آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59555 amir1383
14150 48624 rey
34 1354 sam
20515 58023 rey
10807 48038 sam
خبرهایی از کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (311)



نتیجه تصویری برای ‪wwe logo‬‏

خبرهایی از کشتی کج

متن در ادامه مطلب



جاستین گابریل که با نام پی جی بلک در برند رینگ اف هونر کشتی میگرفت، به تازگی قراردادش با این شرکت تموم شد بود اما مدیران این برند خیلی زود یک قرار جدید سه ساله با او بستند تا یه وقت هوس رفتن به شرکت دیگه ای به سرش نزنه.


با پروزی ماکسلی در مقابل پک در شوی دینامیت دیشب، مصاف جریکو مقابل موسکلی برای روولوشن ثبت شد. پی پر ویو ی روولوشن در اواخرماه فوریه در الیت برگزار خواهد شد. مصاف جریکو و موکسلی برای کمربند قهرمانی الیت خواهد بود.


کیت لی در شوی ان ایکس تی دیشب، موفق شد استرونگ رو شکست بده و به کمربند کانادا برسه. لی بعد از این برد گفت که این تازه اغازه و قراره موفقیتهای بیشتری در سال 2020 داشته باشه.


شوی راو در این هفته، یک موفقیت عالی کسب کرد و نه تنها تماشاگر بیشتری رو نسبت به هفته ی پیش داشت بلکه پر بیننده ترین برنامه ی شب بود.


درگیری لزنر و تروت در راو هفته ی گذشته، اصلا توی برنامه نبود و به صورت ناگهانی اجرا شد.مدیرا فقط به هر دو رستلر گفتند که حرف خاصی نزنند و با چند تا کوری خونی و ضربه، درگیری رو تموم کنند.


روسف از ناکارامدی خیلی از داستانهای فعلی در دنیای کشتی کج گفت و تاکید کرد که الان داستان بزرگی که همه رو به هیجان بیاره، در کمپانی وجود نداره.



ادج بار دیگه حضورش در کمپانی رو رد کرد و گفت:

من نه قرارداد بستم و نه قراره مسابقه بدم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش