آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 13 ژانویه 2020


نتیجه تصویری برای ‪wwe raw 13 jan 2020‬‏

نتایج کامل راو 13 ژانویه 2020

متن در ادامه مطلب



اول شو رندی به رینگ میاد و میگه من رو فرستادن تا به شما خوش امد بگم اما زیاد اهل تعارف کردن نیستم و میخوام با یه نفر حرف بزنم. او از استایلز میخواد به رینگ بیاد و استایلز وارد میشه. رندی میگه همه من رو شانس اول برد در رویال رمبل میدونند چون من اونجا به همه فینیشر میزنم و میبرم. استایلز میگه کی گفته تو شانس اول پیروزی هستی وقتی خیلیها روی من حساب کردند. تازه ار کی اویی که من هفته ی قبل زدم از طرف خیلیها به عنوان بهترین ار کی او انتخاب شده . پس مطمئن باش که در رمبل روی همه و از جمله تو و لزنر این فینیشر رو میزنم و میبرم.
مکینتایر میاد و میگه اره تو میتونی روی منم ار کی او بزنی اما بهتره کوری خونی بابت اون حرکت رو کنار بزارید چون وقتی کلیمور کیک بیاد کسی جز من توی رینگ باقی نمینونه. حالا برای اینکه نشون بدم چه کسی رمبل رو میبره میخوام یه کاری بکنیم.
مکینتایر داور رو دعوت به رینگ میکنه و امادهی  مسابقه میشن.

اورتون مقابل مکینتایر مقابل استایلز

مکینتایر بیرون رینگ بود که رندی یک اسلم به استایلز رفت و رفت ار کی او بزنه. استایلز بلند شد و فینیشر رندی رو بدل کرد و رفت برای رول کردن اما اورتون از رول رها شد و این بار ار کی او رو کامل اجرا کرد. رندی رفت برای کاور اما درو برگشتو  با زدن کلیمور کیک به رندی، پینش کرد
برنده مکینتایر


تیم ادورز در پشت صحنه دارند تمرین میکنند که رولینز میاد و بهشون روحیه میده. او میگه باید برای مصاف امشب هماهنگ باشیم تا همه بدونند که نمیتونند مقابل ما حرفی بزنند. او خودشون رو بهترین گروه دنیا میدونه با کمی کوری خونی میره.


ریکو چیت مقابل راولی

ریکو میره کراس بادی بزن اما راولی بهش اجازه نمیده. راولی او رو روی شونش میزاره تا پاور بمب بزنه اما ریکو رها میشه. ریک با زدن ریکوییل میره برای تمام کردن کار و با اجرای 630 موفق میشه راولی رو کاور کنه

برنده ریکوچیت



تیم استریت پروفیتر در پشت صحنه راجب مسابقه ی شارلوت در راو امشب، با هم حرف میزنند


سارا لوگان مقابل شارلوت

هر دو حریف بیرون رینگ بودند و داور داشت میشمرد که بالاخره اونا به رینگ اومدند و شارلوت با یه ضربه سارار و نقش زمین کرد.سی ام پانک نیوز. او رفت برای سابمیشن و با اجرای فیگور ایت موفق شد حریف رو تسلیم کبنه

برنده شارلوت



کوین اوونز در پشت صحنه با بیگشو و جو داره هماهنگ میشه و کمی هیجان زده هست. بیگشو بهش میگه کاملا راحت باش و امشب وقتش هست که خودمون رو از نو به رولینز معرفی کنیم.


لزنر و همین به رینگ میان. هیمن مردم رو تحقیر میکنه و شروع به معرفی همیشگی لزنر میکنه. مردم بوو میکنند و به نظر میاد که لزنر و هیمن ناراحت شدند و میخوان برند. هیمن میگه لزنر لایق تحقیرنیست و بعدش دوباره به رینگ برمیگردند. هیمن شروع به معرفی لزنر میکنه و براک هم کمربندش رو بلند میکنه و علارغم بوو شدن توسط مردم، هیمن میگه که هفته ی قبل براک اعلام کرد که به عنوان نفر اول وارد رینگ رمبل سی نفره خواهد شد.

هیمن میگه به زودی براک استریک جدیدی شروع میکنه و اونم اینکه هر حرفی که بزنه عملی خواهد شد. تازه او برای برند شدن به رمبل نمیره بلکه میخواد همه ی اون ادمها رو داغون کنه تا نشون بده که کسی لایق نیست حریفش باشه.

در این لحظه تروت وارد میشه. هیمن میشه تو اینجا چکارداری و تروت میگه شاید براک شانس اول برد باشه اما قهرمان همیشگی من از دوران بچگی تا حالا فقط سینا بود. او  همیشه میگفت که نباید تسلیم بشم( جالبه تروت از سینا بزرگتره اما سینا قهرمان دوران بچگیش بوده ) مردم برای سینا شعار میدند. تروت بعد خودش رو به عنوان یکی از شرکت کنندگان در رمبل معرفی میکنه و هیمن بابت این کارش شروع به بحث با او میکنه و تروت میگه تو نمیتونی من رو از این کار منصرف کنی و بعدش کمی دلقک بازی درمیاره تا اینکه لزنر چند تا ضربه و یه فینیشر بهش میزنه و میگه اینم خبر تازه برای تو. هیمن و لزنر میرند و تروت وسط رینگ افتاده.


تروت بعدش بلند میشه بره که راولی میاد پینش میکنه و کمربند جدید رو میبره و میگه کسی نمیتونه  این رو ازم بگیره.


لانا و لشلی وارد ورزشگاه میشند و لانا در جواب گزارشگر میگه من برای سال جدید دو تا خبر دارم. اول اینکه تو به موفقیت من حسودی میکنی و دوم اینکه ما امسال روسف رو له میکنیم.


روسف مقابل لشلی


مورگان برای روسف کنار رینگ بود و وسط مسابقه رفت با لانا درگیر شد. لانا یک نوشیدنی تو صورت مورگان پاشید و بعدش کتکش زد. روسف نگراان مورگان بود که لشلی با یک اسپیر روسف رو نقش زمین کرد و برد.

برنده لشلی



لانا و لشلی در پشت صحنه هستند که گزارشگر بازم میره سراغشون و لشلی بابت برد مقابل روسف خوشحاله. لانا میگه اما ما یه مشکل جدید داریم و اونم مورگان هست. لانا میگه برای راو بعدی من و لشلی مقابل مورگان و روسف مسابقه میدیم. لشلی از ادامه ی این درگیری خسته شده و قبول نمیکنه اما لانا میگه کسی نمیتونه مانعم بشه چون من یه ادم مشهورم. لشلی قهر میکنه و میره و لانا بازم بابت خاض بودن خودش کوری میخونه.



برادران سینگ مقابل وایکینگ رایدرز

اریک در اخر مسابقه هم تیمی خودش یعنی ایوار رو بلند کرد و او رو روی هر دو حریف پرت کرد. سینگها نقش زمین شدند و اریک با پین کردن سونیل موفق شد مسابقه رو تموم کنه.

برنده  واکینگ رایدرز


روسف و مورگان در پشت صحنه درباره ی مصاف اینده مقابل لشلی و لانا حریف میزنند و میگند قبول داریم که اونا به هم میان و ما هم هفته ی اینده حالشون رو میگیریم. مورگان کمی هم لانا رو تحقیر میکنه.


مراسم امضای قرارداد بین اسکا و بکی

لاولر بکی رو به رینگ دعوت میکنه و میگه ایا قبل امضا حرفی داری که بزنی اما بکی فقط میگیره میشینه. اسکا هم همراه سین میاد و کمی به ژاپنی کوری میخونه و میشینه. سی ام پانک نیوز. سین با چترش بکی رو اذیت میکنه و بکی چتر و میگیره و میگه برو بیرون. بعدش بکی و اسکا قرارداد رو امضا میکنند بکی میگه زنی که قویتر هست میبره اما اسکا اون رنگ سبز رو دوباره از دهانش روی بکی میپاشه و همراه سین به طرف خروجی میره.


بکی که عصبانی هست بالاخره رنگ رو از صورتش پاک میکنه و میگه اسکا خطرناکترین زنی هست که تا حالا دیدم. بکی بعدش بابت بردش کوری میخونه و با عصبانیت میره.


لدر مچ برای کمربند امریکا بین اندراده و ری مستریو برای راو اینده تبلیغ میشه


گزارشگر سراغ اندراده و زلینا میره و بابت مصاف اینده با ری از اندراده سوال میپرسه اما زیلنا میگه تو در حدی نیست ی که بخواهی با ما حرف بزنی.

گزارشگر سراغ ری مستریو میره و او در مورد اون مسابقه شروع به کوری خونی میکنه و میگه من حتما کمربندم رو در اون مصاف پس میگیرم.


مورفی مقابل بلک

مورفی میره با فینیشر خود بلک او رو کاور کنه اما بلک بهش اجازه نمیده و با یک بلک ماس میره برای کاور. مورفی کیک اوت میکنه. مورفی میخواد سر پا شه که بلک دوباره بهش فینیشر میزنه و دکاورش میکنه و تمام

برنده الیستر بلک



کشتی گیر محلی مقابل روون

روون یکی رانینگ اسپلش روی حریف میزنه و بعدش با ایرون کلاو میره برای کاور

برنده روون


بیگشو، اوونز و جو مقابل رولینز و تیم ادورز اف پین

اوونز و جو توسط تیم ادورز پخش و پلا شده بودند و رولینز مقابل بیگشو داخل رینگ بود. بیگشو یک اسلم بهش زد و رفت روش بپره که تیم ادورز مانعش شدند. اونا روی بیگشو پاور بمب زدند و در این لحطه مورفی اومد و بیگشو رو در داخل رینگ طوری نگه داشت که رولینز بتونه روش استامپ بزنه. ست فینیشر رو روی بیگشو زد و بعدش دیگه هیچ کدام از اعضای گروه بیگش نتوسنتند بلند بشند و داور با دیدن رینگ خالی از حریف، مسابقه رو به نفع گروه رولینز تموم کرد

برنده رولینز و ادورز اف پین


بعد از مسابقه هیلها جشن پیروزی گرفتند و رولینز رفت مورفی بغل کرد. مورفی تو گوش ست یه چیزی گفت و بعدش با هیلها شروع به فیگور گرفتن کرد. شو با تصویر اونا تمام شد.


بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش