آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
"درگیری بنکز و بیلی نزدیک است"
دسته بندی : اخبار کشتی کج,مقاله,
  • بازدید : (792)


WWE Rumors: Bayley And Sasha Banks Lay On The Floor To Complain ...


 "درگیری بنکز و بیلی نزدیک است"

متن در ادامه مطلب

نویسنده:

اشکان استایلز



WWE اکنون مدتها است که در حال ساختن یک درگیری بزرگ بین ساشا بنکس و بیلی است. طبق گزارش لوئیس دانگوور از WrestleTalk ، WWE قصد داشت مسابقه ای بین دو فوق ستاره در سامر اسلم امسال داشته باشد. اما WWE ممکن است اکنون این دشمنی را به تعویق بیندازد و تا بعد از سامراسلم مطابقت داشته باشد.

دلیل اصلی تأخیر به دلیل عدم قطعیت مکان سامراسلم در سال جاری است. در ابتدا قرار بود در بوستون ، که زادگاه ساشا بنکس است ، برگزار شود. اما به دلیل بیماری همه گیر کرونا ، احتمالاً مکان سامراسلم تغییر می کند زیرا وینس مکمن تصمیم دارد تا یک جمعیت زنده را برای این رویداد در اختیار داشته باشد ، اتفاقی که بوستون تا سپتامبر از اجازه آن خودداری کرده است.

WrestleTalk میداند که WWE می خواهد دشمنی را گسترش دهد ، و در مقایسه با عجله کردن ، پتانسیل بیشتری برای ترسیم آن می بیند. آیا این بدان معنی است که WWE برنامه های خود را تغییر می دهد ، هنوز معلوم نیست و برخی منابع گفتند که اگرچه مسابقه کاملاً کامل نیست.اما در حال حاضر خارج از جدول ، این کمپانی گزینه های دیگری را برای مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان در این رویداد در نظر گرفته است.


Bayley Eager To Rekindle Feud With Sasha Banks On Smackdown


ساشا بنکس و بیلی یکی از به یاد ماندنی ترین رقابت ها در NXT را داشتند و WWE Universe انتظار داشت که در لیست اصلی هم از این دو رقم یکسان باشد. وقتی د باس و هاگر سال گذشته در مسابقات قهرمانی تیم بانوان پیروز شد ، هواداران انتظار داشتند که یکی از آنها به نوبت برگردد ، که این اتفاق نیفتاد.

سپس Legit Boss از این کمپانی مدتی خارج شد و تنها بازگشت و دوباره با بیلی که پاشنه پا را جفت کرد ، زوج شد. WWE به طمع خود ادامه داد و بسیاری انتظار داشتند كه ساشا بنكس بیلی را در WrestleMania 36 شکست دهد. اما در عوض در یك مسابقه 5 نفره قرار گرفتند.

بعدا از آن ، صحبت هایی در مورد WWE وجود داشت که به Sasha Banks اجازه می داد تا امسالبرنده مانی این د بنک شود و در کیف خود بر روی بیلی کش کند ، اما این اتفاق نیفتاد زیرا ساشا حتی در مسابقه نیز صلاحیت این بازی را نداشت.

به تازگی ، شارلوت فلیر در جمعه شب SmackDown ظاهر شد و ساشا را فریب داد تا از سایه بیلی بیرون بیاید. هفته بعد ، بیلی از ساشا خواست که برای بازی مقابل ملکه نباشد. نارضایتی از چهره ساشا در آنجا برای دیدن همه وجود داشت و مطمئناً اشاره داشت که وی در آینده نزدیک "بهترین دوست" خود را روشن کند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا WWE ماشه را در این فاجعه قرار می دهد یا بعد از SummerSlam 2020 آن را خاموش نگه می دارد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/08 و 20:57 دقیقه ارسال شده.

    منم همین نظرو دارم آخه بیلی رو خیلی دوسش دارم.

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/08 و 19:16 دقیقه ارسال شده.

    داداش مسابقه از ساشا بنکس و شارلوت فلیر تو هل ا سل 2016 رو بزار لطفا

    پاسخ : راستش من فعلا نمیتونم قول بدم
    اگر جایی دیدمش پست میزنم

  • آرمين گفته: آرمين می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/08 و 16:57 دقیقه ارسال شده.

    واقعا حيف ميشه بيلى كمربندشو به بنكز ببازه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش