آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59772 rey
10807 49645 sam
نتایج کامل راو 4 آوریل 2022
  • بازدید : (581)

 

نتایج کامل راو 4 آوریل 2022 


متن در ادامه مطلب



به مرور به رسملنیا، برنامه شروع میشه

کودی رودز به رینگ میاد. او میخواد حرف بزنه اما مردم همش تشویقش میکنند.

کودی میگه 47 روز قبل من قراردادم تمام شد و شایعات زیادی راجبم بود. همه فکرمیکردند که بازگشتم به کمپانی مشکل خواهد بود اما این کار راحتی بود و من یک قرارداد سه ساله با کمپانی بستم. او به مصافش با رولینز در رسلمنیا اشاره میکنه و اون رو اتفاق خوبی میدونه.

او بعدش به قهرمان شدن پدرش در سال 1977 اشاره میکنه و میخواد پسر همچو ادمی باشه چون پدرش تونسته مقابل بزرگان کمپانی اون کمربند رو به دست بیاره. او یک خاطره قهرمانی از پدرش تغریف میکنه و میخواد مثل اون کمربند رو به دست بیاره.


رولینز میاد و توی رینگ، کودری رو ورانداز میکنه. بعدش با هم دست میدند و این بخش تمام میشه


ریپلی و مورگان مقابل نائومی و بنکس

ریپلی سعی داره هم تیمی خودش رو به طرف بنکس هل بده اما بنکس از مسیرش کنار میره. نائومی میاد و ریپلی رو از رینگ بیرون میکشه. بعدش بنکس و نایومی یک فیینشر مشترک روی مورگان میزنند و مورگان کاور میشه

برنده بنکس و نایومی


اونز به رینگ میاد و میگه شاید تشویق کردن کلد برای یک مصاف دیگه، توسط من، کار اشتباهی بود که در رسلمنیا انجام دادم. تازه من مصدوم هستم و نمیتونم مسابقه بدم. اگرم مصافی باشه و ببرم، حتما در کتاب رکوردها ثبت میشه.

بعدش تصویر الیاس رو داریم و اونز با دیدنش میپرسه این الیاس هست؟ الیاس به رینگ میاد و میگه نه من برادر کوچک الیاس هستم. اونز میگه دروغ نگو. الیاس میگه اگر از دروغگوها بدت میاد پس باید از خودتم متنفر باشی چون در رسل به کلد دروغ گفتی. اونم با استانر جوابت رو داد. اونز میگه ازت خوشم نمیاد پس بهتره بری. الیاس جم نمیخوره و خود اونز سالن رو ترک میکنه



دومنیک مقابل د میز

میز دومنیک رو روی طنابها انداخت و بعدش به دومنیک اسکول کراشینگ زد و کاورش کرد

برنده د میز


بعد از مسابقه، یک کشتی گیر به اسم ماهان اومد و ری مستریو و دومنیک رو زد


بیانکا به رینگ میاد و از مردم بابت حمایتشون تشکرم یکنه . او یک چشمش اسیب دیده و میگه من بالاخره بردم اما این پیروزی بدون اسیب نبود. او به جریان مصافش با بکی مرور میکنه و میگه به هر حال من اینجام. میخوام سر کمربندم مسابقه بدم. البته کسی برای مصاف نمیاد و بیانکا میگه معلوم هست که پیشرفت کردم. او بعدش خودش رو بهترین زن در کمپانی میدونه و میره


مصاف برای کمربند ان ایکس تی

زیگلر مقابل برون بریک

زیگلر قبلا در ان ایکس تی کمربند رو برده و قهرمان این مسابقه بود. در اواخر مبارزه، زیگلر یک سوپرکیک زد و رفت برای پین که موفق نبود. برون با اسپیر به زیگلر حمله کرد و بعدش فینیشر زد و تمام

برنده و قهرمان جدید برون بریکر


ام وی پی به رینگ میاد و میگه گاهی رفتارها، گویا تر از زیان هستند. درست مثل کاری که لشلی در رسل انجام داد. او کاملا اماده هست. او بعدش لشلی رو معرفی میکنه. لشلی میاد و به مصافش با اوموس در رسل مرور میکنه. او میگه من منتظر زمان مناسبی برای تلافی علیه اوموس بودم و این اتفاق در رسل افتاد.

اوموس میاد و میخواد که دوباره مسابقه بدند. سی ام پانک نیوز. بعدش ام و ی پی به لشلی خیانت میکنه و همراه با اوموس به لشلی حمله میکنه.


مورگان پیش ریپلی میره و میگه من با پیرس حرف زدم و در راو اینده سر کمربند تیمی مسابقه داریم


زلینا و کارملا به رینگ میان. زلینا از دست کارملا شاکی هست و میگه او فقط به گریوز فکر میکنه و خیال داره باهاش ازدواج کبنه. کارملا میگه من قبلا ملکه زیبایی شدم و قرار هست به زودی حال تو رو بگیرم. بعدش درگیر میشند و کارملا میره کنار گریوز پناه میگیره


به بخش مک کافی و کلد در رسل مرور میشه


اوسوز پیش تیوری میرند و میگند ما در رسل بردیم چون این خاندان ماست که اینجا رو اداره میکنه. تیوری برای باختنش بهانه میاره


اوسوز و تیوری مقابل بالور ، ریدل و اورتون


بالور روی تیوری البو میزنه و کاور میکنه اما اوسوز کاور رو میشکنند. اورتون به یکیشون حمله میکنه و اون یکی اوسوز هم به رندی کیک میزنه. بعدش اوسوز به ریدل سوپرکیک میزنند. بالور به جی حمله میکنه اما تیوری بهش فینیشر میزنه و تمام

برنده گروه اوسوز


به مصاف ادج و استایلز مرور میشه


ادج به رینگ میاد و میگه من گفتم که استایلز قیامت رو در رسل خواهد دید و همینطور هم شد.ادج شورع به فخر فروشی میکنه و مردم بوو میکنند. ادج هم میگه شما احمق هستید. او مدعی هست که پریست رو برای دخالت تحریک نکرده بود بلکه پریست یک بلا بود که سر استایلز نازل شد. او بعدش پریست رو معرفی میکنه. پریست وارد میشه. ادج از او میپرسه که انگیزه تو از حمله به استایلز چی بود و پریست میگه من قبل از رسل بد شانسی اوردم. وقتی تو علیه استایلز حرف زدی من یه جملاتی رو خطاب به خودم حس کردم و خواستم کاری بکنم.

ادج کار او رو نایید میکنه و میگه اگر استایلز بازم یخواد مقابلم بایسته یعنی به خانواده اش اهمیتی نمیده.


استایلز اومد و باهاشون درگیر شد و ادج و پریست هم زدند شل و پلش کردند


الفا اکادمی مقابل استریت پروفیتز

الفا اکادمی همون اول کار زدند تیم حریف رو داغون کردند. پیرس اومد و گفت مسابقه نو دیکیو هست. مسابقه دوباره انجام شد. گیبل روی طناب بود. فورد گیبل رو هل داد اما گیبل روی پاهاش فرود اومد. داوکینز به گیبل پانچ زد و بعدش فورد روش اسپلش زد و تمام

برنده استریت پروفیتز


رینز همراه گروهش به رینگ میاد. او میگه من میدونم شما چی میخواهید. اما میخوام تغیری در اون بدم. هیمن بعدش اوسوز رو به عنوان رکورداران حفط کمربند تیمی اسمک اسم میبره. او به سابقه قهرمانی اوسوز در کنار رینز اشاره میکنه. هیمن اینا رو مدیون رینز میدونه و میگه رینز مهمترین ستاره  در عالم ورزشهای نمایشی هست.

رین زمیگه هیمن همیشه بهترین ها رو در موردم میگه. شکی نیست که با بودن من درامد هنگفتی نصیب کمپانی میشه. من مرد حرفم هستم و همانطور که قول دادم، لزنر رو بردم. در اسمک همین هفته شما شاهد حرکت بعدی من خواهید بود.


با این سخنرانی، برنامه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/16 و 18:03 دقیقه ارسال شده.

    حاجی اون ماهانه من بودم🗿

    پاسخ : حاجی گیر آوردی ۰😂

  • پوریا قاسمی نژاد  گفته: پوریا قاسمی نژاد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/16 و 11:33 دقیقه ارسال شده.

    لطفا نتایج کامل بزارین فقط نتایج مسابقات نزارین

    پاسخ : رفلش کن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش