آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
خبرهای نو از دنیای کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (317)

نتیجه تصویری برای ‪wwe logo new‬‏


خبرهای نو از دنیای کشتی کج

متن در ادامه مطلب


حالا که قرارداد تسا بلانچارد با ایمپکت رستلینگ تمام شده، رقابت برای استخدام او ادامه داره . شرکت الیت هم خواهان بستن قرارداد با تسا هست.


دلف زیگلر در انتقاد از عملکرد فعلی مدیران گفت:

اینجا ادم هر لحظه احساس میکنه که ممکنه اخراج بشه.


هیت اسلاتر در 18 جولای، کار خودش رو در ایمپکت شروع خواهدکرد. او در ماه اپریل از دبلیو دبلو ایی مرخص شد و مدتی قبل با ایمپکت قرارداد بست.


یکی از داوران سابق کمپانی که دو ما قبل مرخص شده گفت:

مدیراها هیچ توضیحی بابت اخراج ما ندادند و فقط یه روز گفتند که دیگه عضو کمپانی نیستید.


رینز تاتوی دستش رو تا پشت خودش ادامه داد و حالا بخشی از کتف او در پشت هم، این تاتو رو داره.


دنیل براین یک اسیب دیدگی داره و قراره جراحی بشه. دلیل عدم حضور او در اسمکدان همین هست.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 19:28 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید داداش مهدی امروز زیاد پیام دادم راستش من امروز دارم بازیم رو درست روی لپ تاپم نصب میکنم و خب این این امر به همراه خود بازیش 2 روز طول میکشه و من نمیتونم دیگه چیزی بفرستم برا همین من امروز همه اینهارو یه جا فرستادم.
    میخواستم بگم در مورد آیکون سایت که من طراحیش کردم به عنوان آیکون ولی نتونستم دایره وسطیشو ازش جدا کنم.حالا شما اگه میتونی اینکارو بکن ویا اگه نتونستی حتما بزار یه پست براش تو وب که یا دایرشو برای انتخاب کات کنن یا اینکه خودشون یکی قشنگ تر درست کنند.
    من روی برنامه های خودم لپ تاپم این آیکون رو انتخاب کردم ولی انگار خیلی درست نبود ولی خب تو اگه میتونی یا اینارو درست کن یا بزار به عهده بچه های وب و به عنوان آیکون انتخاب کن بازم ممنونم.
    این لینک های دانلودش:
    با دایره جدا شده اما با دور سفید👇
    http://uploadb.me/piuaqqx5o5ot/CMNEWS.ICO.ICO.html
    با دایره اما با فضای رنگی دورش👇
    http://uploadb.me/7i2sgpbbqauo/Untitled.ICO.ico.html

    پاسخ : ممنون اشکان ولی باید کمی بهم مهلت بدی
    واقعا سرم بیرون شلوغه

  • Nima گفته: Nima می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 10:39 دقیقه ارسال شده.

    ما هر سایت خارجی که خوندیم نوشته بود AEW خواهان تسا نیستش.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش