آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59743 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48253 sam
اخبار به روز از رسلینگ
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (315)

اخبار به روز از رسلینگ

متن در ادامه مطلب



اریک بیشاف گفته است کمپانی AEW الان تقریبا تکمیله و کارشو خیلی خوب داره پیش میبره مسابقات خوشگلی برگذار میکنه و هوادار پسند هستن مسابقاتش یکی از دلایل پیروزی شو داینامیت مقابل شو ان ایکس تی در جنگ چهارشنبه شب ها وجود تیم سناریور نویسی بسیار عالی در این شو هست.چیزی که نه فقط شو ان ایکس تی بلکه تمام شوهای WWE از اون بی بهره اند.در حال حاضر اگر بخام بهترین کمپانی جهان رو انتخاب کنم با اختلاف آل الیت رسلینگ را انتخاب میکنم.


رسانه ی خبری WON طی گزارشی اعلام کرد که پی پر ویوی سامراسلم در محل برگذاری تمرینات WWE برگذار نمیشه و قراره جای دیگه برگذار بشه (قبلا گفته شده بود ک کنار ساحل قراره برگذار بشه) اما این رسانه خبری درباره هواداران نیز بیان کرد که آنها هیچ راهی برای تجمع ندارند و WWE باید بدون حضور عموم سامراسلم را برگذار کند.


در شو راوی که گذشت رندی اورتون در مقابل کوین اونز قرار گرفت ک توانست اونز رو در یک مسابقه فوق العاده جذاب شکست بده! بعد از مسابقه رندی اورتون و ریک فلیر در رینگ صحبتایی مبنی بر کریر و قهرمان شدن رندی برای بار 14 زدند پس از این صحبت های رندی و ریک فلیر همدیگر را در آغوش گرفتند اما افعی دنیای کشتی کج ، رندی اورتون به هم تیمی سابق خودش رحم نکرد و اونو نقش بر زمین کرد و سپس با بی رحمی تمام به این پیرمرد 71 ساله رحم نکرد و یک پانت کیک به فلیر زد! پس از پانت کیک درومکنتایر به سرعت به رینگ اومد ولی رندی رینگ رو ترک کرد! حال از اطراف WWE شایعاتی به گوش میرسه که فلیر برای تلافی کار رندی قراره داخل سامراسلم در مسابقه میان درومکنتایر و رندی اورتون دخالتی به سود مکنتایر انجام دهد.


اخیرا قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای سی ام پانک در گفتگویی گفته است که یکی دو چیز درباره گروه رتریبوشن میداند و همین صحبت های پانک شایعاته متعددی مبنی بر اینکه پانک در این گروه نقش دارد به وجود آورده است.


طبق گزارشرینگ ساید نیوز در تاریخ 11 آگوست ماشین سوپر استار شو ان ایکس تی ، شاتزی بلکهارت به سرقت رفته است.شاتزی بلکهارت در توییتر خود شماره پلاک و اسم و رنگ ماشین را نیز افشا کرد تا در صورت پیدا شدن به او خبر بدهند.گفته شده که زیور زینت های بسیار گران قیمتی نیز در آن ماشین بوده است.


رسانه های خبری رسلینگ امروز خبرهای عجیبی را بازپخش کرده اند!! بنا بر گزارش PWInsider مخاطبان 18 تا 34 سال شو داینامیت از مخاطبان در این سنین شو راو پیشی گرفته است.این خبر برای کمپانی دبلیو دبلیو ای بسیار نگران کننده است و مدیران باید فکری کنند.کمپانی الیت بعد از ان ایکس تی به شو راو هم رحم نکرد.


عضو گروه نیودی،ایکزیویر وودز اخیرا به انتقاد از کمپانی الیت پرداخته است و عنوان کرده است که میتواند با تک تک ستاره های آن کمپانی مسابقه ای بدهد.وی بیان کرد که بیشتر از همه دوس دارد با کنی اومگا مسابقه داشته باشد.او ادعا کرده است که میتواند مسابقه ای 5 ستاره مقابل کنی برگذار کند!.


فوق ستاره مسابقات رسلینگ،ای جی استایلز در گفتگوهای جدید خود این بار درخواست جدیدی کرد.وی اینبار از مدیران درخواست کرده است که قبل از اینکه کریر او و ادج به پایان برسد مسابقه ای تک به تک را برای این دو فراهم کنند.آخرین تقابل این دو (به صورت لحظه ای و نه برای یک مسابقه کامل )در رویال رامبل 2020 رخ داد که ای جی استایلز یک اسپیر نیز از ادج خورد.


بیگ ای در گفتگوهای جدیدی که داشته است صحبت های جالبی داشته است وی بیان کرده است که گروه نیودی از بدو شروع به کار در دبلیو دبلیو ای بارها و بارها تا مرز از بین رفتن و منحل شدن رفت اما ایکزیور وودز همیشه از این کار جلوگیری میکرد.اگر ایکزیور وودز نبود شاید الان ما هم به عنوان برترین تگ تیم تاریخ دبلیو دبلیو ای شناخته نمیشدیم.


برایان آلوارز در گفتگو در رادیو ناظر WrestleVote به صحبت درباره مصدومیت دکستر لومیس پرداخته است و عنوان کرده است که مصدومیت دکستر شدید تر از آن است که دیگران فکر میکنند و این کشتی گیر به احتمال فراوان سال را از دست میدهد.


از خیابان های نیویورک خبرهایی مبنی بر برگذاری کنسرت های بسیار شلوغ درز پیدا کرده است.گفته شده که این کنسرت ها مجوز برای حضور تماشاچیان دارند و اگر به همین روال باشد کمپانی نیز حتما مجوز حضور هواداران رو خواهد گرفت و حتما برای سامراسلم تماشاگران را به محل برگذاری سامراسلم میرساند.باید دید که آیا وینس مکمن این کار انجام خواهد داد یا خیر.


کشتی گیر سنگین وزن عرصه رسلینگ ، بیگشو در گفتگوی جدید خود این چنین گفت : من 25 سال است که در این رشته مشغول به کار هستم من با مدیر عامل کمپانی ارتباط بسیار خوبی دارم او یک دوست خوب است هر وقت که از من بخواهد به رینگ میروم و مسابقه میدهم ، اما الان وقت این که به کشتی گیران جوان توجه شود و من قصد دارم در پشت صحنه به کشتی گیران جوان تر تعلیم دهم.


سرکرده گروه فوق العاده جذاب بولت کلاب ، ای جی استایلز اخیرا در گفتگوهای جدید خود بیان کرده است که بهترین مسابقه اش در تی ال سی 2016 و مقابل دین امبروز برگذار شده است.


اسطوره تکرار نشدنی مسابقات رسلینگ گلدبرگ در مصاحبه های اخیر خود به گفتمان های اخیر رومن رینز که گفته بود میتواند اسطوره ها را یکی پس از دیگری شکست دهد واکنش نشان داد و بیان کرد که"رومن رینز تو یک شوخی زشت با ورزش رسلینگ هستی"او با گفتن این حرف واکنش جدی به حرف های رینز داد.


مایک چیودا داور کهنه کار و اسبق کمپانی دبلیو دبلیو ای دیشب و در شو دینامیت به عنوان داور دیبیو خود را انجام داد.چیودا جزو اون دسته از افرادی بود که به یکباره وینس مکمن اخراج کرده بود.


طبق گفته رسانه های مختلف خیانت رندی به پدر شارلوت فلیر یعنی ریک فلیر باعث میشه تا شایعاتی در مورد مسابقه رندی اورتن و شارلوت به گوش برسد.شارلوت فلیر هم در صحبت های اخیر خود اعلام کرده بود که خیلی دوست دارد یک مسابقه با کشتی گیر های مرد کمپانی داشته باشد.با اینکه این اخبار منتشر شده توسط چند خبرگزاری معتبر تکذیب شد.


دولف زیگلر در صفحه اینستاگرام خود هال آف فیم کمپانی یعنی کرت انگل را که در رسلمنیا 35 رسما از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد بود را برای یک مسابقه در راو آندرگراند چلنج کرد.


گفته شده الکسا بلیز از استوری سیستر ابیگیل زیاد راضی نبوده،ولی وینس مکمن ونیکی کراس وی را راضی کردند،بخاطر این استوری وینس دستمزد الکسا رو کمی افزایش داده است.


شو های راو و اسمکدان بعد از سامراسلم در خارج مرکز تمرینات برگزار خواهد شد.


طبق گفته WON مسابقه درو و رندی در سامراسلم کوتاه خواهد بود.


شارلوت فلیر در صحبت های اخیر خود درباره ی کمپانی الیت بیان کرد: من نمیتونم راجب کمپانی های دیگر نظر بدم ولی کمپانی ای ای دبلیو یک کمپانیه که به استعداد های خود فرصت میده تا خودشون رو به سطح بالاتر ببرند.


دولف زیگلر که ازش پرسیده شده حریف رویایی اش برای رسلمنیا سال آینده چه کسی میتواند باشد در انتخابی فوق عجیب راندا روزی رو نام برد.


درومکینتایر در مصاحبه با TMZSport گفت که سزارو در صدر کشتی گیرانی هست که خیلی دوست دارد بزودی با این کشتی گیر روبرو شود.مکینتایر علاوه بر سزارو ، از براون استرومن هم نامبرده و گفت دوست دارد با قهرمان یونیورسال که استرومن هست هم مسابقه بده ، درو گفت فکر میکنه براون و او چیزهای زیادی برای به نمایش گذاشتن خواهند داشت.


ست رالینز اعلام کرد علاقه مند است در ان ایکس تی به مصاف آدام کول،کیث لی،کاریون کراس و فین بالور برود.


دکس هاروود به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو حداقل یک ماه از رینگ به دور خواهد بود.


پاین اپل پیت اعلام کرد از کمپانی الیت روز گذشته جدا شده است.


گفته شده بعد از ان ايکس تی تیک آور 30،در 4 اکتبر رویدادی دیگر مربوط به ان ايکس تی و ان ایکس تی یونایتد کینگدام برگزار خواهد شد.


کرت هاوکینز با نام برایان مایرز با کمپانی ایمپکت رسلینگ قراردادی یک ساله امضاء کرده است.


مسابقات تأیید شده برای شب اول امرجنس ایمپکت:

- اوپن چلنج ادی ادواردز بر سر کمربند ایمپکت

- د نورث مقابل موتور سیتی ماشین گانز / بر سر کمربند تگ تیم ایمپکت

- روهیت راجو مقابل کریس بی مقابل تی جی پی / بر سر کمربند ایکس د ویژن 

- ایس آستين و مدمن فولتون مقابل گود برادرز - تری مقابل موس / بر سر کمربند تی ان ای


در پادکست دیو ملتزر فاش شد رینگ آف هانر از 20 آگوست ضبط شو ها را آغاز می کند.


گفته شده دلیل دوری سامواجو از رینگ مصدومیت وی بوده است و از اوایل زمستان جو به رینگ باز خواهد گشت.


برای راو آینده مسابقه ناتالیا مقابل میکی جیمز تایید شد.


طبق ادعای رینگ ساید نیوز یکی دیگر از اعضای گروه ریتریبیوشن دامنیک دایجاکوییک خواهد بود.


پریسیلا کلی در توییتر خود اعلام کرد از داربی آلین طلاق گرفته است،پریسیلا و داربی دو سال نامزد بودند و سال 2018 رسما ازدواج کردند.


دیروز تولد بهترین کشتی گیر تاریخ یعنی هالک هوگان بود.


دامنیک میستریو با دبلیو دبلیو ای قراردادی چند ساله امضاء کرد.


مسابقه براون استرومن مقابل د فیند بری وایت سر کمربند یونیورسال ثبت شد.


شایعه شده کوین اونز به علت نداشتن درگیری و فیود خاصی نقشی در سامراسلم 2020 نخواهد داشت.


طبق گزارش منابع خبری کار ریک فلیر با خیانت رندی اورتون در آخرین راو پخش شده به او ، با شوها فعلا تموم شده و مدتی انتظار میره در میادین حاضر نباشه.


خبر های فرستاده شده توسط محمدرضا:



مسابقات ثبت شده برای ان ایکس تی هفته آینده:
1-آدام کول وپت مت کافی باهم رو در رو میشوند
2-فین بالور درمقابل وولوتین دریم
3-لگادو دفانتزما درمقابل بریزانگو و آیساه اسکات
4-ریچ هالند درمقابل جانی گارگانو


از طرح نهایی کمربند تی ان تی کودی رودز رونمایی شد.


کن شمراک کشتی گیر باسابقه ایمپکت در توتیتر اعلام کرد مسابقات زیر زمینی آندرگراند را دوست دارد و شین مکمن را در توییتر تگ کرد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • mohammad the rock گفته: mohammad the rock می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 19:58 دقیقه ارسال شده.

    اشکان تقا میای باهم به سینا بگیم یه مچ بزنیم؟؟؟

    پاسخ : من خیلی برام فرقی نداره.اگه برندت راو باشه و با من کل کل کنی ثبت میشه‌

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 18:22 دقیقه ارسال شده.

    خبر ها خوب و عالی بود و به روز
    اما کلمه اراجیف در وصف صحبت های رومن خیلی زشت و زننده بود بلاخره رومن هم طرفدار های داره تو دنیایی حقیقی و مجازی
    البته چون خودم رومن فن هستم اینو گفتم به دل نگیر حداقل ویرایش کن آون یک تیکه رو

    پاسخ : این از نظر گلدبرگه بهت برنخوره

  • آرمين گفته: آرمين می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 15:54 دقیقه ارسال شده.

    ايكاش مسابقه اى كه ست رالينز ميخواد انجام بشه خيلى عالى ميشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش