آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
پیش بینی رسلمنیا بکلش ( بخش دوم)
  • بازدید : (181)

پیش بینی رسلمنیا بکلش

( بخش دوم)

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

علی اصغر   



ریکوشی در مقابل سامی زین
— قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای (پیش بینی)

Ricochet اخیرا قهرمان بین قاره ای از سامی زین شده است. زین اکنون در رسلمنیا 38 به مصاف جانی ناکسویل می رود.

این یک مسابقه مجدد احتمالی بین سامی و ریکوشت برای این رویداد بعدی PPV ایجاد می کند.

اگر این اتفاق بیفتد، ریکوشه احتمالا برنده خواهد شد.

پیش بینی برنده:

ریکوشه
1) رومن رینز در مقابل ست رولینز
- قهرمانی WWE و قهرمانی جهانی WWE (پیش‌بینی)

از آنجایی که براک لزنر در برابر رومن رینز در رسلمنیا 38 اکنون مسابقه اتحاد عنوان است، این نشان می دهد که WWE تنها یک قهرمان برتر در حال حرکت به جلو خواهد داشت. حدس من این است که رومن رینز قهرمان دوبل خواهد شد.

من فکر می کنم که رومن رینز در مقابل ست رولینز را برای عنوان WWE و عنوان جهانی WWE در این نمایش دریافت خواهیم کرد. این امر منطقی است زیرا آنها اخیراً با هم مخالفت کردند و من فکر می کنم آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند.

در مورد برنده، من با رومن می روم. من احساس می کنم برای او عجیب است که هر دو کمربند را در Mania به دست آورد و سپس آنها را در PPV بعدی رها کند.

پیش بینی برنده:
سلطنت روم


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش