آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
رفیق، بهترین نعمت
  • بازدید : (125)
رفیق، بهترین نعمت

رفیق،بهترین نعمت 

متن در ادامه مطلب


رفیق، همیشه باهام باش، باهام بمون، هیچوقت منو تنها نذار چون با بودن توئه که میتونم شادی رو احساس کنم و از ته دل بخندم. وقتی که تو کنارمی، مهم نیست چه غمی داشته باشم تو کارت رو خوب بلدی و اونقدر منو میخندونی که تموم درد و غم هام یادم میره.


شایدم تو خودت پر از غم باشی، شایدم تو خودت منبع استرس و ناراحتی باشی اما خوب بلدی کارت رو از پیش ببری، خوب بلدی رفاقت کنی و لطفی که یه رفیق باید به رفیقش داشته باشه رو ادا کنی. رفیق جان، اینو بدون که من هم در مقابل تو چنین وظیفه ای دارم، من هم در قبال شادی تو، خنده های تو، احساس خوب تو، مسئولم.


پس همیشه بخند، همیشه شاد باش و همیشه از ته دل لبخند بزن تا من بدونم که وظیفه ام رو درست انجام دادم. آره وظیفه! این خوبیت در حق من ممکنه لطف تو باشه اما من این کار رو از سمت خودم برای تو لطف نمیدونم بلکه وظیفه ای میدونم که باید ادا بشه، وظیفه ای میدونم که به گردنمه و باید در حق تو انجامش بدم. من خوبی کردن و احساس خوب دادن به تو رو نه اینکه لطف بلکه وظیفه ای میدونم که همیشه به گردنمه و همیشه باید انجام بشه. اگه تو میخوای کارهای من جبران کنی، اگه میخوای به من لطف کنی پس بخند چون با خنده های تو هست که شادم 


❤️تقدیم به بهترین رفیق مهدی که سختی ها زیادی کشید❤️

میدونم زندگی سخته ولی همیشه راه بلند شدنی هم هست 

همیشه امید هست و در سخت ترین لحظات خودش رو نشون میده رفیق میتونی بلند شی ❤️

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 22:12 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم ریمستریو
    ممنون که به فکرمی. این روزا خیلی از رفقا اومدند و بهم روحیه دادند
    از همه تشکرمیکنم
    شما رفقای با ارزشی هستد
    امیدوار خودتون هم همیشه تو زندگی همیشه پیروز و شاد باشید
    واقعا متن زیبایی بود. ایولشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : قربونت مهدی❤️

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 20:04 دقیقه ارسال شده.

    من چیز زیادی از ناراحتی ها مهدی نگفتم فقط فقط فقط قصدم خوب کردن روحیه مهدی بود خودتون هم دیدید که من فقط گفتم مهدی میتونی بلند شی و...
    چیز زیادی از جزیئات نگفتم تو این متن نگفتم
    به هر حال ببخشید اگه مهدی ناراحت شد

  • هانی عبدالهی گفته: هانی عبدالهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 15:13 دقیقه ارسال شده.

    خیلی ممنون از راهنمایی تون من خواستم ثبت نام کنم منتها آیدیم رو یادم رفته

    پاسخ : میتونی تو گوگل بالا سمت راست بزنی آیدیت میاد

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 13:37 دقیقه ارسال شده.

    داش ثبت نام میکنی بعد میری سمت راست یا چپ اونجا نوشته ویرایش مشخصات بعد که زدی پروفایل رو انتخاب کن البته حجمش کمتره ۲۰۰ کیلو بایت باشه بعد میزنی ویرایش مشخصات و تموم اگه هم دیدی پروفایلت برات نیومده و عوض نشده بالا صفه یه سه نقطه هست اونو بزن بعد بزن رو تبدیل سایت به رایاته

  • هانی عبدالهی گفته: هانی عبدالهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 13:22 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید چجوری باید پروفایل بزاریم تو سی ام پانک نیوز مثل آقای محمد و آقای آرین اورتون
    لطفا اگر میشه جواب من رو بدید

    پاسخ : خب سلام اول باید تو سایت ثبت نام کنی اون بالا هست نوشته ثبت نام ایمیل و رمز عبور و بقیه چیز ها رو میزنی اون وقت که ثبت نام کردی باید صحفه رو ببری سمت راست اونجا یه صحفه کوچک هست مشخصاتت نوشته میزنی ویرایش پروفایل بعدش اونجا که میری که میری عکست هست که هیچ عکسی نیست کنارش یه گزینه هست ویرایش پروفایل میزنی روش عکس مورد نظر رو انتخاب میکنی بعدش میری پایین صحفه میزنی ویرایش مشخصات پروفایل داری اون موقع

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/05 و 13:13 دقیقه ارسال شده.

    😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻
    عالی گفتی دمت‌ گرم فک کنم خوب رحیه گرفت خودم هم عاشق مهدیم و میدونم که در کارهایش موفق میشه و ریاستش هم عالیه👏🏻♥️

    پاسخ : ولا مهدی فکر کنم خودش بدونه برا چی اینو نوشتم دیشب با مهدی حرف زدم فکر کنم خودش بدونه برا چی نوشتم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش