آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 20 می 2024
  • بازدید : (675)

WWE Raw Logo  


نتایج کامل راو 20 می 2024

 

متن در ادامه مطلب

 

سامی زین راهی رینگ می‌شود.

زین در رینگ می ایستد و به همه خوشامد میگوید. ما پنج روز با رویداد پادشاه و ملکه حلقه فاصله داریم، آن برنامه به صورت زنده از جده، عربستان سعودی پخش خواهد شد. زین در آن رویداد مقابل گیبل و برونسون رد ، در مصاف سه طرفه ، از کمربند بین قاره ای دفاع خواهد دکرد. حالا زین دو تا مشکل دارد. یک مسئله بسیار شخصی در مورد چاد گیبل وجود دارد. البته در مورد برونسون رد، مشکل شخصی نیست. رد به خانواده زین یا چاد گیبل اهمیتی نمی دهد. او فقط کمربند را می خواهد.

این یک مسابقه جالب است. این مبارزه بین ذهن، بدن و روح است. چاد گیبل یکی از دستکاری‌کننده‌ترین و فریبنده‌ترین سوپراستارهای تمام دوران هست. بدن  و نیروی بی بدیل برونسون هم مهم است. اما مسئله روح، مربوط به سامی زین است. این روح دلیلی است که او این کمربند را دارد. به همین دلیل او توانست طولانی ترین قهرمان بین قاره ای تمام دوران را در رسلمنیا شکست دهد. به همین دلیل است که در برنامه پادشاه و ملکه حلقه، او همچنان قهرمان بین قاره ای باقی خواهد ماند.

چاد گیبل، در کنار ماکسین دوپری، اوتیس و توزاوا ، به سالن می آید. گیبل نمی تواند باور کند که زین  او را شهبده باز می نامند. گیبل میگوید با زین خیلی خوب بودم و با همین سه دلقک پشت سرم. برای مثال Maxxine را در نظر بگیرید. او باید روز شنبه در فینال ملکه حلقه در عربستان سعودی حضور داشته باشد، اگر او این فرصت را از دست بدهد، گیبل او را یک شکست خورده خطاب می کند. در مورد توزاوا، او هیچ کاری در مقابل برونسون نتوانست انجام دهد. اوتیس هم همینطور.

زین می گوید که به اندازه کافی شنیده است. زین یک سوال دارد. از الفا اکادمی میپرسد تا کی می خواهند با مزخرفات گیبل کنار بیایند؟ گیبل به زین می گوید که با گروهش صحبت نکند. گیبل از گوش دادن به صحبت های زین خسته شده. در عربستان سعودی، او مجبور نیست زین را برای کسب عنوان قهرمانی کاور کند، اما او را پین خواهد کرد.  گیبل می گوید که روح زین را می گیرد.

زین می گوید برنامه عربستان سعودی پنج روز دیگر هست.  منتها من و تو امشب، یک مسابقه داریم.. برایش اماده باش

 

سامی زین در مقابل چاد گیبل با آکادمی آلفا

گیبل کمربند بین قاره ای را برمیدارد و وارد رینگ می شود. زین به سرعت به گیبل حمله میکند. گیبل نقش زمین میشه. زین به گوشه رینگ میره و برای اجرای هلووا کیک اماده میشه. اوتیس میاد به طرفش و سعی داره حواسش رو پرت بکنه. او دور ا زچشم داور یک ضربه به زین می زند! گیبل از این کار راضی است و با فنیشر به زین حمله میکنه و میره برای پین

برنده چاد گیبل

 

مایکل کول و پت مک آفی در مورد کدهای QR عجیبی که در ماه گذشته بر روی صفحه نمایش ظاهر شده اند صحبت می کنند.

 

ویدئو: IYO SKY می گوید که قهرمان جهان شده است، اما اکنون برای تاج خود آماده است.

هنگامی که او ملکه شد، همه در راو چاره ای جز تعظیم نخواهند داشت. او خیلی به خورشید نزدیک شده است. او نابغه آسمان است به زودی، او ملکه حلقه خواهد شد.

 

Bron Breakker در حال قدم زدن در پشت صحنه نشان داده می شود.

 

جکی ردموند با آلفا آکادمی در پشت صحنه حضور دارد. چاد گیبل بسیار خوشحال به نظر می رسد. ردموند در مورد دخالت اوتیس می پرسد، اما صدای تصادف شنیده می شود. دوربین به سرعت به سمت صدا میرود.  سی ام پانک نیوز. کروز دل تورو را روی زمین می بینیم که مچ دستش را به خاطر درد گرفته است. گروه ال دبلیو او هم اونجاست. آدام پیرس میادو از بقیه  میخواد که صحنه رو خلوت کنند

 

برون بریکر در مقابل کال دیکسون

بریکر به دیکسون اسپیر میزنه. او دیکسون را به بیرون از رینگ می فرستد. بعدش خودشم میره بیرون و بک اسپیر دیگه میزنه.  بریکر دیکسون را به داخل رینگ می فرستند. داور دیکسون را چک کند. داور به دلیل مصدومیت حریف، بریکر رو برنده اعلام میکنه

برنده با رای داور: برون بریکر

 

بریکر از تصمیم داور عصبانی است. او دیکسون را با یک اسپیر دیگر خرد می کند. بریکر به زدن حریف ادامه سیده تا اینکه عوامل برنامه مانع میشند. آدام پیرس نمی تواند آنچه را که می بیند باور کند.

 

ویدئو: بازپخش ضرب و شتم شریرانه و بی رحمانه دیکسون توسط برون بریکر نمایش داده می شود. دیکسون با برانکارد ، از سالن بیرون آورده شد. او را به آمبولانس منتقل میکنند. کیانا جیمز نزد پیرس می آید و از او می پرسد که چگونه می تواند کمک کند. پیرس نگاه می کند و فریاد می زند که برون بریکر پیش او بیاید. پیرس از بریکر می پرسد که این چه کاری بود کردی. بریکر می گوید پیرس نمی تواند او را کنترل کند. پیرس او را در مسابقات پادشاه رینگ قرار نداد. پس تاوانش را میدهد.  

 

Lyra Valkyria در حال گرم شدن در پشت صحنه است. بکی لینچ قهرمان جهان زنان به سراغ او می آید و به او روحیه میده.

 

مسابقات ملکه رینگ

مسابقه نیمه نهایی

والکایریا مقابل ایو اسکای

والکریا روی طناب دوم می ایستد و اسکای را روی شانه اش بلند می کند. اسکای می لغزد و بعد از رها شدن، حریف را با یک پاوربمب می زند! اسکای سر پا میشه و میره روی طناب. او میخواد مونسالت بزنه. والکیریا جاخالی میده. والکریا او را برای نایت وینگ بلند می کند، اما اسکای دوباره رها میشه.  والکیریا به سرعت او رو کاور میکنه و تمام

برنده: والکایریا

 

جکی ردموند وارد رینگ می شود تا به Lyra Valkyria تبریک بگوید. اسکای به زبان ژاپنی فریاد می زند. والکیریا نمی تواند باور کند که قهرمان سابق WWE زنان را شکست داده است. مهم این نیست که چگونه، فقط کاری را که باور دارید، انجام دهید.

 

تروت داره حرفهای بی ربط به پیت دان و تایلر بیت میگه. د میز میاد و می گوید که آنها باید روی روز قیامت تمرکز کنند. R-Truth می گوید که او متوجه شده است. او با دوست خوبش یعنی اندر د جاینت   صحبت کرده. Miz می گوید آندره 30 سال پیش درگذشت. R-Truth  گیج می شود. Miz می گوید که می توانند امشب از روح آندره د جاینت استفاده کنند. R-Truth می پرسد که با چه کسی صحبت می کند.

 

کایلا براکستون با ایلیا دراگونوف در پشت صحنه حضور دارد. دراگونوف از باخت در یک چهارم نهایی King of the Ring ناراضی است و با تحسن کردن جی، حریف خودش را قوی میداند.

ریکوشی میاد و می‌گوید که با یک موفقیت، نمیشه به عرش رسید.  ناگهان، برون بریکر به انها حمله میکند. مامورا میان تا جلوی بروکر رو بگیرند.

 

 آدام پیرس در کنار ایلیا دراگونوف ایستاده است. پیرس خوشحال به نظر نمی رسد. دراگونوف به طرز عجیبی مچ دستش را می مالد.

 

ویدئو: خلاصه ای از مسابقات یک چهارم نهایی King of the Ring از راو هفته گذشته نشان داده شده است. گونتر برای پیشروی کوفی کینگستون را شکست داد. "رویداد اصلی" جی اوسو بر ایلیا دراگونوف پیروز شد. گونتر در نیمه نهایی مسابقات پادشاه رینگ با جی اوسو مبارزه خواهد کرد.

 

تصویر گونتر را داریم. گونتر می گوید جی اوسو را به خاطر حرکات ساده اش مسخره کرده، اما او خودش را به یک ستاره تبدیل کرد.. امشب، مهم این نیست که چه کسی هیجان انگیزترین است. این در مورد این است که چه کسی کشتی گیر حرفه ای بهتر است. او در حال حاضر ژنرال این حلقه مقدس است. او به زودی پادشاه حلقه خواهد شد.

 

ویدئو: روز داوری به مدعی شماره یک قهرمانی تگ تیم جهانی هفته گذشته در راو تبدیل شده است.

 

دامیان پریست، قهرمان سنگین وزن جهان، به فین بالر و جی دی مک دونا روحیه میدهد. پریست به کارلیتو و دومینیک میستریو می گوید شنیده است که کارلیتو با کروز دل تورو چه کرد. دل تورو برای مدتی مصدوم خواهد بود. یعنی گروه LWO عصبانی هست و دنبال انتقام گیری هستند. کارلیتو می‌گوید که مراقب باشد. پریست میگوید آنها آژانس حفاظت شخصی او نیستند. میستریو به پریست یادآوری می‌کند که کارلیتو هفته گذشته امده و هنوز در جریان برخی قوانین نیست. پریست به کارلیتو می‌گوید که به کارش خود ادامه دهد. بالور آرزو می کند کاش پریست امشب کنار رینگ انها باشد. کارلیتو از پریست می پرسد که آیا بازی نیویورک نیکس را دیده است یا خیر. پریست ترجیح میده بره به کاراش برسه. کارلیتو میگه هنوز رفیقیم؟

 

شاینا بازلر و زوئی استارک در پشت صحنه ایستاده اند که سونیا دویل به آنها نزدیک می شود. او می خواهد با آنها صحبت کند، اما بازلر می گوید که آنها علاقه ای ندارند. آنها میروند.

 

مسابقه برای کمربند تیمی جهان

دمیز و تروت مقابل بالور و مک دونا

د میز با حرکت پلانچا به بالور ضربه می زند. R-Truth مک‌دونا را بلند می‌کند، اما مک دونا از دستش رها میشه. او تروت را کاور میکند. تروت تسلیم نمیشه. تروت بلافاصله خودش حریف رو کاور میکنه.

کارلیتو پای مک دونا را روی طناب پایینی می گذارد تا کاور بشکند. دومنیک میستریو میاد تا حواس داور را پرت کند.. موسیقی براون استرومن به صدا در می‌آید. کارلیتو به سوی استرومن میره. استرومن او رو میزنه. استرومن مک دونا را در اطراف رینگ تعقیب می کند. مک دونا وارد رینگ می شود و R-Truth او را کاور میکنه.

برندگان: دمیز و تروت

 

استرومن با برندگان جشن میگیرد. تروت فکر میکنه که او اندر د جاینت هست.

 

بکی لینچ با والکیریا جشن می گیرد که به تازگی ایو اسکای را شکست داده و به فینال ملکه رینگ راه پیدا کرده است. والکایریا میره در مقابل لیو مورگان توقف می کند. مورگان به طعنه برد را به او تبریک می گوید. مورگان در مورد اینکه چگونه بکی لینچ در هفته گذشته هنگام سخنرانی به او حمله کرد، صحبت می کند. مورگان وانمود می کند که لینچ پشت والکریا است. او یک ضربه به والکایریا میزنه و میره

 

سامی زین در رختکن در فکر فرو رفته است. برانسون رد به سمت او می رود و می گوید که نگران چاد گیبل و بازی های فکری اش نباشد.  تنها چیزی که او به آن اهمیت می دهد کارشان است. خشونت روشی است که او از طریقش پول به دست می آورد. او از بدن خود به عنوان یک سلاح استفاده خواهد کرد و دستمزد خود را دریافت خواهد کرد.

زین برمی گردد و اوتیس را می بیند که آنجا ایستاده است. زین می گوید از اوتیس انتظار بیشتری داشت. او از گیبل انتظار این مزخرفات را دارد، اما نه اوتیس. زین می خواهد بداند که آیا اوتیس به خودش افتخار می کند یا خیر. اوتیس از زین عذرخواهی می کند. سی ام پانک نیوز. زین می‌گوید که می‌داند متاسف است زیرا پسر خوبی است. چاد گیبل آدم خوبی نیست. او می داند که اوتیس در چه موقعیتی قرار دارد. باید اوتیس گوش دادن به گیبل را متوقف کند و شروع به گوش دادن به مردم کند. بعدش وضعیت او بهتر خواهد شد. زین می رود و جمعیت برای اوتیس شعار می دهند.

 

بکی لینچ راهی رینگ می شود. او این شنبه، برای کمربند زنان راو، مقابل لیو مورگان به میدان خواهد رفت.  بکی میگوید پنج روز دیگر، او از عنوان خود در برابر لیو مورگان دفاع خواهد کرد. او به تاریخچه درگیری خودش با مورگان اشاره میکنه و میگه مورگان مشتاق انتقام است. او از پشت به مردم ضربه می زند. مورگان فکر می کند این استراتژی همان چیزی است که برای شکست دادن، لازم دارد.

 

موسیقی لیو مورگان پخش می شود. مورگان به سمت رینگ می رود. او به درگیری اخیرش با لینچ اشاره میکنه. لیو میگه من به سختی به زنان دیگر و لینچ اهمیت می دهم. تنها چیزی که او به آن اهمیت می دهد تکمیل تور انتقام لیو مورگان است. لینچ می خندد. لینچ میگه خوبه. بعد ده سال یه هدفی پیدا  کردی.  منتها لینچ از پانزده سالگی هدف خود را می دانست. او یک کتاب پرفروش در مورد هدف خود نوشت. پس از 22 سال، هدف او همان است: او می خواهد این مکان را بهتر از گذشته کند. هدف مورگان انتقام است. اگر او موفق شود، بعد چه اتفاقی می افتد؟

مورگان می گوید لینچ دچار توهم است. لینچ همه کارهایی را که فکر می‌کند، انجام نداده است. لینچ خودخواه ترین فرد این شرکت است. لینچ به طرفداران یا شرکت اهمیتی نمی دهد. تنها چیزی که لینچ تا به حال به آن اهمیت داده، خودش است. مورگان از لینچ تشکر می کند که از او در مورد چیزی غیر از خودش سوال کرده است. پس از ده سال طولانی و سخت در کمپانی، او سرانجام در جایگاهی که به آن تعلق دارد می نشیند و به عنوان قهرمان زنان جهان در صدر بخش قرار می گیرد.

لینچ میگه مورگان نمی تواند مردم را فریب دهد. آنها می دانند که بکی برای انها اینجاست. اگر مورگان فکر می کند که شایسته قهرمانی است، پس باید مبارزه کند. مورگان می گوید لینچ احمق به نظر می رسد. مورگان قرار است کار هوشمندانه ای را انجام دهد و منتظر شنبه بماند. سپس با او مبارزه خواهد کرد و قهرمان جدید جهان زنان می شود. مورگان می‌گوید: «برای این موضوع گریه کن.»

 

دامیان پریست برای آنچه اتفاق افتاده توضیح می خواهد. پریست به کارلیتو میگوید به تو گفتم که حواست را جمع کن. دومینیک می گوید که جی دی مک دونا قرار بود حواسش به براون استرومن باشه. مک دونا می پرسد میستریو از او چه می خواهد؟ پریست به مک‌دونا می‌گوید که پیش آدام پیرس برود و هفته آینده در برابر براون استرومن مسابقه دهد. پریست می گوید که دیگر آنها را نمی شناسد و می رود. فین بالور او را صدا میزند اما پریست برنمی گردد. بالور می گوید پریست درست می گوید. چرخ ها در حال جدا شدن هستند. مک دونا باید با پیرس صحبت کند.

 

دکتر در حال بررسی وضعیت خاویر وودز است و میگوید برای مسابقه دادن مشکلی نداری. کوفی کینگستون و خاویر وودز جشن می گیرند. کینگستون اتاق را ترک می کند. کایرون کراس و اسکارلت به سمت وودز می روند. کراس به وودز یادآوری می کند که همیشه زمانی برای تغییر اوضاع وجود دارد. آنها می روند و وودز گیج به نظر می رسد.

 

مسابقه چهار طرفه تیمی

داکوتا کای و کایری سانه در مقابل شاینا بازلر و زوئی استارک در مقابل ماکسین دوپری و آیوی نیل در مقابل کایدن کارتر و کاتانا چنس

ماکسین تگ میگیره. او یک شیرجه روی کای میزنه. کای با البو بهش جواب میده. ماکسین میخواد سابمیشن بزنه. سانه یک البو دراپ روی ماکسین اجرا میکنه. بیزلر میاد و روی سانه کریفوردا کلش میزنه. استارک تگ میگیره. بازلر و استارک برای پیروزی، یک ضربه مشترک روی سانه  میزنند و تمام

برنده: استارک و بیزلر

 

کایلا براکستون با لودویگ قیصر در پشت صحنه حضور دارد. او می پرسد که آیا گونتر برای نبرد با جی اوسو اماده هست.؟ قیصر می گوید گونتر از همه برتر است. او امیدوار است که جی بهتر از شیمس باخت را تحمل کند. شیمس چیزی بیش از یک جنگجوی پوشالی نیست. قیصر علیه شیمس کوری میخونه. درو مک اینتایر می آید. مک اینتایر به قیصر میگه اینجا چه می کند. مردم درو مک اینتایر را می خواهند. بیایید در مورد آن قهرمان کاغذی یعنی دامیان پریست صحبت کنیم. پریست نمی تواند او را زیر پا بگذارد. او مسابقه مجدد برای کمربند جهانی بدست آورد. پریست مثل ست رولینز خودش را خیلی لاغر می کند. به زودی، او، پریست را شکست خواهد داد.

 

 اوتیس پیش گیبل میره. چاد گیبل در حال گفتگو با برادران کرید است. گیبل برادران کرید را می فرسته برند و به آنها می گوید که در مورد آنچه او گفت فکر کنند. در پس زمینه، شاینا بازلر و زوئی استارک در حال صحبت با سونیا دویل دیده می شوند. گیبل از دیدن اوتیس خوشحال است و دوباره از او به عنوان پسر شماره یک خود یاد می کند. اوتیس می‌گوید که از سامی زین عذرخواهی کرده است. گیبل فکر می‌کند که اوتیس فقط میخواسته زین را نرم کند. گیبل به اوتیس می‌گوید که قهرمانی بین قاره‌ای را بدون توجه به هر اتفاقی به دست خواهد آورد.

 

جی در پشت صحنه راه می رود.

 

جی اوسو در مقابل گانتر

گونتر ضربه محکمی به سینه حریف میزنه. گونتر او را برای حرکت بعدی میگیرد اما اوسو به صورت او سیلی می زند. گانتر خشمگین است و قبل از اینکه برای حمله اماده بشه، از حریف دور می‌شود. یوسو با اسپیر به گانتر ضربه می زند! اون وسط، برخوردی با داور پیش میاد و داور نقش زمین میشه. جی یک اوسو اسپلش میزنه اما داور هنوز سرپا نشده. کمی بعدف داور به خودش می‌آید و شروع به شمارش می‌کند: 1... 2... گانتر کیک اوت می‌کند!

گونتر از جایش بلند می شود و ضربه ای به سینه اوسو می زند. گونتر روی حریف سابمیشن میزنه. داور وضعیت جی را بررسی می کند و تشخیص می دهد که او از حال رفته است، بنابراین او زنگ را به صدا در می اورد. صعود گونتر به فینال

برنده با رای داور:  "رینگ ژنرال" گانتر

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش