آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
زندگینامه سورو استریکلند
  • بازدید : (54)
زندگینامه سورو استریکلند

زندگی نامه سورو استریکلند 

متن در ادامه مطلب 


استیون استریکلند (زاده 30 سپتامبر 1990) یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است. او با All Elite Wrestling (AEW) قرارداد امضا کرد، جایی که او با نام رینگ Swerve Strickland اجرا می کند. او رهبر سفارت مغول است و قهرمان فعلی جهان AEW در اولین سلطنت خود است. او اولین کشتی گیر آمریکایی آفریقایی تبار است که این عنوان را در این شرکت کسب کرده است.

استریکلند کار خود را در سال 2008 آغاز کرد و تا سال 2019 به عنوان شین استریکلند برای چندین ترفیع مستقل از جمله کشتی کج، Evolve Wrestling و Combat Zone Wrestling کار کرد و عناوین اصلی این ترفیعات، قهرمانی سنگین وزن جهانی MLW، قهرمانی Evolve و CZW جهانی را به دست آورد. قهرمانی سنگین وزن. از سال 2014 و 2018، استریکلند همچنین برای سریال تلویزیونی Lucha Underground مبتنی بر El Rey lucha libre کار کرد، جایی که او به عنوان یک کشتی گیر نقابدار به نام Killshot اجرا کرد. در سال 2019، او یک قرارداد توسعه با WWE امضا کرد و در آنجا به عنوان Isaiah "Swerve" Scott کار کرد. او در برند توسعه‌دهنده NXT به عنوان بخشی از Hit Row stable باقی ماند و قهرمان NXT آمریکای شمالی شد، اما بلافاصله پس از اولین حضور در فهرست اصلی خود در اسمک‌دان، آزاد شد.


پس از انتشار WWE، او نام خود را به Swerve Strickland تغییر داد و با AEW قرارداد بست. او با کیت لی تیم تگ تشکیل داد و قهرمانی تگ تیم جهانی AEW را به دست آورد. استریکلند پس از سرکوب لی، رهبر اصطبل سفارت مغول شد. در سلسله AEW، او ساموآ جو را شکست داد و قهرمان جهان AEW شد.

استیون استریکلند[4] در تاکوما، واشنگتن، در 30 سپتامبر 1990 به دنیا آمد.[5] پدرش که یک گروهبان آشپز درجه یک در ارتش ایالات متحده بود، هنگامی که استریکلند دو ماهه بود خانواده را به آلمان منتقل کرد تا در یک پایگاه نظامی آمریکایی در فرانکفورت زندگی کند. استریکلند هفت سال اول زندگی خود را در آلمان گذراند. خانواده بعداً به ایالات متحده بازگشت و در ماونت جوی، پنسیلوانیا، جایی که استریکلند در دبیرستان دونگال تحصیل کرد، ساکن شدند. او در شوهای استعدادیابی می رقصید و در فوتبال، بسکتبال و دو و میدانی به برتری رسید.[5]


اندکی پس از ترک دبیرستان، استریکلند احساس کرد که باید راه پدرش را دنبال کند و در سن 17 سالگی در نیروهای ذخیره ارتش ایالات متحده ثبت نام کرد. او آموزش اولیه ارتش ایالات متحده را در کارولینای جنوبی گذراند، سپس 22 هفته دوره پیشرفته فردی را پشت سر گذاشت. آموزش در فورت آیزنهاور در آگوستا، جورجیا. او سپس در یورک، پنسیلوانیا مستقر شد، جایی که به عنوان پشتیبانی سیگنال 25U خدمت کرد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش