آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل راو 22 فوریه 2021
  • بازدید : (291)

Basket


نتایج کامل راو 22 فوریه 2021

متن در ادامه مطلب

رینگ برای جشن قهرمانی میز اماده شده. موریسون هم اونجا دیده میشه.میز میاد  و میگه به میز تیوی خوش امدید. 16 سال قبل بود که من کارم رو اینجا شروع کردم.همه فکر میکردند که من سه ماه دیگه کارم تمومه اما الان من قهرمان کمپانی هستم. خیلی رستلرهای بزرگ اومدند و رفتند اما من اینجام. میز از کشتی گیرانی که رفتند اسم میبره و خودش رو محکمتر از اونا میدونه. او میگه که من به درو هشدار دادم که چیکار میخوام بکنم. و حالا مین اونتر رسل شدم. حواستون باشه که من دو بار گرند اسلم شدم.

لشلی و ام وی پی وارد میشند.اونا به میز تبریک میگند و ام وی پی اشاره میکنه که کمک لشلی باعث برد میز شد و باید همه این رو بدونند. او میگه با اینکه موریسون باختو باعث شد که لشلی کمربندش رو از دست بده اما لشلی به وعده اش به تو عمل کرد. لشلی بعدش یقه ی میز رو میگیره حالا بهت یه ساعت وقت میدم تا به خودت بیایی. من برای کمربند دبلیو دبلیو ایی تو رو به چالش میکشم و قهرمان میشم. اونا میرند و میز با ناراحتی نگاه میکنه.

ریدل در پشت صحنه با لوچا هوز پارتی هست و میگه باید برای سابقه اماده بشم

ریدل مقابل موریسون

موریسن میره برای مون لایت درایو اما ریدل جاخالی میده و یه برو تو اسلیپ میزنه. موریسن سریع یه کیک میزنه و بعد هم یه نی به ریدل میزنه و ریدل زمین میافته و میره برای استارشیپ پین اما ریدل جاخالی میده و بعد هم فینیشرش رو میزنه و تمام
برنده با پینفال قهرمان یونایتد استیتس: مت ریدل

پریست و بد بونی در پشت صحنه مثل گربه های اماده به جنگ به هم خیره شدند که تروت با داور میاد تا کمربند رو بگیره.پریست میگه برو دم در خونتون بازی کن. قاطی کار بزرگترا نشو.

میز در پشت صحنه از پریست میخواد که نزاره مصاف مقابل لشلی برای او ثبت بشه. پریست میگه تو قهرمانی و باید برای چالشها اماده باشه. به هر حال فرصت کمی برای تصمیم گیری داری.

مک و تیبار مقابل وودز و کوفی

مصطفی علی میخواد که میس و تیبار دوباره این کارو انجام بدن و بعد تی بار تگ میکنه و میرن برای کار تیمی اما وودز حواسشون رو پرت میکنه و اول کوفی به تی بار فینیشرش رو میزنه و بعد هم به میس ترابل این پرادایس میزنه و تمام!
برندگان با پینفال : نیودی

بعد از مسابقه، علی از تریبیشن شاکی میشه و میگه من دیگه از گندکاری شما خسته شدم

لشلی در پشت صحنه اماده ی مسابقه میشه

ادام پیرس توی رینگ هست و حریفان رو دعوت میکنه. ام وی پی و لشلی میان. کمی بعد میز و موریسون هم به اوناملحق میشند. پیرس میپرسه که ایا میز تصمیم به مسابقه داره؟ میز میگه برای جواب دادن زمان بیشتری میخواد. لشلی مخالف فرصت دادن هست. میز شروع به بهانه ارودن میکنه و لشلی میگه حرف اخر رو بگو. میز میگه باهات مسابقه میدم اما الان اماده نیستم. یک هفته زمان میخوام.

در این لحظه استرومن میاد و میگه خاک تو سر مدیرا که نزاشتند من در چمبر باشم. میز میخواد در این فرصت یه حمله انجام بده که ام وی پی میگه بتمرگ سر جات.

شین مکمن میاد. او میگه بهتره اروم باشید. برون میخواست تو چمبر کمربند دبلیو دبلیو ایی باشه اما او قبلا اون کمربند رو نگرفته و نمیتونست اونجا باشه. حالا شاید بهتره به جای مصاف برای کمربند، مقابل چالشگر یعنی لشلی مسابقه بده. اگر برون مقابل لشلی ببره میتونه در مصاف سه طرفه بری کمربند در راو بعدی شرکت کنه. میز، لشلی و استرومن برای کمربند دبلیو دبلیو ایی در راو اینده.

شینو ادا پیرس بعدش میرند. لشلی هم یه ضربه به برون میزنه و میره.

بنجامین و الکساندر مقابل لوچا هوز پارتی

بنجامین به متالیک پاوربامب میزنه و الکساندر میره برای کاور اما دورادو پین رو خراب میکنه. لوچا هوس پارتی کامبک میزنن اما هرت بیزینس سریع اونا رو از بین میبرن. بنجامین به دورادو نی میزنه و بعد هم فینیشرش رو میزنه و تمام!!
برندگان با پینفال: هرت بیزینس

بد بونی وارد سالن میشه تا مصاف بعدی رو نگاه کنه

پریست مقابل گارزا

بد بانی آماده میشه تا به رینگ بیاد اما پشت گارزا رو نشون میده و پریست به کله گارزا کیک میزنه و بعد یه اسپین کیک میزنه و بعد از اون هم فینیشرش رو میزنه و تمام.

برنده: دامین پریست

بعد از مسابقه، تعدادی از رستلرهای درجه سه برای گرفتن کمربند 24/7 اومدند اما پریست و بدبونی حریفشون شدند

به دخالت بلیز در مصاف رندی در راو قبلی مرور میشه

اورتون برای بخش بعدی میاد و بابت اینکه اون دخالت باعث شد تا او نفر اول چمبر باشه و زود حذف بشه گلایه بکنه. او میگه این نتیجه حواس پرتی من بود. من میخوام این حواس پرتی رو به اتش بکشم.

تصویر اتش زدن وایت توسط رندی در چند هفته قبل پخش میشه

اورتون میگه وایات دیگه برنمیگره اما من هم مدتیه که نمیتونم تمرکز کنم. سی ام پانک نیوز. عامل عدم تمرکزم هم بلیز هست. اورتون بعدش یک مایع مشکی رو پخش میکنه و میره

به خبر باردار بودن اوانز مرور میشه
اسکا و  شارلوت مقابل بزلر و جکس

آسکا تگ میکنه و سریع حمله میکنه و میره برای سابمیشنش اما شارلوت بهش بیگ بوت میزنه و بعد بیزلر میره با جکس تگ میکنه و جکس لگ دراپ میزنه و تمام.
برندگان با پینفال: شینا بیزلر و نایا جکس

اسکا بعد از مسابقه، به تنهایی رفت

شیمس مقابل جف هاردی

هاردی میپره و بروگ کیک رو بدل میکنه. هاردی رول میکنه اما شیمس تو شماره دو کیک اوت میکنه. شیمس سریع یه نی میزنه و بعد هم بروگ کیک میزنه و تمام!
برنده:شیمس

شارلوت در پشت صحنه با پدرش حرف میزنه و بادار بودن اوانز رو یک ابروریزی برای حخاواده میدونه و میگهمن دارم تلاشیکنم تا از اتبار خاندان دفاع بکنم. ریک میگه نگران نباش چون اون بچه واسه من نیست. شارلوت باورنداره و میگه دخنرای مو طلایی همیشه برات جالب بودند.

ریک فلیر میگه من هدفم این چیزا نیست بلکه میخوام همانطور که به تو کمک کردم، به اوانز هم کمک کنم. سی ام پانک نیوز. میخوام بخش زنان در اینجا بهتر بشه. شارلوت هنوز باور نداره و گریه میکنه.او میگه بابت کمکهات ممنون اما من باید در مرکز زنان باشم. شارلوت بعدش میره

لانا و نایومی مقابل رزو دانا

لانا و دانا بروک در اول مسابقه با هم سر شاخ میشن و نائومی تگ میکنه و با هم روی مندی رز دابل تیم فیس باستر انجام میدن و تمام!

برندگان:نائومی و لانا

لشلی در پشت صحنه داره اماده میشه
استایلز مقابل ریکوشی

ریکوشت جرمن سوپلکس میزنه و تا شماره دو کاور میکنه و بعد هم میره برای فینیشرش اما استایلز جا خالی میده و ریکو روی پاهاش فرود میاد و بعد استایلز به زانو ریکوشت ضربه میزنه و بعد هم استایلز کلش به ریکو میزنه و تمام!
برنده با پینفال: ای جی استایلز

بعداز مسابقه، محافظ ایجی ، ریکو رو زد

میز و موریسون در پشت صحنه هستند که برون میاد سراغشون و اونا سعی میکنند ازش دور بشند

لشلی مقابل استرومن

استرومن در گوشه رینگ به لشلی چند تا ضربه میزنه و بعد هم رانینگ پاوراسلم میزنه و بعد تا شماره دو کاور میکنه اما لشلی کیک اوت میکنه و ام وی پی در گوشه رینگ داره دیوونه میشه و استرومن دیوونه شده.

استرومن میره برای یه پاوراسلم دیگه اما لشلی میاد پایین و یه اسپاین باستر میزنه و بعد هم اسپیر میزنه و تمام!
برنده با پینفال: بابی لشلی
بعد از مسابقه لشلی برون رو زد. میز اومد به لشلی حمله کنه اما لشلی اون رو هم زد و با تصویرش برنامه تمام شد.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/04 و 22:22 دقیقه ارسال شده.

    داداش این عکسارو چجوری زدی؟
    خودت طراحی کردی؟

    پاسخ : نه عزیزم
    یه سایت طراحی لوگو هست
    میزنی سه سوت بهت لوگو میده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش