آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
دیو متلرز کیست؟
  • بازدید : (1003)

Image result for dave meltzer image

دیو متلرز کیست؟

متن در ادامه مطلب


دیوید آلن دیو ملتزر (شناخته شده با اسم دیو ملتزر) یک روزنامه نگار آمریکایی هست که مسابقات رسلینگی حرفه ای رو پوشش میده، از جمله UFC - WWE و رشته های رسلینگی و ورزشی دیگه. 


از سال 1983 وی سردبیر خبرنامه WON هست (Wrestling Observer News) وی همچنین نویسنده یاهو، لس انجلس تایمز و اوکلند تریبون هست البته لازم به ذکره واسه اسپورت دیلی هم کار میکرده (الان فعالیتش کمتره ولی قبلا ثابت بوده و واسه این خبرگزاری ها کار میکرده) وی هم اکنون UFC رو برای Sb Nation پوشش میده.


2- افتخارات وی چیست؟ آیا جایزه ای هم برده تو حرفه ی نویسندگی؟


وی توسط فرانک دفورد، یکی از معروف ترین و موفق ترین نویسندگان و شاعران آمریکایی به عنوان موفق ترین و بهترین گزارشگر ، نویسنده و روزنامه نگار ورزشی انتخاب شده است


وی همچنین در دانشگاه استنفورد (در شهر سانفرانسیسکو هست این دانشگاه و یکی از معتبر ترین دانشگاه های جهان هم هست) مشغول تدریس MMA - Box و Wrestling Professional هست و یکی از بهترین معلمان این دانشگاه هم به حساب میاد.


3- آیا میشه نتیجه گیری کرد که وی بهترین روزنامه نگار حرفه اش هست و همچنین آیا میتوانیم به نمراتی که وی به مسابقات میدهد اطمینان کنیم؟


نمراتی که دیو ملتزر به مسابقات میدهد ، بر اساس معیار های مختلف هست، از جمله خلاقیت در اجرای فنون، رینگ اسکیلز (شامل رفلکس، هیجان دادن به مسابقه تحریک تماشاگران و ..) و بسیاری از موارد دیگر به مسابقات داده میشه و طبق معیار های حرفه ای این نویسنده هست. اگر بخواییم به کامل ترین نمره داده شده به یک مسابقه نگاه کنیم که معتبر هم باشه، باید سراغ دیو ملتزر برویم، اما اگر بخواهیم که بر اساس سلیقه شخصی و معیار های متفرقه روزنامه نگاران مسابقات رو بسنجیم، باید سراغ خبرنگار های مبتدی تر برویم


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمدحسین  گفته: محمدحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/23 و 23:07 دقیقه ارسال شده.

    خب بگید تاییدیه برای خودمون میخوایم چرا بقیرو مبتدی میکنید

    پاسخ : این یه مقاله بود و کسی رو مبتدی نکردیم اول اون متن رو بخون بعد اظهار نظر کن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش