آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو ۱ فوریه 2021
  • بازدید : (681)
نتایج کامل راو ۱ فوریه 2021

نتایج کامل راو 1 فوریه 2021

متن در ادامه مطلب

تمام شد


مکینتایر به رینگ میاد و به مصاف او مقابل گلدبرگ مرور میشه

او میگه این یک راو عادی تیست و ما دیگه در جاده ی رسلمنیا قرار گرفتیم. درو میگه رمبل عالی بود  و منم به جنگ گلدبرگ رفت و احترام او رو جلب کردم. گلدبرگ همچنین احترام مک اینتایر را به دست آورد. مک اینتایر می گوید همه مسابقات عالی بودند، از جمله بیانکا بلر که خودش را به عنوان آینده تقویت می کند. بعدشم رمبل مردان.

ادج وارد میشه. مکینتایر ادج رو تحسین میکنه و میگه از وقتی به امریکا اومدم سعی کردم به ادج نزدیک باشم. او به بازنشتگی اجباری ادج اشاره میکنه و از اینکه ادج از پس اون دوران براومده متعجبه.

مک اینتایر همچنین مسابقه سال گذشته رویال رامبل را یاداوری میکنه و میگه اونجا من در گوشه ی رینگ توسط استایلز گیر افتاده بودم که آهنگ ادج رو شنیدم. مکینتایر از اینکه ادج به عنوان نفر اول وارد رینگ شد و مسابقه رو برد خوشحاله.
اج از درو قدردانی می کنه و میگه واقعاً مک اینتایر رو دوست داره و مربی او بوده. بنابراین باید صریح بگوید که مک اینتایر چه مشکلی دارد؟ ادج میگه شب گذشته من برنده رمبل شدم. یعنی می تونم مک اینتایر رو برای کسب عنوان در رسلمنیا به چالش بکشم. حالا من تهدیدی فوری و زنده هستم اما تو به جای درگیر شدن با من داری تعارف تیکه پاره میکنی.
درو میگه فقط یک ادم فرصت طلب این کار رو میکنه و ادج میگه درسته و تو همچو قهرمان بدی نیستی.
شیمس وارد میشه. او میگه بابت بازگشت ادج خوشحالم اما او کی هست که بخواد مکینتایر رو زیر سوال ببره.
این مرد شرکت رو و در این مدت کمپانی رو اداره کرد در حالی که ادج در خانه بود و داشت به خودش میرسید. مک اینتایر سالها دوستم بوده. مک اینتایر ممکنه بخواد یه مسیر ناجور رو انتخاب کنه اما من مطمئنم که همچو اشتباهی نمیکنه. ( یعنی چالش ادج رو قبول نمیکنه)مکینتایر میگه طوری نیست و بعدش از ادج میپرسه تو بعد رمبل خواستی مقابلم مسابقه بدی یا  هنوز داری روش فکر میکنی. ادج میگه به موقع خبر میدم که چه کسی حریفم در رسل خواهد بود. او بعدش میره
درو نگاهش میکنه و بعد برمیگرده حرفی بزنه که شیمس بهش بروگ کیک میزنه و درو نقش زمین میشه. شیمس به طرف خروجی میره و درو نگاهش میکنه


شیمس در پشت صحنه میگه که همه دوست درو هستند اما او دیگه دوستم نیست. من دنبال کمربندش هستم. گولاک با کیفهای تبیلغی شیمس میاد و شیمس میره


به درگیری  لشلی و ریدل مرور میشه



مصاف برای کمربند امریکا

ریدل مقابل لشلی

ریدل به بالای طناب ها میره اما لشلی میگیرش و سابمیشنش رو اجرا میکنه. داور به لشلی میگه بس کنه اما ول نمیکنه و داور تا شماره ۵ میشمره ولی لشلی ول نمیکنه و دیکیو میشه

برنده با دیکیو: ریدل

بعد از مسابقه لشلی شروع به کتک زدن ریدل کرد. سی ام پانک نیوز.ام وی پی سعی کرد لشلی رو اروم کنه اما موفق نبود. لشلی بعد از شل و پل کردن ریدل رفت.

به دخالت اوانز و ریک فلیر در مصاف شارلوت و اسکا در کیک اف رمبل مرور میشه

ماموران کمپانی دارند به وضعیت ریدل رسیدگی میکنند و به نظر میرسه که او حافظه خودش رو از دست داده

رندی اورتن در پشت صحنه هست. او میگه فکر نمی کردم ادج واقعا برگرده یا زمبل رو ببره. اج در مسابقه به عنوان شماره 1 وارد شد و برد. اورتن با کنایه به ادج تبریک می گه. رندی میگه من به دنیا گفتم که کار ادج رو تموم کردم اما او برگشت و باعث شد دروغگو به نظر برسم. من کلی به ادج فینیشر زدمو حتی یه ار کی او هم به همسرش زدم . ادج خیال میکنه به رسل میرسه اما من نمیزارم.


وودز و کوفی در پشت صحنه در مورد تریبیشن حرف میزنند و وودز بابت بازگشت کوفی خوشحاله . کوفی میگه علی فکرش خراب شده اما من کنار نیودی هستم.


علی مقابل وودز

وودز به علی کلوزلاین میزنه اما تی بار نمیزاره وودز کاور کنه، کینگستون از پله ها میپره به سمت تی بار و به اسلپ جک ضربه میزنه. علی وودز رو رول میکنه ولی وودز بدل میکنه و خودش علی رو رول میکنه و تمام!!

برنده با پینفال:وودز

دمیان پریست رو در پشت صحنه میبینیم

به حرفهای درو و ادج مرور میشه
میز تیوی
موریسون و میز میان و بد بانی رو به عنوان مهمان خودشون دعوت میکنند
.
بد بانی میاد و میز بهش خوش امد میگه. میز میخواد در مورد بحثشون در رمبل حرف بزنه. میز تصویر عملکرد بد بانی در رمبل رو نشون میده که کلا با میز و موریسون درگیر بوده.
میز میگه اگر ناراحتت کردیم عذرخواهی میکیم. بانی قبول میکن و موریسون میگه اون درگیری به قیمت نرسیدن ما به تایتل شات در رسل تمام شد.
میز میگه شنیدم که بانی میخواد یک ستاره در این کمپانی بشه. بانی تایید میکنه و میز پیشنهاد میده که مربی او باشه. میز میگه برایان هم یک کشتی گیر درجه دو بود که بعدها ترقی کرد. میز و موریسون به افتخاراتشون اشاره میکنند و بانی کلافه میشه. او پیشنهاد میز رو رد میکنه و میز عصبانی میشه. بانی میگه من فقط به عنوان دوست به اینجا اومدم.
در این لحظه دمیان پریست وارد میشه

میز مقابل پریست

موریسن داره حواس داور رو پرت میکنه تا میز کیف مانی این د بنک رو برداره اما بد بانی کیفو میگیره. موریسن سمت بد بانی میاد و بد بانی کیفو میده اما با میکروفون به موریسن ضربه میزنه. میز عصبی و پریست برای پیروزی فینیشرش رو میزنه و تمام!

برنده با پینفال : دامین پریست

به درگیری رندی و بلیز مرور میشه

بنجامین و الکساندر مقابل لوچا هوز پارتی

دورادو تاپ روپ اسپلش میزنه و متالیک که دوباره تگ کرده بود حرکت سنتون بامب میزنه و کاور میکنه اما بنجامین کاور رو خراب میکنه و بنجامین دورادو رو از رینگ بیرون میکشه.الکساندر  به صورت متالیک یه ضربه زانو میزنه و بعد شلتون بنجامین تگ میکنه و فینیشرش رو میزنه.

برندگان با پینفال و همچنان قهرمانان تگ تیم راو: هرت بیزینس

اسکا و شارلوت در پشت صحنه هستند و شارلوت بابت اینکه موقعیت کسب کمربند تیمی رو در رمبل از دست دادند متاسفه. سی ام پانک نیوز. اسکا میگه ما اون کمربند تیمی رو دوباره به دست میاریم تقصیر تو نبود

دانا بروک و رز مقابل اسکا و شارلوت مقابل لانا و نایومی
مصاف برای مشخص شدن حریف بیزلر و جکس برای کمربند تیمی زنان


فلیر به مندی رز فینیشرش رو میزنه...

اما ریک فلیر به همراه لیسی اوانز به صحنه میان. فلیر با آسکا تگ میکنه و از رینگ مسابقه میره. فلیر به بک استیج میره پیشه پدرش و لیسی اوانز و نائومی تگ میکنه و برای پیروزی فینیشرش رو میزنه و تمام

برندگان با پینفال:نائومی و لانا

مکینتایر در پشت صحنه میگه برای مبارزه در مقابل اج در رسل مشکلی نداره اما شیمس هم باید مشکلش حل بشه و این مثل یک دعوای خانودگی ست. درو میگه اگر شیمس میخواد رفاقتمون رو خراب کنه حرفی نیست. اگر دنبال کمربند هست پس انجامش میدیم.

جف هاردی و کارلیتو مقابل رایکر و الیاس


الیاس تگ میکنه و کارلیتو رو رول میکنه اما کارلیتو رول رو به بک سوپلکس تبدیل میکنه و بعد هم بک استبر میزنه. هاردی تگ میکنه و کارلیتو به رایکر بیسبال اسلاید میزنه و هاردی به الایس فینیشرش رو میزنه و تمام.

برندگان با پینفال: هاردی و کارلیتو

ادج در پشت صحنه میگه که سرنوشت من بردن رمبل بود اما این رندی همیشه مثل بختک روی زندگی من چمبره زده. رندی دیشب وانمود کرد که مصدوم شده و اخر مسابقه برگشت تا من رو شکست بد اما من حدفش کردم. حالا بهتره که اورتون ابزار دوستی نسب به ما رو کنار بزاره و بدونه که من مقابلم حملاتش کم نمیارم. من هر طور شده به رسل میرم و امشب هم برای همیشه رندی رو مثل یک ابر شوم از زندگیم کنار میزنم. امشب دخترای رندی دیگه نمیتوند باهاش شوخی کنند چون من لهش میکنم.

ادج بعدش به پشت صحنه میره و پریست بابت موفقیتش بهش تبریک میگه و ادج باهاش دست میده

بلیز مقابل کراس

موزیک فیند به صدا در میاد. دوربین رفت و اومد دیدیم که بلیر به حالت عادی برگشت ( منظورم همونطور که با وایت بود.). بلیز به کراس شولدر بلاک میزنه و بعد هم فینیشرش رو میزنه و تمام!

برنده با پینفال:الکسا بلیز

بعد از مسابقه رندی اومد و بلیز بهش خیره شد

ادج مقابل اورتون

اورتون پای ادج رو میگیره و میبرش زیر طناب ها بعد گلوی ادج به طناب ها میزنه و بعد هم به ادج دی دی تی میزنه.

اورتون به این ور و اون ور نگاه میکنه چون یه صدا هایی میشنوه و میبینه که الکسا بلیز روی بالاترین طناب ها نشسته و مایعی سیاه از دهنش بیرون میاد و حواسش از ادج پرت میشه وقتی برمیگرده ادج بهش اسپیر میزنه و تمام!!

برنده با پینفال : ادج

با تصویر ادج این راو تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/15 و 1:18 دقیقه ارسال شده.

    Sam
    WWE بعد از این همه سال برگشتش میخواد بهش کمربند بده.
    و قطعا شایسته اش نیست.
    رندی یه قاتل که چه جوونی و چه پیری الانش تازه بهتر بازی میکنه .
    رندی یه لجند کیلر همیشگیه و بهترین رسلینگر جهان
    ادج هم هر کی رو بزنه کمربند رو برده. مطمئن باش

  • Sam گفته: Sam می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 15:59 دقیقه ارسال شده.

    رندی ترکونده بود ادجو باخت ادج تو رسل ۱۰۰%هست

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    اونوقت بگید RKO به این سگ نجس گناه داره!!!!!!!
    اینه صوابه
    داشت RKO میزد میبرد این زن ترشیده اومد.
    شو بعد رندی به حسابش رسیدگی میکنه.👊👊👊👊

  • اسمکدان فرای  دی نایت گفته: اسمکدان فرای دی نایت می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 11:38 دقیقه ارسال شده.

    بعدش به چلنج نیست الان مکینتایر پارسال تایسون فیوری رو چلنج کرد اونم قبول کرد ولی wwe اجازه مسابقشونو نداد به چلنج نیس کمپانی مچ هارو میچینه.سال 2017 هم ماهال جان سینارو سر کمربندش چلنج کرد ولی مچشون برگزار نشد دست کمپانیه اجرا مچ ها به چلنج نیس

  • حسن گفته: حسن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 11:36 دقیقه ارسال شده.

    هانی جان خود جان سینا گفته نمیرسه بیاد پس فیم داره حتما وگرنه بیکار باشه میتونه بیاد وقتی میگه وقت نمیکنم یعنی فیلم داره. رومن هم با ادج مسابقه میده.

  • هانی عبدالهی گفته: هانی عبدالهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 10:33 دقیقه ارسال شده.

    آقای فرای نایت اسمکداون راک برا رسلمنیا هالیوودرومن چلنجش کردبعد هم جان سینا فیلم ش تموم شده براک آره قرارداد نداره

  • اسمکدان فرای  دی نایت گفته: اسمکدان فرای دی نایت می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/14 و 9:20 دقیقه ارسال شده.

    دوستان من قبل از رویال رامبل میدونستم لزنر و راک و سینا نمیان. چون لزنر که قرار داد نداره چجور بیاد.راک هم لوگو رسلمنیا هالیوود رو عوً کردن یکی جدید گذاشتن یعنی مچ راک و رومن رسلمنیا هالیوود 39 دوسال دیگه برگزار میشه. سینا هم یه شهر دیگه در حال بر گزاری فیلم برداری برا کار جدیدش بوده و با قرنطینه و محدودیت نمیتونسته بیاد یه شهر دیگه پس اونم نمیاد
    خود جان سینا بعد رویال رامبل گفت در خوشبینانه ترین حالت غیر مممکمه من به رسلمنیا برسم چون سرش با فیلم شلوغه وقت نمیکنه پس منتظر نمونید رسلمنیا امسال بدون جان سینا راک و لزنر هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش