدوارم که در ماه ژوئن دوباره به پرده wwe بازگردم 


سینا همچنین افزود که من نزدیک به یک سال هست که پس از باختم در مقابل سگ قبیله در اسلم برنگشتم 


جان سینا اولین حضورش در wwe بیست ژوئن 2002 بود که در اسمکدان به این کمپانی پیوست و همان شب مقابل کرت انگل قرار گرفت 


حالا سوال به وجود میاد که آیا جشن سالگرد ۲۰ حضور در wwe را در پرده این کمپانی می گیرد یا خیر ؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین کوفی گفته: حسین کوفی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/30 و 18:50 دقیقه ارسال شده.

    حداقل دیگه برا این باید بیارنش

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/30 و 11:10 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش یه سوالی داشتم
    رسلمنیا ۳۹ که اسمش رو گذاشتن رسلمنیا هالیوود یعنی کشتی گیرانی که تو هالیوود هستن میان به رسلمنبا هالیوود مثل: جانسینا و د راک

    پاسخ : باید راجبش تحقیق کنم. مطمئن نیستم

  • حسین کوفی گفته: حسین کوفی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/30 و 0:31 دقیقه ارسال شده.

    امید واریم ولی دیگه بزرگترین کشتی گیر جهان بدون شک دیگه حداقل برای سالگردش باید برگرده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش