آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
نتایج کامل شو اسمکدان ۲۷ نوامبر
  • بازدید : (588)
نتایج کامل شو اسمکدان ۲۷ نوامبر

نتایج کامل شو اسمکدان ۲۷ نوامبر

نتایج در ادامه مطلب



جی اوسو میاد و میگه همه در مورد رفتن اندرتیکر حرف میزنند در حالیکه مهمترین موضوع برد رینز در مقابل مکینتایر هست. جی رینز رو معرفی میکنه و رینز همراه هیمن میاد.

خلاصه ی سیس پخش میشه و رینز در مورد باخت تیم مردان اسمکدان در سریس و برد خودش حرف میزنه. او از جی دلیل باخت تیم مردان اسمکدان در سریس رو میپرسه و جی میگه اونا به من گوش نمیکردند. رینز میگه اونا بهت گوش نمیکردن چون ازت نمیترسند. یعنی درواقع از من نمیترسند . رینز به تاثیرات منفی همچو اتفاقهایی اشاره میکنه و میگه نمیتونم اجازه بدم که همچو چیزایی من رو ضابع کنه. رینز به ج میگه تو باعث شدی من تحقیر بشم و دیگه جایی پیشم نداری. رینز همراه هیمن میره و جی با ناراحتی نگاهش میکنه


اوتیس مقابل کوربین

جی اوسو با صندلی به اوتیس حمله کرد و مسابقه برگزار نشد


زیگلر و رود مقابل استریت پروفیتز

فورد میره اسپلش بزنه اما می افته و صدمه میبینه. زیگلر میره سراغش. فورد بهش اینزیگری میزنه اما رود رستلر قانونی رینگ هست و فورد رو رول میکنه و تمام

برنده زیگلر و رود


براین در پشت صحنه حرف میزنه و میگه جی اوسو داره خطرناک میشه. او میگه زین هم این روزا با من مشکل داره. او فکر میکنه من رو میشناسه. زین فکر میکنه قهرمان بین قاره ای هست اما من توهم او رو میشکنم. من کمربند رو ازش میگیرم و همه چی تموم میشه


ری مستریو همراه خانواده اش در پشت صحنه هست و میگه درگیری با رولینز، صدماتی بهمون زد اما مهم اینکه دومنیک خودش رو شناخت و الیا هم یک دختر بالغ شد. امیدواریم رولینز هم یک چیزایی فهمیده باشه. کوربین میاد و دور هم بودم اونا رو مسخره میکنه. مورفی میخواد باهاش درگیر بشه اما کوربین میره


زین مقابل براین

براین یک سوساید دایو میزنه. زین میخواد از سالن بره. براین جلوش رو میگیره و داور برای بازگشت اونا میشمره. زین به پشت صحنه میرهو براین هم به دنبالش.

 اونا تا شماره ی ده برنمیگردند و مسابقه با کنت اوت تمام میشه

برنده دوبل کنت اوت


زین بابت حفظ کمربندش خوشحاله. اوسو در پشت صحنه به براین حمله میکنه. کوین میاد با جی اوسو درگیر میشه و جی میگه اگه میخواهی بجنگی میدونی کجا پیدام بکنی.


جی سراغ رینز میره و میگه من میدونم چکار دارم میکنم و بهم اعتماد کنید. اوونز میاد و به رینز میگه با این داستان "اعتبار خاندان"، کلا شو رو داغون کردید. بهتره جلوی جی رو بگیری مگر نه بد میشه.


بلیر مقابل ناتالی

بیلی کنار رینگ بود. بلیر ناتالی رو به سمن بیلی هل داد. بلیر بعدش ناتالی رو رول کردو برد

برنده بلیر


پیرس داره در پشت صحنه با هیمن حرف میزنه.


کوربین مقابل مورفی

مورفی یک ضربه ی زانو به کوربین میزنه. او کوربین رو پین میکنه اما موفق نیست چون کوربین پاش رو روی طناب گذاشته. دومنیک پای کوربین رو از طناب ازاد میکنه و کاور قبول میشه

برنده مورفی


در پشت صحنه بیگ ایی و کروز در مورد درگیری سامی زین با براین به زین هشدار میدند اما زین فقط کوری میخونه.


کارملا هم ی سری حرف در مورد اینکه بنکس و بیلی دورشون تمام شده و به رودی دوره ی او شروع میشه میگه. بنکس هم میاد بهش حمله میکنه


جی اوسو مقابل اوونز

اوونز وسط رینگ افتاده بو دکه جی اوسو با صندلی بهش حمله کردو مسابقه دیکیو شد

برنده بادیکیو اوونز


بعد از مسابقه اوونز اوونز بلند شد و جی و زد. او بعدش برای رینز کوری خوند اما رینز از پشت صحنه فقط نگاهش کرد.

تمام


.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/09 و 7:20 دقیقه ارسال شده.

    Rey این شماره منه به این پیا م بده تو واتساپ یا تو ایتا:
    09922772486

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 22:41 دقیقه ارسال شده.

    سینا جان آشتی کردیم

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 22:10 دقیقه ارسال شده.

    حسین کجا بفرستم؟

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 21:20 دقیقه ارسال شده.

    این دعوای زیر پست رو تموم کنین وگرنه من میدونم و شما

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 21:12 دقیقه ارسال شده.

    Rey شمارتو بفرست تا تمام آموزشش رو برات بفرستم

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 20:22 دقیقه ارسال شده.

    گویا 3 صفحه دعوا شده حال ندارم بخونم خیره انشالله 🤣✌

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 19:46 دقیقه ارسال شده.

    حسین من زیاد بلد نیستم تجربه ای نداشتم کسی نیست کمکم کنه

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 19:32 دقیقه ارسال شده.

    ری بابا من فقط میگم یه خورده قدر دان باشید عجول نباشید. و اینکه داخل این سایت ما هر کی طرفدار یکیه شوخی میکنیم بحث میکنیم دخل مجازی رو اگه دیده باشی میفهمی ولی عجول نباش
    واینکه داداش ها از این به بعد نتایج کوتاه و بلند راو رو به سایت کمک میکنم شما هم لطفا کمک کنید.

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 19:05 دقیقه ارسال شده.

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 19:01 دقیقه ارسال شده.

    ای بابا ری ماهم این درد هارو کشیدیم دادا واس چی مسخره کنیم منم بچه بودن ساعت 7 تبلت بی تبلت🤣🤣
    لولو تبلتو خورد

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 18:41 دقیقه ارسال شده.

    امین شما خیلی آدم خوبی هستیدشکلک
    منم هیچ مشکلی نه با سایت نه با هیچ نویسنده ای دارم

  • حسین CH گفته: حسین CH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 18:29 دقیقه ارسال شده.

    تف انتظار دخالت و درگیری درو با رینز رو داشتم

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 18:00 دقیقه ارسال شده.

    آقا جان منم دبیرستانی ام ولی حالا شما ها بس کنید حسینم یه زیاد روی کرد من از شما معذرت میخوام

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 16:56 دقیقه ارسال شده.

    شما دبیرستانی هستین ولی من مامانم ( الان مسخرم میکنین) ساعت دوازده گوشی رو میگیره قایم میکنه

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 16:34 دقیقه ارسال شده.

    ری ما هم که دبیرستانی هستیم صبح درس میخونیم دلیل نمیشه یه شوخیه دیگه ناراحت نشو نمیدونمی چقدر با من شوخی کردن 🤣🤣🤣

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 16:18 دقیقه ارسال شده.

    امین ببخشید ولی حسین هر روز چند بار شما سر من شوخی میکنین من نمیتونم نگاه کنم چون دقیقه به دقیقه مامان بابام چکم میکنن مدرسه تایم صبح هستم بخاطر همین نمیتونم نگاه کنم من اولش با یه جمله ساده شروع کردم ولی الان الکی شما هی کندش میکنین نمی‌فهمم امین ببخشید

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 15:39 دقیقه ارسال شده.

    منظورم از پیروز پنجشنبه است

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 15:38 دقیقه ارسال شده.

    آقا من یه نویسنده ام میشه بس کنید ولی ری راست میگه من با پشتیبانی پیروز حرف زدم گفت تا ساعت ۱۱ باید بزارین من چون نمیدونستم دیر گذاشتم ان ایکس تی رو حالا حسین جان تو هم خیلی زیاده روی کردی ممنون میشم بس کنید شکلک تموم کنید لطفااااا

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 15:08 دقیقه ارسال شده.

    ری میتونستی
    بری لینک مشاهده زنده رو ببینی و زبه صورت زنده کشتی گیرت رو ببینی
    یا تو تاتدردوم ثبت نام کنی منم کشتی گیر مورد علاقه ام ای جی
    معمولا تو مین اوینت مچ میده یا اگه نده تاثیر خوبی تو شو داره ولی دلیل نمیشه به نویسنده فشار بیارم نتایج بود باید ترجمه میشد اگه میدونستی ترجمه کردن کلمه به کلمه چه کار سختی هست روزی 100 باید خداتو شکر میکردی که اینقدر سریع ترجمه میکنن
    اگه دوس نداری سر نزن به پانک نیوز اینجا ما به هم احترام میزاریم
    ولی حسین یه خورده خیلی کوچولو تند رفتی
    همینطور خودت ری

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 14:41 دقیقه ارسال شده.

    ببینید با همین همه بگین من دیگه سر نزنم به سی ام پانک نیوز
    من همون اول گفتم برخورده سریع تر چیز بدی هم نگفتم حسین اومد گندش کرد وگرنه من اعتراض اونطوری نداشتم ولی چون کشتی کار مورد علاقم توش بود زود تر دوس داشتم ببینم

  • احمد لشلی گفته: احمد لشلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 14:01 دقیقه ارسال شده.

    با حرف حسین کاملا موافقم .لایک داری داداش
    یک صحبتی با خود مهدی دارم
    مهدی جان به نظر من این اشتباهه که انقدر کاربر میگه و ما میگیم چشم که انقدر پررو میشه قر هم بهت میزنه به نظر من کار خودت رو بکن و اصلا اصلا اصلا به خودت فشار نیار نتایج به نظر من باید ساعت ۱۱ براش عالیه به زندگی خودت برس و اینکه برای اینکه اصلا به همه مون فشار نیاد مثلا نیرو های :
    خودم.حسین اورتون.کاکتوس.حسین استایلز.ماهان استایلز.محمد سعید و...... ما مثلا داخل هفته یه ۲ بار مطلب رد میکنیم ولی پدر مادر دار

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 13:12 دقیقه ارسال شده.

    حسین چته من در جایگاه یه دنبال کننده سایت نمیتونم یه انتقاد کنم خود آقا مهدی بقیه چیزی نمیگن بعدش تو چی داری میگی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 12:10 دقیقه ارسال شده.

    داداش ممنون ولی من شو رو خلاصه دیدم بخش سمی زین و برایان این بود که میرن پشت صحنه داورم داره میشماره میخواد شماره ۱۰ رو بگه سمی میاد داخل و برنده میشه تصویر هم به پشت صحنه می‌ره معلوم میشه نیمدن برایان به خاطر این بوده که جی اوسو مورد ضرب و شتم قرارش داده

  • محمد سعید گفته: محمد سعید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 10:45 دقیقه ارسال شده.

    این حرف حسین کاملا درست ،نویسنده ها همیشه در نود درصد مواقع نتایج و دانلود شو ها رو ظهر میزان.بعد اون بنده خداها هم کاردارن. نمیتونن که همش پست بزارن.

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 10:44 دقیقه ارسال شده.

    Rey چرت و پرت نگو از ساعت 8 تا 11 داخل زمستون صبحه پس حرف نزن بعدش هم تعداد درخواست هات خیلی بالاا بوده برو سایت های دیگه رو نگاه کن 3 ماه التماس میکنن به زور میزارنش بعد نوع حرف زدن تو پر توقع ای تو عوض کن تاکسی این طوری بهت نگه تازه تو عضو شدی این در عوض کمکته

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 10:17 دقیقه ارسال شده.

    نمیدونم اعضای سایت همه اینجورین مشکل دارن با من نوشتن صبح منم گفتم بذارین چی بدی گفتم بعدشم اگه کسی بخواد دلیل بگه من نظر تو رو نخواستم چند بار بعضی ها مسخرم کردن چیزی نمیگم ولی از این به بعد اینطور نیس

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 10:03 دقیقه ارسال شده.

    Rey این کادر فنی که نوکر تو نیستن میای اینجا اینطوری میگی برو سایت دیگه ببین حتی لینک دانلود رو هم بعد از ظهر میذارن من که خودم سابقه کار دارم داخل سایت های بزرگ کار کردم اینطوری نبوده مهدی خیلی پر روتون کرده

  • Rey گفته: Rey می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 9:26 دقیقه ارسال شده.

    آقا ج سریع بزارین دیگه الان صبحه

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/08 و 8:28 دقیقه ارسال شده.

    امین وقتی میبینی من نتایج گذاشتم تو دیگه چرا میزاری

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش