آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل شو اسمکدان 9 آپریل 2021
  • بازدید : (403)
نتایج کامل شو اسمکدان 9 آپریل 2021
متن در ادامه مطلب


دنیل برایان میاد و از نزدیک بودن به رسلمنیا حرف میزن. او میگه تماشاگران مجازی خوب هستند اما مسابقه دادن در مقابل بینندگان حاضر در سالن، حس دیگری داره. این چیزی هست که برای بی صبری میکنم. 25 هزار تماشاگر که یس یس میگند باعث میشند من باحس خاصی به رینگ برم. او میگه بله گفتن شعار من هست اما همیشه دراینجا با " نه" مواجه شدم. اگر بپرسید که من چهره ی کمپانی و بهترین کشتی هستم، جواب نه هست. اما اطرافیان بهم گفتند که من همیشه دنبال جنبه ی مثبت باشم. یعنی هر وقت که زندگی بهم نه گفت،: من به خودم بله بگم. بابت مصدومیت و مسابقه مقابل غولها همه بهم نه گفتند اما من اون جواب رو تبدیل به بله کردم تا حالا در رسل مقابل رینز قرار بگیرم.

برایان میگه الان ادج و رینز از من عصبانی هستند. ادج فکری مکنه من موقعیتش ور دزدیدم. رینز هم از اینکه مجبوره دوباره مقابلم مسابقه بده ناراحته. اما ناراحتی مردم برام مهمتر هست و سوال اینه که در رسل، حریفانم مقابل کدام برایان قرار خواهند رفت. اونا خطرناکترین برایان رو خواهند داشت ومن با کمربند از اون مسابقه بیرون میرم.

مسابقه برای تگ تیم اسمکدان

رابرت رود و دلف زیگلر مقابل استریت پرافیتز مقابل آلفا آکادمی مقابل خانواده میستریو


گیبل به فورد سوپلکس میزنه اما فورد روی پاهاش فرود میاد و میره اسپلش میزنه و بعد هم رود با فورد تگ میکنه،زیگلر میاد و سوپرکیک به فورد میزنه و رود کاور میکنه و تمام!


برندگان و همچنان قهرمانان تگ تیم اسمکدان:رابرت رود و دالف زیگلر


بیانکا در پشت صحنه میگه که بابت مصافش در رسل هیجان زده هست. او میگه پدرم میگه این هیجان خوبه چون نشون میده که به کارت اهمیت میدی. من خیلی تلاش کردم و در رسل تمام دنیا نتیجه تلاشم رو خواهد دید. گزارشگر بابت توانایی بنکس به بلیر هشدار میده اما بیانکا کوری میخونه و قول میده که تایتل روببر


تصیور بیگ ایی رو داریم که ضمن انجا کارهای روزانه، بابت کوری خونی اخیر اپولو کروز حرف میزنه و بعدش کنار ورزشگاه دیده میشه


نایا جکس با شینا بیزلر و رجینالد در برابر ناتالیا با تامینا

نایا جکس میخواد تامینا رو بیرون رینگ ببره اما تامینا سوپرکیک میزنه و ساموان دراپ میزنه و کاور میکنه اما شینا اجازه ی کاور رو نمیده و داور دستور میده زنگ به صدا در بیاد.

مسابقه بدون نتیجه تمام شد

ریوت اسکواد در پشت صحنه هستند که گزارشگر و بیلی کای و رز و کارملا هم میان و راجب اینکه تیم اسکواد باید تیمهای دیگه رو برای رسیدن به تایتل کنار بزنه حرف میزنند. ریوت بابت برد تیمش مطمئن هست و کارملا او رو مسخره میکنه. بعدش تامینا ناتالی هم میان و با بقیه درگیر میشند تا بابت مسابقه زهر چشم بگیرند .تامینا و ناتالی همه رو پخشو پلا میکنند و میرند.

تصویر رولینز رو داریم که راجب برتری خودش و شکست سزارو کوری میخونه


ادج به رینگ میاد و به درگیری اش با هوگان مروری میکنه و میگه بعضیها طرفدارم شدند و بعضیها نه. اما من در اینجا اسمی در کردم و ناگهان به پایان کار رسیدم. من مجبور به مبارزه شدم و کوتاه نیومدم. من برای برگشتن به رینگ تلاش کردم و موفق شدم. من اومدم تا رسملنیا رو متعلق به خودم بکنم. برایان فکر میکنه این اخرین رسل من هست . براین سعی داره از راه همدردی با بقیه مصافی به دست بیاره اما روش خنده داری ست.

حالا برایان به اون مصاف رسیده و قراره نبرد سه طرفه در رسل داشته باشیم. احتمالش هم هست که برایان رومن رو پین کنه و من نتونم کاری بکنم.

اما راجب رومن بگم که او طوری رفتار میکنه که انگار صاحب همه چیز در اینجا هست. اما در اصل رومن بهم مدیونه. رینز همه ی کارهاش کپی برداری از من هست. حتی اسپیر زدنش. او ورزشکار خوبیه و من برگشتم تا مقابل این غول سبز مسابقه بدم.

ادج دوباره سر براین برمیگرده و به مصدومیت او اینکه برایان اومده تا خودش رو ثابت بکنه حرف میزنه و میگه او هنوز نتونسته احترامی رو که میخواد به دست بیاره. ادج به مسیر رمبل تا رسل خودش اشاره میکنه و میگه من احترامی  رو که لازمه به دست میارم.


پیرس و سونیا دویل راجب رسل در پشت صحنه میحرفند و سوینا میگه منصفانه نیست که دراستانه ی رسل، رود و زیگلر سر کمربند مسابقه بدند و پیرس میگه در اصل منصفانه این هست که ادج و رینز در رسل دوتایی مسابقه بدند


بنکس در پشت صحنه برای بیانکا کوری میخونه و میگه در رسل او میفهمه که باید بره بیرون و زیر دست من باشه.

به درگیری لشلی و مکینتایر مرور میشه

مهمان هفته ی قبل سامی زین داره در سالن ورزشی تمرین میکنه. سام زین میاد و میخواد باهاش تمرین کنه اما در بسته میشه و سامی می مونه پست در و محافظها بهش اجازه ی ورود نمیدند

گزارشگرا دارند در این مورد حرف مینزند که زین وارد سالن میشه و سراغ اونا میره و میگه شما دارید من رو تحقیر میکنید. اما بعدش اون رفیقم بهم اجازه ی ورود داد و حتی رفتیم با هم صبحانه خوردیم. کوین ناگهان میاد به زین حمله میکنه

بتل رویال آندر د جاینت

وقتی زنگ به صدا در میاد توزاوا حذف میشه و کل سوپراستارها میرن سراغ اعضای سابق هرت بیزینس یعنی بنجامین و الکساندر رو هم حذف میکنن.


از پیام بازرگانی برمیگردیم که اریک و گولاک هم حذف میشن و الایس و رایکر هم حذف میشن و بعد تی بار توسط علی حذف میشه و دورادو کالیستو رو حذف میکنه و بعد متالیک دورادو رو حذف میکنه و بعد هم متالیک توسط کوربین حذف میشه.

پیام بازرگانی

کوربین مورفی رو حذف میکنه و ناکامورا گارزا رو هم حذف میکنه و ۵ نفر آخر ریکوشی و علی و اوسو و کوربین و ناکامورا هستند.

ریکوشی علی رو حذف میکنه و بعد هم توسط اوسو حذف میشه و ناکامورا کوربین رو حذف میکنه و اوسو و ناکامورا میمونند.

جی میره برای سامون دراپ اما ناکامورا پایین میاد و به پشت سر اوسو کیک میزنه ولی ناکامورا سریع بلند میشه و کینشاسا میزنه و میره که حذف کنه اوسو رو اما اوسو بدل میکنه و ناکامورا رو حذف میکنه و تمام!!

برنده:جی اوسو

هنگامی اوسو داره خوشحالی میکنه موزیک رینز به صدا در میاد و با پاول هیمن به رینگ میان.


رینز همراه ادمهاش میاد و میگه اصلا حس خوبی ندارم چون در اون مسابقه سه طرفه حتی اگر پین نشم ممکنه ببازم. البته من قول میدم که در اون مسابقه ببرم و با کمربند برم. ادج و براین هفته ی خوبی داشتند و موفق شدند به موقعیت خوبی برسند اما براین خیلی پر رو هست که مبگه من رو وادار به مسابقه کرد. رینز میگه در رسل برایان نمیتونه من رو وادار به کاری بکنه. همانطور که رویای بازگشتِ خوب برای ادج تمام خواهد شد. داستان هر دوی انها در رسل در مقابل من تمام میشه و داستان من شروع میشه. میتونید به عملکرد من در این سال مرور بکنید.

رینز رو به اجی اوسو میکنه و میگه من بهترین موقعیت دوران ورزشی رو به این کشتی گیر دادم و او حالا تندیس اندر دجاینت رو داره. اما من رویای دنیل و ادج رو عملی نمیکنم. اونا نتیجه ی برعکس میگیرند. در رسل من اونا رو میخکوب میکنم و بعدش میتونند کسی رو ببیند که بهتر از اونا هست

با این حرفها شو تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهدی صدوقی گفته: مهدی صدوقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/21 و 17:35 دقیقه ارسال شده.

    خداکنه ادج قهرمان بشه چون واقعا حقشه و از همه شرایط بهتر و بالاتره. دنیل برایان که یه جورایی قرار نبود تو رسل باشه و در حق ادج و رومن نامردی شد . رومن رینز هم خدایی قهرمانیاش تکراری میشه و شخصیت خودش تکراری و منفور میشه.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش