آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48857 rey
34 1394 sam
20515 58345 rey
10807 48249 sam
نتایج کامل راو 15 مارس 2021
  • بازدید : (477)
نتایج کامل راو 15 مارس 2021

نتایج کامل راو 15 مارس 2021

متن در ادامه مطلب

ببخشید تموم شد

 

لشلی به رینگ میاد و میگه من قهرمان اول راو هستم. میز و موریسون میان و میز میخواد که لشلی بهش ری مچ بده.


مکینتایر میاد و اونم دنبال کمربند لشلی هست. میز میگه فعلا من لشلی رو چلنج کردم و مکینتایر میگه من تو رو عددی حساب نمیکنم و دنبال مسابقه با لشلی هستم.


لشلی به درو حمله میکنه. میز موریسون عقب میکشند اما شیمس میاد و به لشلی حمله میکنه.


شیمس در پشت صحنه میگه که دنبال کمربند لشلی هست. او میگه در فستلین درو رو میبرم و بدش به عوان حریف لشلی به ر سل میرم.


مکینتایر مقابل میز

مکینتایر به بیرون رینگ میره و چند بار صورت میز رو به پلکان ها میزنه و بعد میز رو میندازه داخل رینگ بعد فیوچر شاک دی دی تی رو میزنه و بعد کلیمور میزنه اما کاور نمیکنه و بعد آرم رسلمنیا رو نشون میده و بعد هم سابمیشن لشلی رو روی میز انجام میده و میز تپ اوت میکنه.

برنده با سابمیشن: درو مکینتایر


پریست و بد بونی رو در پشت صحنه میبینیم


به درگیری شین و برون مرور میشه. استرومن در پشت صحنه هست.


شین و برون به رینگ میان و شین میگه من نمیدونم مشکل برون با من چیه. من ازش عذرخواهی کردم اما برون دست بردار نیست. برون میگه اینکه تو به یه مدرسه بالا شهری رفتی نشون نمیده که ادم باهوشی هست.شین میگه به هر حال من کسی رو مسخره نمیکنم. برون میگه تو عذرخواهی مردی اما همش از سر ترس بود و تو هیچ وقت از ته دل معذرت خواهی نمیکنی.

برون میگه تو میخواهی احمق نشونم بدی اما میخوام بدونم میتونی مقابلم مسابقه بدی. شین میگه با درخواست این مسابقه نشون دادی که احمقی چون نمیتونی مقابلم برنده بشی. شین مسابقه رو قبول میکنه



تعدادی از دیواز در پشت صحنه هستند که تروت میاد ادای استون کلد رو براشون درمیاره


رز و دانا مقابل لانا و نایومی

در رینگ مندی لانا رو رول میکنه تا شماره دو . بروک تگ میکنه اما لانا نمیفهمه و لانا به رز فینیشرش رو میزنه و وقتی بلند میشه بروک فینیشرش رو میزنه و تمام!
برندگان با پینفال : دانا بروک و مندی رز


نیو دی در پشت صحنه به ریدل روحیه میدن که مقابل علی ببره. ریدل هم میگه شما خالکوبیهای مناسب رو بکنید و پن کیک بخورید و غمتون نباشه


بنجامین و الکساندر مقابل وودزو کوفی

 مصاف برای کمربند تیمی راو

کینگستون قبل از تگ با وودز به بنجامین ترابل این پارادیس میزنه و بعد به الکساندر تراست فال میزنه و وودز به بنجامین تاپ روپ البو میزنه و بعد با کینگستون تگ میکنه و فینیشر تیمی شون رو میزنن و تمام!!
برندگان و قهرمانان جدید کمربند تگ تیم راو: نیودی


استایلز میاد و میگه من به اینجا نیومدم تا پیروزی نیو دی رو تبریک بگم. من اینجا هستم تا بگم که برای من برنامه ای برای رسل ارائه نشده. من مسابقه های بزرگی انجام دادم و نباید نادیده گرفته بشم. محافظ استایلز میگه من یه فکر خوب دارم. من و ایجی میتونیم قهرمان تیمی باشیم. وودز میگه شما تگ تیم نیستند. ایجی میگه چرا میتونیم باشیم. خصوصا که تو یکی میدونی محافظم چه توانایی هایی داره. استایلز نیو دی رو برای رسل برای کمربندها به چالش میکشه و نیو دی قبول میکنند.


میز و موریسون در پشت صحنه هستند که پریست و بونی میان سراغشون  و میگند میز از وقتی کمربند رو باخته داغون به نظر میرسه. موریسون به میز روحیه میده و میز هم میگه از پریست و بونی بهتره و پریست میگه من خیلی سریع میتونم همه موفقیتهای تو رو به دست بیارم.

تروت میاد بونی رو پین کنه و کمربند 24/7 رو بگیره که موفق نمیشه. بونی و پریست بهش میگند تو دنبال چی هستی. تروت میگه کمربندم رو میخوام و بونی میگه باشه حلش میکنیم


پریست مقابل رایکر

رایکر با صدای زنگ به سرعت به پریست حمله می کند. پریست به سرعت با چند تا ضربه به مسابقه بر می گرده وبعد فینیشرش رو میزنه و تمام.
برنده با پینفال: دامین پریست


بعد از مسابقه، الیاس به پریست حمله کرد اما پریست و بونی از پس الیاس و رایکر بر اومدند


بعدش موریسون و میز اومدند و بونی رو زدند و در رفتند. پریست گفت حساب شما رو هم میرسم


ام وی پی در پشت صحنه برای  شیمس کوری میخونه . او حمله ی شیمس به لشلی رو محکوم میکنه و  میگه همون بلایی که سر درو اومد سر شیمس هم میاریم.


شین مکمن مقابل استرومن

شین اولش گفت که میخواد کمی بدنش رو گرم کنه و از رینگ خارج شد و بعدش برون رو مسخره کرد. برون باهاش درگیر شد اما بعدش شین کنترل درگیری رو دستش گرفت روی سر برون لجن ریبخت و گفت هیچ وقت با من درگیر نشو



به درگیری هفته ی قبل رندی مرور میشه


بلیز رو در پست صحنه میبینیم


اسکا مقابل بیزلر

آسکا سریع به بیزلر حمله میکنه و میره برای آرم بار اما میبینه که جکس میخواد حواسش پرت کنه بهش ضربه میزنه و بعد بیزلر میره برای سابمیشن اما آسکا بدل میکنه و کاور میکنه و تمام!!

برنده با پینفال: قهرمان زنان راو آسکا


بعد از مسابقه ، دو حریف درگیر شدند که اسکا برنده ی درگیری بود


مصاف برای کمربند امریکا

ریدل مقابل علی

ریدل میره برای فینیشرش اما علی بدل میکنه و ویل کیک میزنه. تی بار روی طناب ها میاد و حواس ریدل رو پرت میکنه و علی ریدل رو رول میکنه اما ریدل کیک اوت میکنه و با چند تا ضربه برمیگرده و بعد فینیشرش رو میزنه و تمام!!

برنده با پینفال و همچنان قهرمان کمربند یونایتد استیتس: ریدل

رندی در پشت صحنه میگه بلیز من رو برای فستلین به چالش کشیده و گمونم میخواد یه جورایی زندگیش تموم یبشه


مکینتایر میاد و میگه از اینکه دارم دنبال کمربند اول راو میرم خوشحالم اما اول باید از سد شیمس عبور کنم. فعلا میخوام مسابقه امشبش رو بیبینم.


شیمس مقابل لشلی

مکینتایر گوشه رینگ خوشحال به نظر میرسه. لشلی شیمس رو زیر نظر داره تا اسپیر بزنه اما شیمس به لشلی با زانو ضربه میزنه. شیمس وایت نویز میزنه و میره برای کاور اما لشلی کیک اوت میکنه. شیمس بلند میشه و آماده میشه برای بروگ کیک و میره که بزنه اما لشلی اسپیر میزنه و کاور میکنه و تمام!
برنده با پینفال: قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ایی بابی لشلی


بعد مسابقه،  لشلی روی شیمس سابمیشن زد. درو اومد به لشلی خیره شد. شیمس حواس لشلی رو پرت کرد و درو به لشلی کلیمور کیک زد و با تصویر او برنامه تمام شد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/26 و 15:55 دقیقه ارسال شده.

    میدونستم که رندی اخر با این الکسا مچ میده
    استرومن و شین هم که داخل رسل قطعا مچ میدن
    🤣🤣🤣🤣
    اخه دیگه تابلو تر از این 🤣 ای جی و اوموس قطعا میبرن 99٪
    فک کنم ای جی هم با قهرمانی در رسل گرند اسلم چمپیون میشه
    فقط یه مانی که میتونست بگیره و یه رامبل مونده

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/26 و 14:18 دقیقه ارسال شده.

    به به ب این راو
    کیف کردم
    عالی بود اینسری
    شین مکمن پوکوند
    لشلی و شیمس هم عالی بود مسابقه شون

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/26 و 10:27 دقیقه ارسال شده.

    اینه دمتون گرم.
    رندی میاد و دهن این زن ترشیده رو سرویس میکنه ولی به احتمال زیاد فیند حمله کنه.

  • عمران هنگمن گفته: عمران هنگمن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/25 و 21:03 دقیقه ارسال شده.

    دوستان لینک دانلود مسابقه تریپل ترپ تگ تیم آندرتیکر جان سینا وبیگ شو جریکو بادی اکس رو گذاشتم بعداز چهل وهشت ساعت میاد
    کدوم مسابقه رو دیگه میخواین هرمسابقه ای رو که میخواین بهم بگین میزارم

  • عمران هنگمن گفته: عمران هنگمن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/25 و 20:59 دقیقه ارسال شده.

    سلام دوستان داخل پشتیبانی لینک دانلود مسابقه تریپل ترپ تگ تیم آندرتیکر جان سینا بادی اکس وبیگ شو وجریکو رو گذاشتم بعد از چهل هشت ساعت میاد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش