آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 22 دسامبر 2023
  • بازدید : (892)

WWE Friday Night SmackDown | Amway Center


نتایج کامل اسمکدان 22 دسامبر 2023


متن در ادامه مطلب


کامل شد

دبلیو دبلیو ای اسمکدان با نمایش حواشی هفته گذشته راجب رندی اورتون در مقابل جیمی یوسو و بازگشت ای جی استایلز آغاز می شود.

 

ای جی استایلز به رینگ می آید. او می گوید که رندی اورتن از رومن رینز در رویال رامبل خواهان مسابقه هست. لانایت هم میخواد قاطی جریان بشه. منتها من به رندی اورتون یا لس آنجلس نایت اهمیتی نمی دهم. AJ می‌گوید که او شماره یک است و خودش مدعی نبرد در مقابل رینز هست.

موسیقی LA Knight پخش می شود و او می آید. طرفداران شعار "LA Knight" را سر می دهند. نایت میگوید درمورد اینکه چه کسی حریف رینز میشه نظری ندارم. او می‌گوید پس از اتفاقی که در کرون جول برای او افتاد، استایلز میتواند حریف رینز باشد. اما بعد از اتفاقی که هفته گذشته افتاد، بهتره اول مقابل من نبردی داشته باشی. ای جی میگه هر کسی که سر راهم قرار بگیرد، کنارش میزنم.

 اورتون واردمیشه. او می گوید که می تواند از هر دوی آنها و آنها قدردانی کند. منتها من مشکلاتی با بلادلای ندارم. انها به مدت 18 ماه من رو مصدوم کردند. او از بودن در خانه لذت می برد و دلش برای خانه دومش که همین رینگ است، تنگ شده بود. منتها کسی هم نمیتونه سر راه من قرار بگیره.

لانایت پیشنهاد میده که به جای این بحثها، برای مقابله با بلادلاین یک طرح خوب بریزند.

نیک آلدیس می آید. او می‌گوید هر یک از آنها حریف برای رویارویی با رومن رینز هستند. او تصمیم گرفته است که به آنها فرصتی بدهد تا بعداً با رومن رینز روبرو شوند.

آلدیس می‌گوید تا دو هفته دیگر، یک مسابقه سه طرفه داریم و شما سه نفر اونجا با هم مسابقه میدید. برنده حریف رینز میشه.

ای جی استایلز می گوید که آنها را در ان سابقه خواهد دید اما مراقب باشند تا در مصاف امشب او در مقابل سیکوا دخالت نکنند .

 

بیانکا بلایر، شوتزی، زلینا وگا و میچین در مقابل گروه بیلی

داکوتا با کیک کدو حلوایی به زلینا حمله میکنه. آسوکا هم روی زلینا، مه آبی را اجرا میکنه.  درون رینگ، بیلی، بیانکا را به بیرون پرتاب می کند. آسوکا روی بیانکا میپرد. کایری و آسوکا، بیانکا را دوباره به رینگ میفرستند. آسوکا و کایری دو جعبه بزرگ را در بیرون باز می کنند  تا چیزی برای حمله پیدا ککند اما ایسلا دان و البا فایر از درون جعبه ها بیرون میان و با اونا درگیر میشند.

در رینگ بیانکا با حرکت  KOD به بیلی ضربه می زند. ایو اسکای روی بیانکا مونسالت اجرا میکنه. میچین با یک ضربه به ایو حمله میکنه. او ایو را روی یک میز در رینگ قرار می دهد. میچین با یک سانتون روی او فرود میاید. او بعد ایو را کاور میکنه.

برندگان: بیانکا بلایر، شوتزی، زلینا وگا و میچین

 

جیمی اوسو با سولو در پشت صحنه حضور دارد. او به سولو راجب جو سالن میگه. رومن نشسته است و از هیمن می پرسد که مدیر کل اسمکدان کیست و هیمن به او می گوید نیک آلدیس. رومن به هیمن می گوید که آلدیس را پیش او بیاورد. هیمن می پرسد آیا می تواند لحظه ای در مورد آلدیس توضیح دهد. رومن به هیمن می گوید که فقط  آلدیس را بیاورد.

 

مسابقه برای کمربند آمریکای شمالی

دراگون لی در مقابل بوچ

بوچ برای سوپلکس می رود اما دراگون لی روی پاهایش فرود می آید. لی با یک پاور بمب، میره برای پین اما فایده نداره. دراگون لی به سمت بوچ می دود اما بوچ با یک لگد به صورت او ضربه می زند. بوچ از طناب بالا می رود اما لی مانعش میشه. این دفعه لی از طناب بالا می رود و با یک ضربه محکم به بوچ می زند. بوچ با رایت هند بهش جواب میده. لی این بار دراگون میسیون رو اجرا میکنه و میره برای کاور و تمام

برنده و همچنان قهرمان : لی

 

 نیک آلدیس وارد رختکن رومن می شود. رومن به پل هیمن می گوید که آنها را تنها بگذارد. آلدیس می‌نشیند و رومن از آلدیس می‌پرسد که چرا راجب مسائل مربوط به من، با من مشورت نمیکنی؟ الدیس میگه من مدیر هستم و نظر تو مهم نیست. سی ام پانک نیوز. رومن از او می پرسد که آیا مسابقه سه طرفه و همچنین مصاف سولو مقابل ایجی رو به صورت رسمی ثبت کردی؟ آلدیس می گوید که این کار را انجام داده است. رومن می‌گوید اینها ایده‌های خوبی هستند منتها اگر قبلا با من هماهنگ میشدی، بهتر از اب در می امدند. من رئیس قبیله هستم و مسائل مروبط به گروه رو من تعین میکنم. آلدیس به او می گوید که او یک مدیر اجرایی است، او مشکل شخصی با کسی ندارد. او فقط دستورات مافوق را اجرا میکند. نگران سولو هم نباش. سولو با سینا دستبه یقه شد؛ طوریکه تو هم اونطوری با سینا درگیر نشده بودی. او می‌گوید که مشتاقانه منتظر دیدن سولو در برابر ای جی استایلز است، همانطور که منتظر دیدن آن مسابقه سه طرفه تهدید است. او می گوید که امیدوار است آنها با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

 

 کوین اونز در مقابل کارملو هایز

اوون یک سوپر کیک میزنه.  او هایز را به سمت طناب ها پرتاب می کند، هایز از طناب کمک میگیره و روی اونز میپره. اونز جا خالی میده. اونز برای پاور بمب اماده میشه منتها هایز بهش نی میزنه.  هایز از طناب بالا می رود اما اونز دوباره از مسیر پرش او کنار میکشه. سی ام پانک نیوز. اوونز با پاور بمب کار رو ادامه میده. او میره برای پین اما موفق نیست. اونز از طناب بالا می رود و با یک سنتون به حریف ضربه میزنه. او بعدش هایز رو کاور میکنه و پایان

برنده: کوین اونز

 

در پشت صحنه، ای جی استایلز برای مسابقه داره آماده می شود. میچین همراه اندرسون و گلووز میاد. اندرسون به ای جی می گوید که کم پیدا شدی. ایا هنوزم رفیق هستیم؟ ای جی به آنها می گوید که نمی داند

یک ویدیو از کایرون کراس و اسکارلت پخش می شود و آنها در مورد اهداف خود صحبت می کنند.

 

 بابی لشلی در مقابل سانتوس اسکوبار

 سانتوس ضربه ای به پای چپ لشلی میزنه. سانتوس برای کاور میره اما لشلی کیک اوت می کند. سانتوس با دوبل نی حمله میکنه. او با رایت هند کار رو ادامه میده. او لشلی را روی طناب قرار می دهد. سانتوس ضربه ای به صورت حریف میزنه. او از طناب بالا می رود اما لشلی سانتوس را به پایین هل می دهد. نیروهای امنیتی مرد نقابداری را که از بین مردم به حاشیه رینگ پریده بود می گیرند. شخص دیگری که او هم نقابدار هست، به کنار رینگ میاد. او به استریت پرویتز حمله می کند. لشلی به این اتفاق نگاه می کند، سانتوس لشلی را میگیره و کاور میکنه.

برنده: سانتوس اسکوبار


دو مرد نقابدار، با سانتوس اسکوبار جشن می گیرند. آنها نقاب هایشان را برمی دارند و آن هامبرتو کاریلو و آنجل گارزا هستند.


در پشت صحنه، کتی کلی با بوچ است. او می گوید برنده شدن را به دراگون لی تبریک می گوید.تیم پریتی دیسلی در حال خواندن سرودهای کریسمس، بوچ را مسخره میکنند. بوچ به هر دوی آنها حمله می کند. نیک آلدیس همراه مامورا میاد و می گوید که بوچ میتواند هم تیمی برای خودش جور کنه و مقابل تیم پریتی مسابقه بده.

 

یک بسته ویدیویی از لوگان پل پخش می شود که در مورد حریف خود برای کمربند ایالات متحده صحبت می کند. او می‌گوید حریفش مردی است که مقابل ری میستریو گریه می‌کند. او به اسکوبار می گوید که در حد او نیست و اوونز هم همینطور. او به آنها می گوید که از موفقیت موقت خود لذت ببرند زیرا این تنها چیزی است که از او دریافت خواهند کرد.


ای جی استایلز در مقابل سولو سیکوآ

سولو ای جی را بلند می کند اما ای جی روی پاهایش می آید. ای جی یک ضربه به سر او می زند. ای جی روی طناب میره. او با البو فرودمیاد. ای جی دوباره از طناب بالا میره اما این بار موقع فرود، سولو او را می گیرد. سولو میخواد اسپایک بزنه اما ای جی او را رول می کند. سولو رهامیشه.

ای جی دوباره البو میزنه. سولو جاخالی میده. ناگهان رومن رینز میاد و به ای جی استایلز حمله می کند. داور مسابقه را تمام می کند.

برنده با دیکیو: ای جی استایلز


رومن ای جی را بلند می کند اما ای جی روی پایش می آید و با ضربه ای به سر رومن می زند.

سولو سیکوآ وارد رینگ می شود و با رایت هند به ای جی ضربه می زند. موسیقی رندی اورتن پخش می شود و رندی به سمت رینگ می دود. اورتون با سولو و رومن درگیر میشه.

جیمی اوسو وارد می شود و از پشت به رندی ضربه می زند. موسیقی LA Knight پخش می شود و او به رینگ می آید. LA Knight با بلادلاین دست به یقه میشه. فیسها موفق میشند که بلادلاین رو مجبور به عقب نشینی بکنند. ایجی و رندی و نایت بعدش بین خودشون شروع به بحث میکنند. اونا با هم درگیر میشند و اسمکدان با این جریان تمام میشه.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش