آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بازگشت ادج در شو راو دیشب
  • بازدید : (355)

بازگشت ادج در شو راو دیشب

متن در ادامه مطلب



ادج قهرمان 11 دوره جهان در شو راو دیشب ظاهر شد و اعلام کرد که در مسابقه رویال رامبل مچ مردان 2021 حضور خواهد داشت و با پیروزی در آن مسابقه به رسلمنیا میرود و بار دیگر قهرمان میشود.


ادج داستان بازگشت خود را که در ژانویه سال 2020 آغاز شد ، زمانی که او یک بازگشت فوق العاده ای در رویال رامبل 2020، ادامه می دهد. این اولین حضور او در 9 سال گذشته بود و موجی را برای حضور و تماشای سراسر جهان در WWE ایجاد کرد. هرچند در آن مسابقه توسط رومن رینز حدف شد ، اما بازگشت ادج شاید مهمترین لحظه مورد بحث در سال 2020 باشد.


ادج در جریان شو راو دیشب گفته: "من وارد رویال رامبل می شوم. من می دانم که مانند سال گذشته نخواهد بود.  می دانم که پنجره هر روز بیشتر بر من بسته می شود. من باید در مسابقات اصلی رسلمنیا شرکت کنم و آنچه را که هرگز گم نکرده ام ، پس بگیرم که متعلق به من است. اگر شما یک رویا دارید ، در برخی مواقع باید بجنگید تا آن رویا را به واقعیت تبدیل کنید. در رویال من می خواهم با هر فیبر وجودی خودم ، هر نفس در بدنم بجنگم تا این رویای دور از ذهن محقق شود. "


او در مسابقه جذابش مقابل رندی اورتون در بکلش 2020 در ماه ژوئن ،دچار مصدومیت عضله دو سر ران شد که باعث شد او از میادین دور شود. او در یک مسابقه دیگر در سال 2020 شرکت کرد و در جریان مسابقه لست من استندینگ در رسلمنیا 36 اورتون را شکست داد.


بنظرتون ادج میتونه بعد از 11 سال دوباره برنده رویال رامبل شود؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/08 و 17:15 دقیقه ارسال شده.

    با حرف های کینگ وی موافقم
    بنظرم احتمالا تو رویال شرکت نمیکنه مگر اینکه برنده بشه و تنها شرطش هم واسه تقابل با رومن حضور هوادارنه که این قضیه فعلا رو هواس

  • king v گفته: king v می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/08 و 7:18 دقیقه ارسال شده.

    راک برای رویال امسال نمیاد چون اگر بیاد باید برنده باشه و تنها فردی که باید چلنج کنه رومن هس که این اتفاق نمیافته چون مهمترین دلیل اینکه تم سینمایی رسلمنیای که قرار بود امسال شاهد باشیم رو برای دوسال بعد انداختن این بود که هم بحث کرونا تموم شده باشه و مردم داخل ورزشگاه باشن و همنطور که کمپانی برنامه داشته که رومن برای مدت زیادی قهرمان بمونهو از طرفی احتمال برنده شدن ادج زیاده چون رسلمنیای پارسال قرار بود یه مسابقه اسپیر vs اسپیر بین گلد برگ با رومن داشته باشیم که رومن نتونست بیاد و همه میخواستن این مسابقه رو ببینن ولی الان گلدبرگ با بردن مکینتایر و ادج با بردن رویال میتونن یه دریم مچ زیبا رو در رسلمنیا رقم بزنن و البته که اگه گلد برگ مکینتایر رو ببره تبدیل به هیل میشه که و ادج با بردن رویال تبدیل به چهره فیس تبدیل میشه

    این اتفاق میتونه بیفته واز طرفی هم پدر جان سینا گفته بوده که رومن به عنوان رییس قبیله باید قهرمان هردو کمربند راو و اسمکدان باشهاین اتفاق هم میتونه بیفته که داخل رسلمنیا یه ترپل بین رومن گلدبرگ و ادج داشته باشیم و رومن کمربند wwe رو حداقل تا سامراسلم نگه داره و در سامر اسلم به فردی مثل رولینز که قبلا باهم هم تیمیبودن واگذار کنه کنه مچ زیبایی میشه چون گفته بودن اگه رولینز برگرده با چهره فیس برمیگرده و فعلا استوری برای برگشتش ندارن

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 21:41 دقیقه ارسال شده.

    اشکان
    این کار خودمه با فیلتر شکن بلاکش میکنم ببینم پولکی دیگه میتونه گه بخوره.همینطوری که تتلو ،CR7رو اینطوری کردم.

    و اینکه داداش خیلی از دستت ناراحتم من خیلی زحمت میکشم اینقدر اونوقت تو نمیتونی آی پی رو درست دراری به من میگی اینطوری

    پاسخ : باشه داداش.
    من به آی پی دسترسی ندارم برای همین نمیشه.
    اون مسئله کامنت رو هم من شک کردم چون هم آی پی یکی بود هم 5 دقیقه بعد از تو نوشته شد پس خیلی مشکوکه به هرحال اگه تونستی آی پی این بیشرف رو ببندی خیلی مردی ممنون

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 18:52 دقیقه ارسال شده.

    اووووووووووو بابا جناب آقای رضا پولکی شما با حرص دادن کسی به چی میرسی ؟
    داداش اشکان شماهم که میدونم از دستش عصبی هستی پس به مهدی درخواست کن که مسدودش کنه و بره و راحت شیم ازش
    ولی من موندم که بعضی افراد با حرص دادن و اذیت کردن مردم به چی میرسن بعد همه میگن امام زمان ظهور کنه و معلومه که امام زمان به خاطر بعضی افردا مثل رضا پولکی ظهور نمیکنه

    پاسخ : به خدا ده بار مسدودش کردیم نمیدونم چجوری میاد زر میزنه

  •             گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 16:46 دقیقه ارسال شده.

    یه چند تا مسابقه بزن خوراک کپی و اسکی بشه این چرت و پرتها چیه میزنی. برو خریت کن حمالی کن تا بشه براحتی اسکی بریم زودباش تنبل شدی

    پاسخ : بیا بخورش دادا گفتم یه بار دیگه اینجا کامنت بدی کونت پارست یخته صبر کن الان کپی رو نشونت میدم. انقد نوب و ترسویی که حتی اسمتم نمینویسی نترس همه میشناسن بنویس رضا پولکی اوکیه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 16:41 دقیقه ارسال شده.

    براک بعید می‌دونم برگرده به نظرم راک برنده میشه رندی هم شاید تا دو نفر آخر باشه و با دخالت فیند ببازه
    در کل به نظرم PPV جالبی میشه اگه مثل سریز خرابش نکنن با بوک کردنشون

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 16:29 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من میز برعکس احتمالات کیفو رو رومن کش میکنه و رومن در حال بردن میز باشه راک بیاد تو مسابقه دخالت کنه و به نظر من ادج رامبلو میبره

  • هانی عبدالهی گفته: هانی عبدالهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 16:01 دقیقه ارسال شده.

    تابلو جان سینا و براک لزنر ادج سه نفر آخر دو نفر آخر هم جان سینا و براک لزنر جان سینا برنده میشه و مقابل مکنتایر میبره و قهرمان میشه و خداحافظی میکنه

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 15:23 دقیقه ارسال شده.

    اگر راک برگرده ادج برنده نمیشه ولی اگه راک برنگرده ادج برنده میشه

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 15:12 دقیقه ارسال شده.

    خیر
    برنده راک هست قطعا اکر هم زبونم لال او نیاد لزنر میاد و قهرمان میشه

  • parsa jafaari گفته: parsa jafaari می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/07 و 14:26 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من یا ادج یا راک یا براک لزنر برنده رویال رامبل هستند

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش