آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
مصاحبه باکاربر عزیز : مهدی گلی پور
  • بازدید : (91)
مصاحبه باکاربر عزیز : مهدی گلی پور

مصاحبه باکاربر عزیز : مهدی گلی پور

متن در ادامه مطلب




سوالات :

1_ از چه کشتی گیری خوشش میاد ?


2_ چی شد که ازش خوشت اومد ?


3_چه فینیشری رو تو کشتی کج دوست داری ?


4_ بهترین مسابقه رویال رامبل از نظرت کدومه ?


5_ بهترین حریف کشتی گیر مورد علاقه ت تو رسلمنیا کیه ?


6_ بهترین و جذاب ترین مسابقه توی رستلمانیا از نظر تو چیه ?


7_ بهترین تم سانگ از نظرت کدومه ؟


8_  بهترین رسلمنیا تاریخ ?


9_  اگر جای وینیس مکمن بودید برای بالا رفتن ریتینگ چیکار میکردید؟


10_ بزرگترین چیزی که دوس داشتین اتفاق بیفته ولی نیفتاد?


11_ منسجم ترين و بهترين گروهى كه از 2010 به اينور تو wwe بوده ?


12_  بهترین کش کیف مانی د بنک کدوم ?


پاسخ های مهدی عزیز :

مهدی گلی پور

1. اج EDGE


2. کاراکتر با انگیزه ای داشت همیشه و زرنگ بود. توانایی خیلی خوبی داشت و همیشه خطرناک بود. مصدومیتش بدترین اتفاقی بود که می تونست بیفته.


3. اسپیر: فنی که اج خیلی خوب اجراش می کنه. شاید افرادی مثل رومن رینز، باتیستا یا بابی لشلی این فن رو سنگین تر اجرا کنن ولی من وقتی از این فینیشر وقتی اج استفاده میکرد خوشم اومد.


4. رویال رامبل 2004، مسابقه ای که کریس بنوا به عنوان نفر اول وارد شد و با ثبت رکورد یک ساعت و یک دقیقه برنده شد. هرچند دو سال رکورد بنوا دو سال بعد و توسط ری میستریو یک دقیقه افزایش پیدا کرد اما کمپانی دیگه از رکورد و پیروزی بنوا یادی نکرد و دلیلش خودکشی بنوا بود.


5. با اینکه اج کشتی مورد علاقه منه و آندرتیکر سلطان رسلمنیا هستش، فک میکنم شخصیتی که دوس دارم طی چند سال آینده مدام پیروزی هاش توی رسلمنیا رو ببینم، رومن رینز هستش. کسی که توانایی هاشو به مراتب نشون داده و ثابت کرده که شکست دادنش سخته. بعد از اون افرادی مثل مک اینتایر و والتراین قابلیت ها رو دارن.


6. قطعا مسابقات بی نظیری در طول تاریخ رسلمنیا برگزار شده اما مسابقه ای که من به شخصه دوس داشتم توی رسلمنیای 30 بین جان سینا و بری وایت بود. خود مسابقه بار امتیازی خوبی داشت اما چیزی که این مسابقه رو برای من خاص میکرد جدال جان سینا و میراثی که طی سال ها در کمپانی ساخته بود و بری وایت که کاراکتری هنجارشکن داشت. و البته استفاده ی عالی WWE از ترانه Legacy (میراث) از Eminem در کلیپ قبل مسابقه.


7. قطعا همه ما با شنیدن تم سانگ افرادی مثل گلدبرگ، آندرتیکر، شان مایکلز و... به وجد میایم اما تم سانگ مورد علاقه من برای سمی زین هستش که یه شور و حال خوبی داره و حتی طرفدارای داخل سالن، ریتم آهنگشو میخونن. آهنگ شینسوکه ناکامورا هم زمانی که NXT بود همین حال رو ایجاد میکرد و تماشاچیا رو به هم آوا شدن با آهنگ وا می داشت اما الان با اضافه شدن کلام به آهنگ، این حالت کمتر اتفاق میفته.


8. رسلمنیا اصلی ترین ایونت کمپانی در هر سال هستش و انتخاب بهترین رسلمنیا یعنی انتخاب بهترینِ بهترین ها. طی بیش از 30 سال هم قطعا ایونت های خیلی خوبی برگزار شده اما رسلمنیایی که طی چند سال اخیر بیشتر از همه برای من هیجان آور بود، رسلمنیا 34 بود و به خصوص درگیری سنگین رینز و لزنر.


9. به نظر من کمپانی الان دیگه روی روال بهتری افتاده و احساس می کنم شوها به مراتب دارن جذاب تر میشن اما باز چیزی توی ذهن خودم بود برای افزایش ریتینگ، درگیر کردن تاپ استارها باهم توی استوری هایی با بازه زمانی متوسط و بدون دخیل بودن کمربند. وقتی حساسیت اکثر درگیری ها بالا باشه می تونه خیلی به ریتینگ کمک کنه.


10. دوس داشتم اج مصدوم نمی شد و توی 10 سال گذشته خیلی بیشتر می دیدمش. قهرمانی جان سینا واسه هفدهمین بار هم چیزیه که خیلی دوس دارم ولی هنوز شانس داره و فکر می کنم اتفاق بیفته.


11. جیمی و جی اوسو تیمی بودن که واقعا توی 10 سال اخیر کنار هم فعالیت کردن و خوب هم قهرمان بودن ولی نیودی تقریبا توی 6 سال موفقیت های بیشتری کسب کرده و واقعا قدرتمندتر ظاهر شده و واسه همین نیودی تگ تیم برتر دهه ی اخیر WWE بوده.


12. کش جان سینا توی سال 2012 عجیب ترین نوع کش که دیدم. اون برنده ی رویال رامبل سال شد ولی چمدونشو در یه بازی رسمی توی ایونت RAW 1000 جلوی سی ام پانک کش کرد. هر چند برنده نشد اما اینکه مردونه رفت به میدون و منتظر فرصت نموند، برای من خیلی جالب. اما خب کش ست رالینز تقریبا موفق ترین و به موقع ترین کش توی چند سال اخیر بوده.


برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین استایلز  گفته: حسین استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/17 و 20:18 دقیقه ارسال شده.

    گفتی با من هم مصاحبه میکنی

    پاسخ : اخرین نفر اسمت تو لیست

  • Sarhang Jr  گفته: Sarhang Jr می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/17 و 14:34 دقیقه ارسال شده.

    چقد غلط داشت متنم، حواسم جمع نبوده
    ولی بازم ممنون

    پاسخ : خواهش میکنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش