آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59704 amir1383
14150 48814 rey
34 1393 sam
20515 58296 rey
10807 48207 sam
نتایج کامل اسمکدان 18 دسامبر
  • بازدید : (559)
نتایج کامل اسمکدان 18 دسامبر
نتایج کامل اسمکدان ۱۸ دسامبر
متن در ادامه مطلب


با مروری به درگیر رینز و اوونز شو شروع میشه.اوونز میاد و از رینز میخواد به سالن بیاد. کوین میگه من ازخانواده ام خواستم تا مصافم با رومن رو در تی ال سی نگاه نکنند چون میخوام بدبلایی سر رومن بیارم و نمیخوام بعدش خانواده ام بهم بد نگاه بکنند. البته برای رومن مهم نیست که خانواده ی خودش چطور در موردش قضاوت میکنند. رینز خودش رو رئیس خاندان میدونه اما او یک ترسو هست که داره از فامیلش به نفع خودش استفاده میکنه.


هیمن از صفحه ی سالن به کوین میگه که دیگه بس کنه چون رینز میتونه به این ادعاهای اوونز پانان بده. اوونز میگه من بهت گوش نمیدم و اگر رومن نمیخواد بیاد پس خودم میام پیداش میکنم.

کوین در پشت صحنه با ادام پیرس در ورد رینز میخواد بپرسه که رینز و هیمن به رینگ میان و رینز میگه من نمیخوام اتفاق ازار دهنده ای پیش بیاد و خانواده ی کوین ناراحت بشند اما اوونز داره شورش رو درمیاره و بهتره بشینه سر جاش.

رینز میگه باید من رو به عنوان بزرگ خاندان بشناسید و من این کار رو میکنم. یعنی کوین باید ازم عذرخواهی کنه مگر نه در تی ال سی نمیتونم ابهت خودم رو به خانواده ثابت بکنم. کوین میاد اما جی بهش حمله میکنه. رینز هم به کم جی میاد و کارمندا میان سواشون میکنند


یک فاصله داریم و جی در پشت صحنه به رومن میگه فکر میکنی که روی اوونز کم شد. رینز میگه نه بابا روی اون سنگ پای قزوینه پس برو حسابش رو برس.


مسابقه برای تگ تیم اسمکدان استریت پرافیتز مقابل دالف زیگلر و رابرت رود

زیگلر میره برای سوپرکیک داوکینز دفاع میکنه. زیگلر به داوکینز بک البو میزنه. زیگلر به بالای طناب ها میره و میپره اما داوکینز به زیگلر اسپاین باستر میزنه و با فورد تگ میکنه و فورد هم به زیگلر فراگ اسپلشش میزنه اما به خاطر مصدومیت به سختی خودش رو به زیگلر میرسونه برای کاور ولی رود مانع کاور میشه.رود خودش تگ میکنه و میره برای کاور اما فورد بدل میکنه و رود رو رول میکنه و تمام!

برندگان: قهرمانان کنونی تگ تیم اسمکدان استریت پرافیتز


اوونز در پشت صحنه با کارمند میحرفه که جی با صندلی به حمله میکنه


بیانکا بلیر در پشت صحنه برای بردد رمقابل بیلی کوری میخونه


تیم رایت اسکواد در مقابل بیلی کی در مقابل تامینا
تامینا میره برای کاور اما رایت کیک اوت میکنه. رایت یه رایت هند میزنه اما تامینا به او ساموان دراپ میزنه. بیلی خودشو تگ میکنه و میره برای کاور لیو مانع کاور میشه.
بیلی کی لیو رو میکشه اما لیو فرار میکنه و تگ میکنه. هردو تامینا رو از رینگ بیرون می اندازن و فینیشر تیمی شون رو روی بیلی کی انجام میدن و لیو کاور میکنه و تمام!
برندگان: گروه رایت

کارملا به رینگ میاد و توی رینگ یک میز حاوی بطری نوشیدنی قرار داره. کارملا میگه امشب اینا رو میچشم تا ببیم وقتی کمربند رو گرفتم کدومشون برای جشن قهرمانیم بهتر مزه میده. او نگاهی به قیمت نوشیدنی میندازه و میگه اوه چقدر گرون. قیمتش بیشتر از شماره تلفن کارخانه عدد داره.

کارملا بنکس رو یک ادم ضعیف میدونه که داره غرق میشه. درست مثل بطری نوشیدنی که هفته ی قبل کارملا روی بدن بنکس خرد کرد. سی ام پانک نیوز. او بنکس رو تحقیر میکنه و میگه بنکس مقابلم کتک خورد و نشون داد که هیچ توانایی نداره. بنکس یک رئیس نیست و خودشم نمیدونه که اگر او مدیر بخش زنان نباشه پس چه کسی لیاقت این عنوان رو داره. کارملا این وضعیت رو ناراحت کننده میدونه و میگه اما هیچ چیز به اندازه ی این نوشیدنی حال ادم رو خوب نمیکنه.

کارملا یه جرعه از نوشیدنی میخوره و میگه چقدر بد مزه هست. درست مثل بنکس. بنکس میاد و نوشیدنی رو میگیره و سمت کارملا پرت میکنه. اونا درگیر میشند و اون وسط دستیار کارملا هم میاد دخالت کنه که بنکس بهش سیلی میزنه اما کارملا با یک بطری به بنکس ضربه میزنه و درگیر تموم میشه.


اوونز در پشت صحنه هست که جی اوسو بازم بهش حمله میکنه


اوتیس با چاد گیبل در مقابل شینسوکه ناکامورا با سزارو
اوتیس به دنبال یک سوپلکس می رود اما ناکامورا بدل میکنه و رول میکنه اما اوتیس کیک اوت  می کنه. هر دو مرد سر شاخ میشن و اوتیس سوپلکس میزنه. اوتیس روی طناب دوم میره  و روی ناکامورا اسپلش میزنه و کاور میکنه و تمام!
برنده: اوتیس

زین داره برای بخش اهدای جوایز برای خودش اماده میشه. بیگ میاد و بهش میخنده


گیبل در پشت صحنه به اوتیس درس موفقیت میده


زین به رینگ میاد و میگه چون مراسمهای اسملمی اواردز اخیرا تعریفی نداشتند من سامی اواردز خودم رو برگزار میکنم. یک کلیپ در مورد زین پخش میشه.

زین میگه اولین جایزه مربوط به بهترین بازگشت سال هست.سی ام پانک نیوز. نامزدها میتونند ادج و رومن باشند اما من برنده ی اصلی هستم.

زین بعدش بهترین مصاف سال رو معرفی میکنه که برنده بازم خودش هست که کمربند بین قاره ای رو در لدر مچ برد.

زین بهترین کشتی گیر سال رو بیگ ایی میدونه. بیگ ایی میاد و بابت این افتخار تشکر میکنه.


بیلی در پشت صحنه برای بیانکا رجز میخونه و به افتخارات ورزشی خودش اشاره میکنه و میگه بهتره بیانکا حواسش باشه.


بیانکا بلیر مقابل بیلی
بیلی به گوشه رینگ هل داده میشه و بعد هم بلیر روی بیلی اسپاین باستر میزنه. بلیر میره برای کاور اما بیلی کیک اوت میکنه. هردو بلند میشن بیانکا بلیر بیلی رو میکشه و بلندش میکنه. بلیر میره برای پاوربامب ولی بیلی روی پاهاش می ایسته و فینیشرش رو بعد میزنه و کاور میکنه و تمام!!
برنده: بیلی

رینز همراه جی و هیمن به رینگ میادو میگه میخوام بدونم وقتییک نفر فرصت مصاف بر سر کمربند رو مقابلم داره، چرا داره با غد بازی خودش رو از ای ن مصاف محروم میکنه. اوونزبه سختیب ه سالن میاد.

جی میره باهاش درگیر بشه اما کوین با صندلی جی رو میزنه. درگیر به داخل رینگ کشیده میشه و رینز به اوونز اسپیر میزنه. جی و رینز همکاری میکنند و شروع به خرد کدن اوونز روی میز و صندلی میکنندو میرند.


در پشت صحنه رینز میخواد مصاحبه کنه که کوین از صفحه ی پشت صحنه میگه که یا من در تی ال سی کمربند رو ازت میگیرم یا میکشمت.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • احمد لشلی گفته: احمد لشلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/29 و 19:01 دقیقه ارسال شده.

    چنان عکس گلدبرگ روش بود که گفتم الان اومده رینز رو اسپیر کرده😀😀😀

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/29 و 14:52 دقیقه ارسال شده.

    این که مشخص است که کوین اونز در تی ال سی به رومن رینز میبازد چون گفتند تا رسل. رومن رینز قهرمان باقی می ماند حداقل درگیر های ها تا تی ال سی رو رو می گذاشتند کوین اونز موفق تر عمل کنه
    ناکامورا زمانی بهترین کشتی گیر پرو رسلینگ ژاپن بود متأسفم برای مکمن که گذاشت جلو اوتیس ببازد

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/29 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    TV Pg DLSV
    کم کم داره به سمت برداشته شدن میره PG 😈

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/29 و 9:44 دقیقه ارسال شده.

    خلاصه شو بزارین

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش