آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
ترول برای یکی از کاربران قبلی سی ام پانک نیوز
دسته بندی : سی ام پانک نیوز,طنز,
  • بازدید : (207)
جوک های باحال و خنده دار 92
ترول برای یکی از کاربران قبلی سی ام پانک نیوز
ترول در ادامه مطلب


موضوع ترول:

گویا کاربری به نام ایلیا خیلی طرفدار زیگلر بوده و زیگلر رو از همه ی کشتی گیران سر میدونسته. این ترول برای او ساخته شده





مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ILIYA Smith گفته: ILIYA Smith می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/06 و 10:12 دقیقه ارسال شده.

    آره هر سال یه سری میزنم ببینم اوضاع چطوره
    حالا چه کمکی از دستم بر میاد ؟
    راستی چیشد از میهن نقل مکان کردید به رزبلاگ

    پاسخ : مثلا لینکهای چمپیونز رو برای اشکان بفرست تا پستشون بزنه

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/06 و 9:29 دقیقه ارسال شده.

    خوش برگشتی داداش امیدوارم دوباره با پستای قشنگت خوشحالمون کنی راستی کانال تلکرام هم برای وب داریم میتونی مدیریتش کنیم من و امیر زیگلر خیلی وقتش رو نداریم میتونیم بدیمش به تو عالی میشه این آدرسشه:
    https://t.me/OfficialPunkNews

  • ILIYA Smith گفته: ILIYA Smith می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/06 و 1:13 دقیقه ارسال شده.

    من سازنده این میم رو گیر بیارم:///
    هعی خدا دلم هوس اون دورانو کرد،عجب دوره ای بود
    چقدر تو کامنتا کل کل میکردیم

    یه خسته نباشیدم تقدیم به تو مهدی جان،یه سال پیش فکر کنم آخرین بار بود سر زدم به وب،ولی واقعا خسته نباشی شکلک
    حقیقتش چندسالیه تو تل فعالم ولی خب اگه کمکی از دستم بر میاد خوشحال میشم کمک کنم

    پاسخ : وای ببین کی اومده. سلام داداش. غافلگیر شدم. خوشحالم برگشتی. البته که کمک لازم دارم.

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/03 و 22:55 دقیقه ارسال شده.

    داداش ایلیا نویسنده سابق سایت نیست؟
    این ترول جدیده تازه فرستاده؟
    خوب میشه اگه برگرده

    پاسخ : بله
    کارش عالی بود
    نمیدونم چرا نیستش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش