آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61121 amir1383
14150 49934 rey
34 1454 sam
20515 59766 rey
10807 49638 sam
نتایج کامل راو 9 می 2022
  • بازدید : (448)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVK9n88jj1a3i_vhEF1stQKgea3USSamUxGEhaD2g&s=0


نتایج کامل راو 9 می 2022

متن در ادامه مطلب


به مصاف تیم ار کی برو و مکینتایر در بکلش مرور میشه.
تیم ار کی برو وارد  رینگ میشند. رندی به همه خوشامد میگه. او میگه ما باختیم اما در واقع بردیم. در بکلش ما هیچ کمربندی از دست ندادیم. قبلا اوسوز اومده بودند تا کمربند رو از ما بگیرند اما رینز فهمید که پسر خاله هاش عرضه این کار رو ندارند. پس مسابقه  گروهی رو قبول کرد. الان اوسوز نمیتونند تنهایی حریفمون بشند.
ریدل میگه حالا که اوسوزنمیتونند تصمیم بگیرند من و رندی دراین هفته به اسمک میریم تا ببینیم حرف حساب رینز چیه. اگر مصاف اوسوز و ما رو سر کمربند تیمی قبول نکنه، معلوم میشه که اعتباری برای اوسوز قائل نیست. بله، رندی اونجا خواهد بود چون قاتل افسانه هاست

تیم استریت پروفیتز میان ومیگند الان زمان نگرانی بابت اوسوز نیست. بلکه باید مراقب تهدید ما باشید. استریت پروفیتز، تیم ار کی برو رو برای کمربند به چالش میکشند. رندی و ریدل قبول میکنند.

مسابقه برای کمربند تیمی راو
تیم استریت پروفیتز مقابل ار کی برو
اورتون و داوکینز در بیرون رینگ درگیر شدند. فورد هم به ریدل اینزیگری زد و رفت روی طناب تا شیرجه بزنه. ریدل با ار کی او بهش حمله کرد و بعدش رفت برای پین
برنده ار کی برو

تصویر تیوری رو داریم که میگه امشب مقابل کودی رودز مسابقه دارم. او برای کودی رجز میخونه

ریپلی، پریست و ادج وارد سالن میشند. ادج میگه ما روز داوری رو راه انداختیم تا جلوی گوسفند بودن بقیه رو بگیریم. او میگه من هال اف فیم هستم اما در واقع بزرگتراز ا ین حرفام. او جای یک عمل جراحی رو روی بدنش نشون میده. او میگه البته این چیزا اهمیتی برای شما نداره و فقط داوری میکنید. شما وقتی به اینه نگاه میکنید عصبانی میشید چون زشت هستید. همچنین شما هوادار استایلز هستید و ما رو درک نمیکنید.
مردم بوو میکنند و پریست میگه اره حقیقت تلخ هست. او هم کمی مردم رو سرزنش میکنه و بعدش ریپلی رو به عنوان عضو تازه در گروه روز داوری معرفی میکنه.
ریپلی میگه پیوستن به گروه روز داوری یک تصمیم ساده بود چون روشن بود که اونا  میخوان مکان بهتری بسازند. او میگه من کارهای سابقم رو در برابر هوادارن کنار گذاشتم و الان تمرکزم روی مورگان هست تا درگیری سابقم رو با او تمام کنم.
ادج هم تایید میکنه و ریپلی رو به خاطر اشتباههای مورگان، تشویق به انتقام گیری میکنه.

مورگان مقابل ریپلی
ریپلی یک کیک میزنه. مورگان با البو جواب میده. او با دراپ کیک کار رو ادامه میده.سی ام پانک نیوز. ریپلی بهش اجازه تکمیل حرکت رو نمید. او بعدش روی مورگان سابمیشن میزنه. مورگان تسلیم میشه.
برنده ریپلی

بعد ازمسابقه، ادج به ریپلی اشاره کرد که مورگان رو بزنه. ریپلی هم دوباره روی مورگان سابمیشن زد

بالور مقابل پریست
پریست رفت تا فینیشر بزنه اما بالور تبدیلش کرد به رول. پریست بهش اجازه پایان کار رو نداد. بالور با اسلینگ بلد و کلوزلاین کار رو ادامه داد. ریپلی برای حرکت بعدی مزاحم  بالور شد. بعدش ادج وارد رینگ شد و بالور رو زد
برنده با دیکیو بالور

استایلز به کمک بالور اومد اما گروه ادج او وبالوررو زدند

کوین اونز در پشت صحنه میگه که داداش من داره از کانادا میاد تا حساب ایزیکیل رو برسه

اوموس و ام و  یپی میان به رینگ. ام وی پی میخواد که مردم به اوموس احترام بزارند چون لشلی رو برده. او میگه من بودم که لشلی رو به اعتبار رسوندم اما او در رسملنیا فقط خودش رو مطرح کرد و اهمیتی به من نمیداد.
الکساندر میاد و میگه من حرفهای تو رو قبول دارم. مامورا میخوان جلوی الک رو بگیرند اما ام وی پی میگه بزارید ببینم حرف حسابش چیه.  دراین لحظه لشلی میاد. مامورا میخوان جلوش رو بگیرند که توسط لشلی تارو مار میشند .
لشلی بعدش اوموس رو میزنه ومیره سراغ ام وی پی . الکساندر جلوش رو میگیره. لشلی الک رو میزنه اما ام وی پی فرارمیکنه

دویل در پشت صحنه از پیرس برای امشب حریف میخواد

بلیز مقابل دویل
بلیز چند ضربه به حریف میزنه و بعدش میره برای دی دی تی. او بعدش روی طناب میره و توییست اف بلیز رو میزنه و تمام
برنده بلیز

کوین اونز با یک کلاه گیس میاد و میگه من داداش بزرگ کوین اونز هستم. ایزیکیل بهش خوشامد میگه. کوین میگه کسی تو رو به عنوان ایزیکیل قبول نکرده. تو الیاسی. بعد از مردم میپرسه ومردم به ایزیکیل بودن یارو رای میدند. اونز عصبانی میشه. ازیکیل میگه نباید برارد بزرگ کوین ناراحت بشه. کوین میگه این منم. کوین اونز. ایزیکیل میگه باید داداش بزرگت می اومد و آرومت میکرد. کوین به او حمله میکنه. الفا اکادمی هم به کمکش میان و ایزیکیل رو میزنند

پیرس در پشت صحنه با اسکا هست و بهش یک مسابقه مقابل بیانکا میده. بکی میاد و میگه نباید به اسکا فرصتی داده بشه. اسکا میگه تو رفتی مادر شدی اما مثل بچه ها رفتارمیکنی. بکی با ناراحتی میره

لمون مقابل ماهان
ماهان حریف رو به حاشیه میکوبه و بعد روش ارم بار میزنه. بعدش یک ضربه به کمر حریف میزنه و با سابمیشن او رو تسلیم میکنه.
برنده ماهان

کودی د ر پشت صحنه میگه داستانم با رولینز تمام شد اما تیوری داره برام شاخ و شونه میکشه و باید جوابش رو بدم

مصاف برای کمربند امریکا
تیوری مقابل کودی رودز
تیوری حریف رو بلند میکنه اما کودی رها میشه. کودی کیک میزنه و بعدش با کودی کاتر کار رو ادامه میده. در این لحطه رولینزمیاد و کودی رو میزنه
برنده با دیکیو کودی

رولینز بعد از مسابقه به زدن کودی ادامه داد

دودروپ و نیکی اش مقابل بنکس و نایومی
نیکی یک اسنپر میزنه و میره برای کاور اما بنکس تسلیم نشد. نایومی از بکس تگ گرفت. نایومی به نیکی کیک زد و بنکس هم در بیرون رینگ با دودروپ درگیر شد. بنکس برگشت و یک فینیشر مشترک روی نیکی زدند و نایومی رفت برای کاور
برنده بنکس و نایومی

علی مقابل چامپا
د میز با لباس داوری میاد ومیگه علی از زمان بازگشتش برام شاخ شده. منم با اجازه ی مکمن داور ویژه برای این مسابقه شدم تا روی علی رو کم کنم.
علی یک فرصت برای کاور داشت اما میز جلوش رو گرفت ونشمرد.  علی بازم کار رو ادامه داد و موقعیت پین گیرش اومد اما میزعمدا کند شمرد تا چامپا بلند بشه.
چامپا یک دی د ی تی زد و رفت برای پین و میز به سرعت شمرد و تمام
برنده چامپا

تصویر اوانز رو داریم که بازم برای شروع کارش مقدمه چینی میکنه

لشلی در پشت صحنه میگه اوموس در رسل مقابل من برد چون ام وی پی کمکش کرد. دفعه بعد توی قفس با اوموس مسابقه میدم

تروت در پشت صحنه با تامینا و دانا هست و داره اوراق طلاق نامه دانا و رجی رو بررسی میکنه

اسکا مقابل بیانکا
بیانکا اسلم میزنه اما نتیجه ای نداره. اسکا رول میکنه. بیانکا رها میشه. اسکا میخواد ارم بار بزنه که موفق نیست. بیانکا دوباره  اسلم میزنه. بیانکا برای شیرجه میره روی طناب اما بکی میاد و هلش میده
برنده با دیکیو بیانکا

بکی از مسابقه، اسکا رو زد و با این درگیری برنامه تمام شد.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ص گفته: ص می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/23 و 16:59 دقیقه ارسال شده.

    سلام من طاها نویسنده ی سایتم امروز خواستم بعد از مدت ها مقاله بزارم ولی نشد. مثل اینکه رمز ورود رو تغیر دادید لطفا توی Pv برام رمز جدید رو ارسال کنید😊💚

    پاسخ : من امشب ساعت ده در پشتیبانی انلاین هستم. بیا تا رمز رو بدم داداش
    پاسخ :
    شرمند داداش. انگار پشتیبانی مشکل داره. شما در یک پست قدیمی نظر بده تا من برات جواب بنویسم

  • علی اصغرحکمتی گفته: علی اصغرحکمتی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/20 و 18:00 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    من رومن رینز را دوست دارم ولی این دلیل نمیشه که رومن بره هالیوود مالیوود کمریند دار باید از کمریندش دفاع کنه تو دوران شیوع کرونا که نبود الانم اینطوری
    یک نظرسنجی تو سایت بزارید بچه های سایت رای بدن که دوست دارن و حق کیه که قهرمان کمربند باش
    تو کمربند ها یونیورسال یونایتد استیس wwe اینترکانتی نتال کمربند زنان راو زنان اسمکدان و تگ تیم های هردو شو

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش