آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل اسمکدان 26 مارس
  • بازدید : (435)
نتایج کامل اسمکدان 26 مارس

نتایج کامل اسمکدان 26 مارس 

متن در ادامه مطلب



برایان میاد و میگه همه حقیقت رو دیدند. رینز گفت که ناعادلانه مسابقه نمیده اما ناعادلانه برد. قرار من که من در رسلمنیا به عنوان قهرمان مسابقه بدم اما ادج مانع شدو رومن هم کارش رو تایید کرد. براین از عملکرد ناجوانمردانه رینز و ادج شاکی هست. او از اینکه بقیه مانعش هستند گلایه میکنه و میگه من قبلا تمام این موانع رو برای رسیدن به قهرمانی جهان طی کردم و دوباره انجامش میدم. میخوام امشب مقابل رینز مسابقه بدم و تا به خواسته ام نرسم از اینجا نمیرم.


ادام پیرس میاد و میگه نمیتونم بهت ری مچ بدم  رینز تا رسل دیگه برای کمربندش مسابقه نمیده. براین میگه در رسل میتونید یک مصاف مقابل رینز و ادج بزارید و هرکی برد سر کمربند مسابقه میده. او میگه در شب اول ادج و رینز مسابقه میدند و در شب دوم هم برنده مقابل من مسابقه میده.

ادج میاد و میگه از حرفهای براین در مورد رسل خسته شده. اومیگه براین دو بار فرصت قهرمان شدن رو داشت اما نتونست. هدف او فقط نابود کردن مصاف من در رسل هست. بعدش ادج با صندلی براین رو میزنه و میره.

رینز در پشت صحنه به هیمن میگه که برو ببین پیرس چیکار میخواد بکنه. بعدش به جی میگه تو هم با هیمن بو و اگر پیرس مقاومت کرد بهش حالی کن که رئیس کیه
ست رولینز مقابل شینسوکه ناکامورا

ست میره برای رایت هند اما ناکامورا بدل میکنه و میره برای آرم بار که رولینز هم بدل میکنه و به ناکامورا اسلم میزنه. ست رولینز بعدش به ناکامورا استامپ میزنه و کاور میکنه و تمام!
برنده:ست رولینز
بعد از مسابقه سزارو امد و رولینز ور رد و رولینز بعدش عقب نشینی کرد

رینز سراغ پیرس میره و میگه من در رسل فقط یه مسابقه میدم و اونم سر کمربند هست. پیرس میگه فعلا شرایطی هست که باید حلش کنیم. رینز میکه تا اخر امشب تصمیم خودتون رو بگیرید
بیگ ای و استریت پرافیتز مقابل آپولو کروز و آلفا آکادمی

بیگ ای میره برای کاور اما کروز کاور رو خراب میکنه و چند تا ضربه به بیگ ای میزنه. کروز بعد تگ میکنه و الان او و بیگ ای مسابقه دهندگان اصلی هستند. کروز به بیگ ای المپیک اسلم میزنه و کاور میکنه و تمام.
برندگان:آلفا آکادمی و آپولو کروز

ادج سراغ پیرس میره و میگه چرا براین رئیس بازی درمیاره. پیرس میگیره که تصمیم رو کمپانی میگیره نه بقیه. ادج میگه امیدوارم تا اخر امشب تصمیم درستی بگیرید.

میز گرد اوونز

کوین میگه میخوام تکلیق زین رو با این توهم توطئه علیه خودش روشن کنم. او نزدیک بود جونش رو سر ین مسئله  بده و از زین میخواد که به رینگ بیاد. زین میاد و میگه هیچ دسیسه ای بین من و تو نیست و هفته ی قبل اشتباهی بهت کیک زدم و متاسفم.

کوی میگه این چیزی نیست که میخوام بشنوم. زین میگه فقط کمی فرصت بده. به زودی مستند دسیسه علیه من پخش میشه و تو موضوع رو میفهمی. او از دو نفر اسم میبره که قراره کمکش بکنند.کوین میگه من اهمیتی به فیلم تو نمیدم و فقط میخوام بدونم حاضری در رسل مقابلم مسابقه بدی. زین قبول میکنه. کوین میگه من تو رو شکست میدم. اینطوری. بعدش به زین حمله میکنه.

براین سراغ پیرس میره و میگه میدون که تحت فشاری چون منم قبلا مدیر اسمک بودم. امیدوارم تصمیم درستی بگیری.

بیانکا در پشت صحنه کوری میخونه و میگه من از بنکس بهترم. مادرم میگه برای موفق شدن باید تبدیل به ادم بزرگی بشی و منم میخوام در رسل اون ادم بزرگ و مناسب باشم. سی ام پانک نیوز. او بعدش برای ناتالی و تامینا کوری میخونه و میگه من در رسل از پس بنکس برمیام اما اول باید کارم رو با ناتالی تموم کنم.
بیانکا بلیر در برابر ناتالیا با تامینا
ساشا بنکس و بیانکا بلیر فیس تو فیس میشن که بیانکا به بنکس سیلی میزنه و بنکس میوفته و او سریع به داخل رینگ برمیگرده و یه رایت هند به ناتالیا میزنه و بعد هم فینیشرش رو میزنه و کاور میکنه وتمام.
برنده:بیانکا بلیر
بنکس در پشت صحنه بیانکا رو میزنه
ادج سراغ رینز میره و رینز میگه باید این براین رو از داستان خودمون خارج کنیم. ادج میگه بهتره این کار رو بکنی چون ممکنه در رسل به جای توف من با براین مسابقه بدم.
دلف زیگلر با رابرت رود مقابل ری مستریو با دامینیک

زیگلر میره برای کاور اما ری کیک اوت میکنه. زیگلر بلند میشه و خودشو برای گوت رنچ آماده میکنه اما ری هلش میده به طناب دوم و بعد روش 619 میزنه و بعد به بالای طناب ها میره و اسپلش میزنه و کاور میکنه و تمام.

برنده: ری مستریو

پیرس به رینگ میاد و رینز هم همراه ادمهاش وارد میشه

کمی بعد ادج و براین هم میان. پیرس میگه من درک میکنم که رینز نمیخواد دو تا مسابقه در رسل داشته باشه. از طرفی دلایل براین هم منطقی هستند و حقش خورده شده. پیرس بعدش میگه در رسل ما برای رینز یک مسابقه خواهیم داشت و براین هم یک مسابقه خواهد داشت چون قراره مبارزه برای کمربند، سه طرفه باشه. یک مصاف بین ادج، رینز و براین. براین خوشحال میشه اما ادج بهش حمله میکنه و رینزهم میاد به براین پانچ میزنه.

رینز برای زدن ادج ، به جی میگه که بهم صندلی بده اما ادج صندلی رو میگیره و خود جی رو میزنه. رینز عقب میکشه و با این تصاویر برنامه تمام میشه.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/07 و 11:44 دقیقه ارسال شده.

    در جواب مرتضی کمربند دست رود و زیگلره

    رسل امسال مچ کارد بزرگ و خوبی بر عکس پارسال نداره ولی کیفیت مسابقات طبق استار های با استعدادی که توش هست صد در صد بالاست
    الان اگه تو مچ بابی لشلی و مکینتایر لزنر هم اضافه شه عالیه

  • مرتضی  گفته: مرتضی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/07 و 10:52 دقیقه ارسال شده.

    یه سوال شاید مسخره به نظر بیاد اما یادم رفته
    الان قهرمان تگ تیم اسمکدان استریت پروفیتس هستند یا زیگلر و رود ؟؟؟
    لطفا یکی جواب بده چون این رو واقعا یادم رفته

  • عمران هنگمن گفته: عمران هنگمن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/07 و 9:13 دقیقه ارسال شده.

    دومسابقه برای رسلمانیلا ثبت شد ست رالینز پیزارو بیگ ایوآپو مسابقه ادج رومن رینز برایان اضافه شد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش