آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج 205 لایو 24 جولای 2020
  • بازدید : (215)
نتایج 205 لایو 24 جولای 2020

نتایج 205 لایو 25 جولای 2020

متن در ادامه مطلب

دوستان امروز خیلی انتقاد به من شد و راستش قابل قبول نیست هر انتقادی از من دارید و هر درخواستی رو میخواید تو همین پست به من بگید



دریک موریک مقابل لیون روف

برنده دریک موریک


اونی لورکان،دنی بورچ و منصور مقابل اور رایس و تیهوتی مایلز

برنده اونی لورکان،دنی بورچ و منصور



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 1:16 دقیقه ارسال شده.

    آقا اشکان من هنوز از اصل قضیه خبر ندارم در پست قبلی هم آقا مهدی گفت به آقا ماهانم توهین شده
    اما شما آقا اشکان برای همه وب شناخته شده هستی و نیازی به اثبات نداری، از همین جا برای همه مطالبت که همیشه مفصل و پر مخاطب بوده تشکر میکنم
    امثال مثل شما،ماهان و محمد رضا کم توی وبلاگ پیدا میشن که واقعا با مطالبتون وب رو عالی تر جلوه میدید
    دمتون گرم

    پاسخ : ممنونم لطف داری

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 23:45 دقیقه ارسال شده.

    داداش اشکان شما عالی دار پیش میری و همینجوری ادامه بده واقعا یک تنه فعالیت سایتو دوبرابر کردی
    اگه فعالیت های بی نظیر تو و داداش مهدی و اقا سینا و بقیه بچه های گل وب که توی پست گذاری کمکون میکنن همینجوری ادامه پیدا کنه شرط میبندم وب پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و شاید هم از رستلینگ نیوز جلو بزنیم
    به امید پیشرفت های بهتر 💗

  • احمد رضا گفته: احمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 22:58 دقیقه ارسال شده.

    من مچ اندره د جایت رسلمنیا30 رو میخوام

  • محمدمهدی اخترشناس گفته: محمدمهدی اخترشناس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 20:09 دقیقه ارسال شده.

    داش اشکان ببخشید خیلی شرمنده ولی نتونستم جداگانه هایه الیتو پیدا کنم

    سینا جان من پستم چیه تو انجمن میشه راجب به منشی یه توضیحی بدی با بقیه کارا ❤️

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 19:22 دقیقه ارسال شده.

    مهم نیس بقیه چی میگن.مهم زحمات توئه که واقعا ادمو شرمنده خودت میکنی تا هر چی میخوایم بلا فاصله میزاری چی ازین بهتر.همه رو جذب رفتارت میکنی
    🙌

    پاسخ : واقعا ممنونم خیلی بهم روحیه دادی

  • صالح گفته: صالح می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 19:19 دقیقه ارسال شده.

    گوش نده دیدی که من ازت دفاع کردم چون واقعا زحماتت قابل تقدیره.دیگه باید چیکار کنی که نکردی شق القمر؟

    پاسخ : ممنون.متاسفانه یه سوتفاهم بزرگ پیش اومد

  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 18:58 دقیقه ارسال شده.

    من معمولا تو سایت فعالیت زیادی ندارم این سایت بسیار خوبه نظرسنجی ها و مقالات و گذاشتن نتایج که واقعا زمان میبره و گذاشتن اخبار و شایعات دیگه از یک سایت باید چه چیزی خواست در کل من از این سایت راضیم و بسیار متشکرم از تمام نویسنده های سایت و تمام کسانی که مقاله ها و متن ها و... را مینویسند . به امید موفقیت سایت شما

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 18:31 دقیقه ارسال شده.

    عیبی نداره ناراحت نشو منم الان تو وبقیه کاربرها از جمله ماهان جونیور سوپرایز کنم
    یه چند تا متن دارم بفرستم حالشو ببری از این فضا پیش اومده بیای بیرون شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : ممنون

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 17:55 دقیقه ارسال شده.

    باید باعث پیشرفت انجمن بشی و در مواقعی که من نیستم حواست به انجمن باشه.
    ایده هایی که داری رو توی انجمن انجام بده و تاپیکی هایی که به نظرت میتونه باعص شلوغی انجمن بشه رو پست کن.

    پاسخ : خب باشه سعیم رو میکنم معاون خوبی باشم.

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 17:48 دقیقه ارسال شده.

    خب همیشه با اینطور صحنه ها همیشه مواجه میشی و برخورد میکنی. بقیه شاید فکر کنن تو منت میزاری ولی تو هدفت یه چیز دیگه هست و همیشه رو همون تمرکز کن.

    اون شخص هم هرکی بوده نگران نباش همیشه میاد



    توی انجمن هم به سمت معاون کل انجمن ارتقا پیدا کردی پس قوی تر ادامه بده

    پاسخ : باشه خیلی ممنونم.راستی من این عکس رو پیدا کردم میتونید برای وب به عنوان آیکون انتخابش کنید؟: http://uploadb.me/isd7c9g0hcnx/a76j.ICO.html
    غیر از اون میشه بگید به عنوان معاون باید چه کار کنم؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 17:37 دقیقه ارسال شده.

    اشکان جان انتقاد ها همیشه جنبه منفی ندارن. تو واقعا عالی عمل کردیو انتظارات از تو همین الانشم بالاست. سعی کن به انتقاد های سازنده توجه کنی و از انتقاد های دیگه چشم پوشی کنی

    پاسخ : ممنونم آقا سینا.امروز دو نفر بهم انتقاد کردن.یکیشون به متن پست توجه نکرد.اون یکیم به حرفم.بهش گفتم اینو برا امروز پست زدم تا با اسمکدانا قاطی نشه ولی میگفت منت گذاشتی و منم دیگه نتونستم جلوشو بگیرم.لطفا اونو برگردونیدش گفت میرم.من دلم راضی نمیمونه و نمیتونم اینجوری بمونم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش