آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
دو خبر از موقعیت شوی راو
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (326)

Vince McMahon reportedly upset WWE legend Undertaker will appear ...


دو خبر از موقعیت شوی راو

متن در ادامه مطلب


پل هیمن که سرگروه نویسندگان راو بود، از این کار، کناره گیری کرد.

دلیل این تصمیم او مشخص نیست اما او گفته:

من برای مدتی روی نقشهایی که در شوها دارم تمرکر میکنم و دیگه کاری با نویسندگی داستانها ندارم.

لازمه بگم که هیمن در زمان سرگروه بودنش، داستانهای جدیدی رو پیشنهاد داد که بیشترشون موفق بودند.


وینس مکمن از موقعیت راو اصلا راضی نیست. او دستور داده بود که داستانهای جدیدی در شو شروع بشه. قرار بود که این داستانها باعث درخشش کشتی گیران جدید در برنامه بشند اما این اتفاق نیفتاد. مثلا تیم استریت پروفیتز و وایکینگ رایدز فعلا دارند مسابقه های عجیب در بیرون ورزشگاه میدند و به جز گروه زلینا، بقیه تازه واردها نتونستند درخششی داشته باشند.

مکمن بابت کم بودند بینندگان راو شاکیه و میخواد تحولی به وضع فعلی داده بشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/23 و 23:57 دقیقه ارسال شده.

    این مثالایی که زدی قشنگ خلاصه ی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بود آخه خودشون خسته نمیشن اینا رو میبنن بعد انتظار دارن ریتینگ زیاد بشه من از ۲۰۱۷ nxt میبینم ولی آرشیو های قدیمیش تا ۲۰۱۵ رو دیدم nxt هر سال خوبه الانم یه ذره ضعیف شد خا منطقیه همه ی شو ها به خاطر کرونا افت کردن واقعا منطقی نیست که یه نفر این همه استار توی راستر داره بعد میاد فیودای تکراری نشون میده اصن یه بخش تو سایت باید بزنیم فقط درون بخش تخصصی به وینس مکمن فحش بدیم 😂😂 البته نمی گم همه چی گردن اینه ولی خداییش همه چی گردن اینه آخه چرا باید یک فرد باید بگه اوتیس باید برنده mitb بشه نمی گم جاینتا نباید پوش بگیرن ولی خا اول تگ تیم اینترکانتینتالی مستقیم چیزی که میتونست مسیر کل کریر یک استارو عوض کنه فک کنم آخرش گند بزنن و mitb حروم بشه
    و در آخر بازم تشکر از این سایت که این بسترو ایجاد کرد که با هم گفتگو کنیم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/23 و 14:52 دقیقه ارسال شده.

    ;کلا دبلیو دبلیو ای افت شدید کرده
    به نظرم از 2018 به بعد دیگه اون دبلیو دبلیو ای سابق نشد
    کاملا با این حرفت که فیودا تکراری شده موافقم ممثلا فیود براک مقابل رومن رینز یا فیود بران استرومن مقابل براک یا فیود بران مقابل رومن رینز کلا من هر وقت یادمه خواستم راو ببینم همین 3 تا سر کمربند دعوا داشتن

  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/23 و 10:53 دقیقه ارسال شده.

    من کلا راو و nxt رو دنبال می کنم و عاشق راو بودم از ۲۰۱۵ ولی الان چند تا دلیل داره از نظر من که دیگه موفق نیست یکی کمبود استارهاست که اسمکداون چندین برابر راو استار داره دوم اینکه چند تا فیود چرت و پرت هر دفعه تکرار میشه مثله وایکینگ ریدرز و استریت پرافیتز سوم اینکه نابودی بعضی از استار ها مثله کوین اونز ، اومد سث رو رسلمینیا برد البته بعدش مصدوم شد ولی از وقتی که اومد اول فیود زنان رو اوکی کرد بعد الان میاد از انجل گارزا باخت میده خب اگه می خواستین اینجوری شه خا تو رسل به سث باخت می داد منطقی تر بود از نظر من الان مردم فقط به خاطر رندی و ادج و گروه سث نگاه می کنن ببخشید دیگه دلم پر بود زیاد شد
    با تشکر به خاطر اطلاع رسانی ایشالله هر کی بوکر میشه دو باره راو رو به گذشته برگردونه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش