آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 60117 amir1383
14150 49287 rey
34 1420 sam
20515 58992 rey
10807 48827 sam
مصاحبه زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی با اتلتیکو
  • بازدید : (77)
زین‌الدین زیدان بهترین مربی باشگاهی سال ۲۰۱۸ فوتبال جهان | پایگاه خبری  جماران

مصاحبه زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی با اتلتیکو

متن در ادامه مطلب

دوستان مطالب شما در نظرات محفوظه. امروز وب شلوغ بود. فردا پستشون میزنم
بابت پیشنهادات ممنون. حتما رسیدگی میشه


نویسنده:

ماهان استایلز 


بی اعتمادی به ایسکو و مارسلو:” همیشه به بازیکنان اعتماد دارم و قطعا روی آنها حساب می کنم. همیشه نشان داده اند که بازیکنان بزرگی هستند. درست است که اخیرا زیاد بازی نکرده اند. باید انتخاب انجام می دادم و این کاری است که انجام داده ام.”

رئال مادرید با پیروزی در دربی می تواند شرایط خود در لالیگا را عوض کند؟” همیشه می خواهیم ثابت کنیم که چه تیمی هستیم. در حال حاضر به این که لالیگا را می بریم، فکر نمی کنیم بلکه همیشه می خواهیم در بازیهایمان برنده شویم. تیمی هستیم که به رقابت ادامه می دهیم. این بازی خوبی است و سعی می کنیم بیشترین تلاش خود را داشته باشیم.”

سیمئونه:” هر کسی سبک و روش خاص خودش را دارد. نمی توان من یا دیگران را به اشخاص دیگری تبدیل کرد. زمانی که دوره مربیگری خود را پشت سر می گذاری همیشه همین را به تو می گویند، باید خودت باشی. هر کسی نقاط ضعف و قوت خودش را دارد. او مربی بزرگی است و من هم سعی می کنم کار خودم را انجام بدهم.”

اتلتیکو مدعی لالیگاست؟” بله همین طور است. ما مثل همیشه حریف را بررسی کرده ایم و آماده بازی هستیم.”

آماده برای دربی:” در بازی قبلی خوب کار کردیم. سعی می کنیم که آماده بازی فردا شویم. حالا دربی در تقویم ماست و می خواهیم برنده شویم.”

استفاده از محصولات آکادمی نظیر آریباس:”به شرایط بستگی دارد. از خیلی از بازیکنان آکادمی می توانیم استفاده کنیم. بازیکنان باید آماده باشند. ترکیب گسترده ای داریم و بازیکنان باید آماده باشند.”

کارواخال و والورده:” فردا با تیم خواهند بود و در کنار ما آماده خواهند بود.”

مارکوس یورنته:”بازیکنی است که سطح بالایی دارد و توانایی های خود را از لحاظ های دیگری نشان می دهد که در رئال نمی توانست نشان بدهد. حالا با سبک متفاوتی بازی می کند و برایش خوشحالم.”

اگر ببازید با لالیگا وداع می کنید؟” همیشه در مورد احتمالات می پرسید. در ابتدا باید بازی انجام شود و سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم اما سعی می کنیم که از این بازی لذت ببریم و با تمام قوای خود حاضر خواهیم شد. بازیکنانی را داریم که می توانند دست به کارهای مهمی بزنند.”

نگران خستگی بازیکنان بعد از دو بازی مقابل سویا و گلادباخ نیستید؟” هر بازی شرایط متفاوتی دارد و داستانش متفاوت است.”

جدایی ایسکو از زمستان:” درک می کنم که دقایق کمی داشته و خوشحال نیست. در این جا بازیکنان زیادی وجود دارند و همین مسئله کار را برای مربی مشکل می کند تا ترکیب ایده آل را بچیند.”


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش