آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 22 ژانویه 2021
  • بازدید : (445)

WWE Smackdown 22 january 2021 Full Highlights HD - WWE Smackdown 01/22/2021  Full Highlights HD - YouTube


نتایج کامل اسمکدان 22 ژانویه 2021

متن در ادامه مطلب

کامل شد


به پایان اسمکدان قبلی مرور میکنیم و بعد شو شروع میشه


رینز و هیمن به رینگ میان و رینز می گه ما امشب اوونس را نمی بینیم چون من اینطوری خواستم. او در مورد اینکه بعضی تصمیمات میتونند عوض بشند حرف میزنه و از اینکه مردم بابت بعضی عقاید او گلایه کردند شاکیه. رومن از اینکه پیرس ناراحتی جسمی خودش رو بهانه کرده گلایه میکنه و میگه منم قبلا مریض بودم و حتی در خطر ابتلا به کرونا قرار داشتم. الانم خیلی از قسمتهای بدنم اسیب دیده هست.رینز میگه که ادام پیرس داره فقط بهانه میاره. پیرس وارد میشه و میگه عدم توانایی من برای مسابقه دادن دست خودم نیست. رینز این حرف رو مسخره میکنه. رینز معتقد هست که کوین و ادام پیرس دست به یکی کردند و پیرس مدتهاست که مسابقه نداده و نمیتونه اسیب دیده باشه. رینز میگه که پیرس از ترس شکست خوردن، این برنامه رو ریخته. رینز تهدید میکنه که بابت این جریان شکایت خواهد کرد و بعدش به هیمن میگه که پیرس به ما توهین کرده و باید حسابش رو برسی.هیمن شروع به سرزنش ادام میکنه و کمی براش کوری میخونه و قرار میزاره که امشب مقابل پیرس مسابقه بده.


زین برای بخش بعد دز رینگ هست و خودش رو به رینگ دسبند زده. او میخواد که در رویال رمبل سی نفره باشه.


ریوت اسکواد مقابل شارلوت و اسکا

اسکا یه ضربه به لیو مورگان میزنهو هلش میده به سمت بیلی کای که نزدیک رینگ هست. اسکا بعدش ریوت رو نقش زمین میکنه و به شارلوت تگ میده. شارلوت با اجرای نچرال سلکش موفق میشه حریف روکاورکنه

برنده شارلوت و اسکا


بیلی کای در پشت صحنه بابت اینکه باعث باخت ریوت اسکواد شد، ازشون عذرخواهی میکنه و میگه نباید ناراحت باشیم چون ما در رمبل زنان هستیم. ریوت میگه خودت رو قاطی ما نکن.


دانیل برایان به رینگ میتد در حالی که سامی زین هنوز با دستبند خودش رو به رینگ بسته . برایان در مورد مسابقه رویال رامبل صحبت می کنه و میگه هیجان انگیز هست که شمارش معکوس ها انجام میشه و میخواهیم ببینیم کی وارد یشه. ما هم بابت اینکه مقابل 29 کشتی گیر دیگه برای یک ساعت مبارزه میکنیم خوشحالیم. البته این خیلی ارزش داره چون اگه ببریم به تایتل شات میرسیم.

برایان می گه که او به حرفه خود بسیار افتخار می کنه، او موفقیت های زیادی کسب کرده. اما یک کاری که او هرگز انجام نداده است پیروزی در یک مسابقه رویال رامبل است. سی ام پانک نیوز. سزارو به سالن میاد. سزارو می گه که فکر می کرد هفته گذشته کمی روی براین تاثیر گذاشته اما در اینجا او دوباره در مورد برنده شدن در رامبل صحبت می کنه. سزارو میگه که او می توانه قوانین مسابقه رامبل را به 5 زبان مختلف توضیح بده. او میگه برایان در رمبل امسال برنده نمیشه.


سزارو میگه به عنوان اولین برنده ی مسابقات آندره د جاینت، در این زمینه تبحر داره. برایان میگه میتونی به جای کوری خونی بیایی و مسابقه بدیم. سزارو قبول میکنه و میگه برای اینکه نشون بدم ضعیف و مریض شدی این چالش رو قبول میکنم.

زیگلر وارد میشه و میگه آنها دارند رویال رامبل صحبت می کنند؟اما استقامت من در اون مسابقات بی نظیره.  است، کسی نمیتونه در این زمینه شکستم بده. زیگلر میگه که می خواد رامبل راو ببره و به رسلمنیا بره. بعدش از براین میخواد از رینگ بره چون میخواد مقابل سزارو خودش مسابقه بده


زیگلر مقابل سزارو

زیگلر با اسلیپر به حریف حمله میکنه اما سزارو جا خالی میده. در برگشت ، سزارو یهش فینیشر میزنه و میره برای پین

برنده سزارو


بنکس مقابل رجینالد ( همون مردی که دستیار کارملا هست)

اول مسابقه رجینالد به بنکس گل میده و میخواد دوست باشند اما بنکس بهش حمله میکنه. در پایان مسابقه بنکس رفت روی حریف بکستابر بزنه اما موفق نشد. بنکس با ضربه زانو کار رو ادامه داد و بعدش سابمشن زد. حریف تسلیم شد

برنده بنکس


رینز در پشت صحنه بابت اینکه ثبت مصافش برای رمبل، اونطور که میخواسته پیش نرفته گلایه میکنه و هیمن میگه من یک مشارو عالی هستم پس بزار کار رو ادامه بدم.


مصاف برای کمربند بین قاره ای

بیگ ایی مقابل کروز

در پایان مسابقه سامی زین دستبند خودش رو باز کرد و امد و به کروز حیلوا کیک زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو کروز


تصویر اوونز رو داریم که میگه رینز دستور داده جلوی ورودم به ساخمان ورزشگاه رو بگیرند اما خانواده من با بیماری جنگید و منم میخوام جنگنده بودنم رو نشون بدم.


استریت پروفیتز در پشت صحنه به زیگلر و سونیا دویل میرسند. سی ام پانک نیوز. اونا راجب پس گرفتن کمربند تیمی حرف میزنند و سونیا میگه هنوز وقتش نشده.


بیلی مقابل بینکا بلیر

زیاد متوجه متن این مسابقه نشدم اما گویا ادام کول و گیبل و اوتیس هم قاطی مسابقه بودند و حریفان با وسائل مختلف، هم دیگه رو به چالش کشیدند و اخرش بیانکا از بیلی خواست که مقابل توپ بسکتبال از خودش دفاع کنه و بیلی موفق نشد و بیانکا برنده شد

برنده بیانکا بلیر


ری مستریو در پشت صحنه برای دومنیک بری بردنش توصیه هایی ارائه میده


دومنیک مقابل کوربین

دومنیک رفت 619 بزنه اما کوربین بلاکش کردو بهش رایت هند زد. کوربین بعدش با اجرای اند اف دیز رفت برای کاور

برنده کوربین


هیمن مقابل ادام پیرس

هیمن کار خاصی نکرد اما رینز همون اولش رفت سراغ پیرس و یه پانچ بهش زد. بعدش بهش ضربه ی خطا زد. اوونز ناگهان اومد و با رینز درگیر شد. مامورا اومدند سواشون کنند اما اوونز دو تا استانر و یک پاور بمب روی رینز زد و با این تصاویر شو تمام شد.

برنده بدون نتیجه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/05 و 10:36 دقیقه ارسال شده.

    آقای عبداللهی
    کشتی گیر ها نوع مبارزه و استوری هاش کم شده وگرنه نمام اتفاقات رو مینویسن.اگر هم منظورتون نوع مسابقه هست که واقعا نمیشه تمام اتفاقات رو نوشت وگرنه خیلی زیاد میشه و اینکه خود شرکت WWE اینطوری به انگلیسی میزنه که ما ترجمه اش میکنیم.
    خبر ها هم همینطوره

  • هانی عبداللهی گفته: هانی عبداللهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/04 و 15:18 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید شما قبلاً خیلی بیشتر مطالب درازترین نتایج راو را یا اسمکداون می خواستین بزارین خیلی بیشتر طول می‌کشید تازگیا خیلی کوتاه کردی اگه میشه برگردی به اون موقع هاو مطالب رو زیاد بگذارید

  • محمد  گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/04 و 11:05 دقیقه ارسال شده.

    زن مقابل مرد🙄🙄🙄🙄😁

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/04 و 10:16 دقیقه ارسال شده.

    داداش من هستم نمیخواد ترجمه کنم

    پاسخ : دیر اومدی و تموم شد
    فعلا بای

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش