آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 18 می 2020
  • بازدید : (498)

DREW MCINTYRE VS BARON CORBIN ON WWE RAW 18 MAY 2020 HIGHLIGHTS ...


نتایج کامل راو 18 می 2020

متن در ادامه مطلب


توضیح:

در بخش مسابقه ی تبر ، یکی از رفقا بخش توضیحی رو کامل کرده. من شو رو ندیدم. اما این یکی کاملتره


اول وایکینگ ریدرز همه تبر هارو به هدف زد و استریت پرافیتز همه رو بیرون زد.به اتفاق یکی از تبر ها به ماشین پلیس خورد که داشت میومد.بعد از مدتی مانتز فورد یکیشو به هدف زد و با داوکینز شروع به خوشحالی کردند که یهو پلیس اومد و میگه کی تبر انداخته روی شیشه ماشین ما و بعدش داوکینز برای اینکه نشون بده کار اونا نبوده از عقب تبرو پرت میکنه و به هدف میخوره.بعدش پلیسا به اشتباه مطمعن میشند که کار وایکینگ ها بوده و این قسمت تموم میشه. با تشکر


========================

اغاز راو

رندی به رینگ میاد و گزارشگر در مورد درگیری اخیر رندی با ادج میپرسه. اورتون میگه من ادج رو برای «کشتی ازاد» به چالش کشیدم. این سبک،  یک نوع دشوار از مسابقه هست. به هر حال این دنیای سرگرمی کشتی کج هست و ما هم داریم مردم رو سرگرم میکنیم. من و ادج در رسل همدیگه رو شل و پل کردیم اما اونجا ادج کشتی گیر برتر نبود. من میخوام این رو ثابت بکنم و برای ثابت کردنش نیازی به نردبان و صندلی ندارم.

اورتون میگه من میدونم که چرا ادج در راو گذشته پیشنهادم رو قبول نکرد . من وان دلیل رو در چشماش دیدم. اورتون به کوری خونی ادامه میده تا اینکه ادج میاد و میگه تو اون هفته خیلی حرفها زدی. تو یک شطرنج بازی اما نمیتونی حرکت بعدی رو حدس بزنی. تو میتونی هر دلیلی بیاری اما اون مسابقه رو فقط برای برگه ی دستمزدت انجام میدی.


رندی و ادج شروع به بحث میکنند و اورتون میپرسه اخرش چالش رو قبول میکنی یانه. ادج میگه اره . اورتون با گرفتن این جواب میره و اهنگ ادج پخش میشه.


به اسیب دیدن ریمستریو توسط رولینز در هفته ی گذشته مرور میکنیم. رولینز در پشت صحنه ست که مورفی هم بهش ملحق میشه و راهی رینگ میشند.


رولینز و مورفی توی رینگ هستند و ست میگه. گاهی باید خودتون رو گم کنید تا خودتون رو پیدا کنید. وقتی در مانی این دبنک مقابل درو باختم، حس کردم که همه چی رو از دست دادم. من به تاریکی سقوط کردم اما بدون تاریکی نمیشه نور داشت. حالا من اون نور رو دوبار دیدم و این به لطف ریمستریو بود. ست میگه که اسیبی ک من به ری زدم از طرف خیلیها سرزنش شد اما من اینطور فکر نمیکنم. اون اتفاق یک کار ناخوشایند اما ضروری بود. یک فداکاری برای خیر بیشتر و همون چیزی که برای رهبری راو نیاز داشتم.

ست میگه حالا با میخوام با ری حرف بزنم و میدونم که او الانک نارش خانواده اش هست و شاید نمیتونه من رو ببینه. اما ری به زودی میفهمه که در راو گذشته موهبتی رخ داد. من واقعا از ته دلم میگم که وقتی ری بگرده، من به او خوش امد خواهم گفت. 

در این لحظه کاریللو وارد میشه. او میگه کسی دلسوزی رولینز نسبت به ری رو باور نداره. او قهرمان میلیونها ادم هست و برای منم یک الگو. در مقابلش تو یک ترسو بیشتر نیستی. کاریللو سمت ست میاد اما مورفی جلوش رو میگیره. رولینز غیرت کاریللو نسیت به ری رو تحسین میکنه و میگه اما من اماده ی مبارزه نیستم. در عوض مورفی لباس رینگ تنش هست و میتونه باهات مبارزه کنه.



مورفی مقابل کاریللو


کاریللو یک اسپرینگ بورد به مورفی میزنه اما حریف با ضربه ی زانو پاسخش رو میده. مورفی بعدش مورفیس لاو رو میزنه و میره برای پین

برنده مورفی


بعد از مسابقه، مورفی شروع به زدن کاریللو کرد اما بلک به کمک کاریللو اومد و روی مورفی فینیشر زد. رولینز و مورفی به سمت خروجی رفتند و بلک به اوضاع کاریللو رسیدگی کرد.


کوربین در پشت صحنه با یک کارمند بحثش شده و شاکی هست که چرا اتاقی براش در نظر گرفته نشده. او میگه اصلا در حد یک مهمان باهام رفتار نمیکنید و این کارتون باعث میشه مبارزه ی امشبم به تاخیر بیفته.


لیو مورگان در پشت صحنه میگه که امشب مادرم اینجاست . او هیچ وقت تو زندگیش کم نیاورده. منم دختر همون مادر هستم. مثلا تازگیها مقابل شارلوت باختم و اما از اون باختم درس گرفتم و روزی قهرمان زنان میشم.


شارلوت مقابل ریوت

شارلوت در وسط رینگ چند ضربه به حریف میزنه و میره برای بیگ بوت اما ریوت جا خالی میده و شارلوت رو رول میکنه .شارلوت رها میشه. ریوت با کیک کار رو ادامه میده اما بلاک میشه. او در کمند فیگور فور گیر میافته و تسلیم میشه.

برنده شارلوت


لشلی در پشت صحنه هست که ام وی پی سراغش میاد میگه من فعلا مربی لشلی نیستم و او خودش داره روی تروت و لانا فکر میکنه اما باید بگم که او واکنش خوبی نسبت به عدم پیشرفتش نداره . لشلی لازمه که برای کمربند اول مسابقه بده . سی ام پانک نیوز. الا نمیدونم او میخواد که خودش رو از شرایط فعلی ازاد کنه و من راه رو نشونش بدم یانه. به هر حال بهتره روش فکر کنه.



روی مسابقه ی بسکتبال استریت و وایگینها در راو گذشته مرور میکنیم و بعد وایکینگ رایدرز رو می بینیم که دارند با پرتاب تبر خودشون رو گرم میکنند.


رینگ پر از بادکنک هست و سین میاد و اسکا رو معرفی میکنه. اسکا میاد و سین بهش دسته گل میده. اسکا میگه بکی داره مادر میشه و من براش خیلی خوشحالم. سین قهرمانهای اسکا رو نشون میده ومیگه الان اسکا گراند اسلم چمپیون در بخش زنان هست. اونا خوشحالی میکنند اما جکس وارد میشه. او میگه نمیخواد اینقدر خوشحالی کنید چون اسکا فقط کمربند رو از بکی تحویل گرفته. اون کمربند باید تو دست ادم لایقی مثل من باشه. او میاد با اسکا چشم تو چشم میشه و بعدش درگیر میشند. اسکا موفق میشه جکس رو عقب برونه و با اهنگ اسکا این بخش تمام میشه.


کوربین در پشت صحنه برای مکینتایر کوری میخونه و میگه من امشب از هر اشتباه درو برای کسب پیروزی استفاده میکنم. او میگه که دفعه ی بعد که مقابل درو مسابقه بدم، در رسل 37 خواهدبود و اونجا کمربند رو ازش میگیرم.


تروت مقابل لشلی

قبل از مسابقه تروت کمی در مورد توصیه بقیه در مورد لشلی حرف میزنه و ادا درمیاره و با ورود لشلی میریم سراغ مسابقه.

دراخر مصاف، لشلی با ضربات زانو به تروت حمله کرد. بعدش فول نلسون اسلم زد. تروت کف رینگ ولو شد. لشلی این بار سابمیشن زد و تروت تسلیم شد.

برنده لشلی


بعد از مسابقه ، ام وی پی اومد و نگاهی به لشلی انداخت و لانا هم در پشت صحنه داشت این صحنه رو تماشا میکرد و از دیدن ام وی پی ناراحت شد.


در پشت صحنه، سین و اسکا هنوز دارند ذوق مرگی نشون میدند و جکس نگاهشون میکنه.


بلیز و کراس مقابل پیتون رایس و بیلی کای

مبارزه برای کمربند تیمی زنان

بلیز رفت روی طناب و توییست اف بلیز زد. او کای رو کاور کرد اما رایس اومد و کاور رو شکست. رایس بلیز رو به حاشیه ی رینگ کوبید. داور به او هشدار داد اما رایس بهزدن بلیز ادامه داد و داور مسابقه با دیکیو تمام کرد

برنده بادیکیو کراس و بلیز


سین در پشت صحنه هست. جکس میاد و از یه گوشه کمی نگاهش میکنه و میره


کای و رایس در یک گوشه دعوا میکنند و کای شاکی هست که چرا رایس مانع از برد کمربندتیمی شد. رایس بهش سیلی  میزنه اما بعدش عذرخواهی میکنه و همدیگه رو بغل میکنند.


اسکا در پشت صحنه سراغ سین میره. یه نفر سین رو زده و او ناراحته.


اسکا سراغ جکس میره و بابت سین بهش اعتراض میکنه. جکس ادم حسابش نمیکنه اما اسکا گیس جکس رو میکشه و کمی داد و بیداد میکنه و میر.


ناتالیا مقابل بیزلر

ناتالی روی زانوی حریف سابمیشن میزنه اما بیزلر تسلم نمیشه. او میچرخه و جواب ناتالی رو با سابمیشن خودش میده . ناتالی بیهوش میشه و تمام

برنده بیزلر


زلینا با گروهش در پشت صحنه هست .اندراده، تیوری و گارزا بازم مشاجره میکنند. زلینا میگه شما باید هماهنگ باشید تا به جایی برسید.بعد از اونا میپرسه که ایا متوجه منظورش شدند و اونا تایید میکنند.


اوونز به رینگ میاد و از اینکه ناتالی به صندلی او صدمه زده مزه پرانی میکنه. بعدش او  میگه که من از رسل 36 که  توسط رولینز مصدوم شدم اینجاها دیده نشده بودم اما حالا برگشتم. او زلینا و گروهش رو به عنوان مهمان برنامش معرفی میکنه و اونا میان. اوونز میخواد در مورد مشکل گروه زلینا حرف بزنه اما زلینا میگه چرا همه میخوان بابت گروهم ابراز امیدواری الکی بکنند. من خسته شدم از اینکه همه وانمود کردند که گروهم مشکل بزرگی داره و داره از هم میپاشه.


او کارکرد تگ تگ اعضای گروهش رو مرور و تحسن میکنه و میگه همه ی ما از خیابانها به اینجا رسیدیم و زنده موندیم. سی ام پانک نیوز. هر کسی نمیتونه در خیابان دوام بیاره پس پیاده روهایی هم برای امثال اوونز ساخته شدند تا اونا هم به جایی برسند. اوونز ترجیح میده که به جای بحث کردن، مهمان بعدیش یعنی کروز رو معرفی کنه. کروز هم به جمع ملحق میشه. کروز میره با اندراده درگیر شه اما رفقای اندارده دخالت میکنند و اوونز هم طرف کروز رو میگیره تا ترتیب مسابقه بعدی داده بشه


اوونز و کروز مقابل اندراده و گارزا

زلینا کنار طنابهابود و کروز رفت دورش بکنه اما حواسش پرت شد و در برگشت با فوریرم تیوری غافلگیر شد. کروز به موقع جا خالی داد و ضربه به اندراده خورد. کروز بلافاصله روی گارزا که رستلر قانونی رینگ بود پاور بمب زد و کاورش کرد

برنده اوونز و کروز


بعد از مسابقه، تیوری به زلینا گفت که عمدی نبود و نمیخواست اندراده رو بزنه اما زلینا باور نمیکنه و به دنبالش اندراده به تیوری حمله میکنه. گروه تیوری رو ترک میکنند و میزند.


درو در پشت صحنه میگه که اوقات خوبی رو سپری میکنه. او میگه اینکه رستلرها مهمان برندهای همدیگه باشند خوبه چون باعث میشه دریم مچهای خوبی انجام بشه. او بعدش برای کوربین کوری میخونه و میگه که امشب با کلیمور کیک کار رو تموم میکنه


در یک گوشه، وایکینگ رایدرز و استریت پروفیتز دارند اماده ی مسابقه ی پرتاب تبر میشند و پروفیتر چندان مطمئن به نظر نمیان.


مورفی مقابل بلک

بلک یک ضربه ی زانو به حریف میزنه. او میره برای بلک ماس اما رولینز وانمود میکنه که میخواد دخالت کنه. دراین لحظه تیوری میاد و بلک رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو بلک


بعد از مسابقه، هیلها بلک رو زدند و رولینز هم بهشون ملحق شد. او تیوری رو بغل کرد و او رو به عنوان عضو جدید گروهش پذیرفت.


مسابقه ی وایکینگها با استریت انگار قرار نیست انجام بشه چون پلیس وارد محوطه میشه و میگه کی اینجا داره تبر پرت میکنه. استریت سیبل هدف گیری رو قائم میکنند و منکر جریان میشند.


کروز در پشت صحنه در مورد بدبیاریهای اخیرش حرف میزنه و میگه من برگشتم تا موقعیت سابقم رو دوباره به دست بیارم. او اندراده رو برای کمربند امریکا برای راو اینده به چالش میکشه. زلینامیاد و میگه بهتره با همون پای سالمت بری دنبال زندگیت قبل از اینکه اندراده بزنه کلا چلاقش کنه. کروز کم نمیاره و برای بردش در راو اینده کوری میخونه.


پلیس همچنان با استریت و رایدرز در مورد خطرناک بودن پرتاب تبر حرف میزنه و میگه ممکنه به کسی صدمه بزنند


کوربین مقابل مکینتایر

ام وی پی برای کوربین کنار رینگ اومد. دخالت او باعث شد تا کوربین موقعیت زدن اند اف دیز رو داشته باشه اما درو بدلش کرد. درو با هد بات کار رو ادامه داد.

کوربین پس کشید و دوباره اومد ضربه بزنه اما با کلیمور کیک نقش زمین شد. درو رفت برای کاور

برنده مکینتایر


بعد از مسابقه، درو نگاهی به ام وی پی و لشلی انداخت و بابت اینکه اونا دنبال کمربند هستند و او اماده ی مسابقه هست ، چند جمله حرف زد. با تصویر مکینتایر شو تمام شد.


تمام


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 21:28 دقیقه ارسال شده.

    آقا مهدی نگران نباش ماکنارتیم نمی ذاریم احساس تنهایی کنی
    تا جایی که میتونیم کمکت میکنیم

    پاسخ : دم همتون گرم
    تا شما هستین من دلگرمم
    ممنون
    پاسخ :

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 16:06 دقیقه ارسال شده.

    خب من راستش اسم تمام کشتیگیرا،بیشتر تاریخچه ها و تمام حرکات رسلینگ رو حفظم.اگه میخوای میتونم تو اخبار و نتایج کمکت کنم.

    پاسخ : خوب پس گاهی برامون خبر و مقاله بفرست

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 14:51 دقیقه ارسال شده.

    داش مهدی واقع خسته نباشید
    چیز دیگه تا پایان ماه رمضون نمونده
    اگه واقعا نمیتونی تعداد پست ها رو کمتر کن فقط نتایج مهم رو بزار

    پاسخ : ممنون که به فکرمی دادلش
    تا جایی که بتونم هستم
    گمونم باید دنبال نویسنده جدید بگردم چون حتی بعد رمضان هم تنهایی نمینونم همه بخشها رو پوشش بدم

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 13:45 دقیقه ارسال شده.

    واقعا حق داری شو سه ساعته باید بشینی ترجمه کنی
    من 25دقیقه خلاصه میبینم کفر بالا میاد از برنامه کودک کمپانی
    چه برسه تو دوسه ساعت وقت تو پای ترجمه میذاری

    پاسخ : کاملا به جا گفتی
    کاش حداقل شو جذابیت زیادی داشت تا ادم بابت ترجمه ی بخشهای توخالی وقتش نمیرفت

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 12:27 دقیقه ارسال شده.

    خواهش میکنم.اگه کاری داشتی فقط به من بگو.من رسلینگ رو مثه کف دستم میشناسم.

    پاسخ : من که واقعا نیاز به نویسنده دارم
    حالا تو چه کارایی بلدی؟

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/30 و 11:11 دقیقه ارسال شده.

    داداش داری اشتباه میگی اول وایکینگ ریدرز همه تبر هارو به هدف زد و استریت پرافیتز همه رو بیرون زد.به اتفاق یکی از تبر ها به ماشین پلیس خورد که داشت میومد.بعد از مدتی مانتز فورد یکیشو به هدف زد و با داوکینز شروع به خوشحالی کردند که یهو پلیس اومد و میگه کی تبر انداخته روی شیشه ماشین ما و بعدش داوکینز برای اینکه نشون بده کار اونا نبوده از عقب تبرو پرت میکنه و به هدف میخوره.بعدش پلیسا به اشتباه مطمعن میشند که کار وایکینگ ها بوده و این قسمت تموم میشه. با تشکر.

    پاسخ : اوکی ممنون
    کاش یکی بود کمکم میکرد
    دو ساعته دارم ترجمه میکنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش