آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
افتخارات شان مایکلز به مناسبت تولد 55 سالگی افسانه کشتی کج
دسته بندی : زندگی نامه,
  • بازدید : (301)
افتخارات شان مایکلز به مناسبت تولد 55 سالگی افسانه کشتی کج

افتخارات شان مایکلز

 به مناسبت تولد 55 سالگی افسانه کشتی کج

متن در ادامه مطلب

پذیرش پست های ارسالی شما



3 بار قهرمان WWE Champion

1 بار قهرمان WWE European Champion

3 بار قهرمان WWE Intercontinental Champion

4 بار قهرمان WWE World Tag Team Champion

1 بار قهرمان World HeavyWeight Champion

3 بار قهرمان AWA World Tag Team Champion

1 بار قهرمان NWA Central States Tag Team Champion

2 بار قهرمان AWA Southern Tag Team Champion

2 بار قهرمان TASW Texas Tag Team Champion

1 بار قهرمان TWA HeavyWeight Champion

برنده رویال رامبل در سال 1995

برنده رویال رامبل در سال 1996

اولين گرند اسلم چمپیون


( برنده لوح هاي تقدير و اسلمی آوارد )


برنده بهترين تم ورود در سال 1996

برنده شوکه کننده ترين صحنه در سال 1996

برنده بهترين نقش هیل در سال 1996

برنده بهترين مسابقه Us West در سال 1996

برنده بهترين فينيشير در سال 1997

برنده بهترين مسابقه Us West در سال 1997

برنده بهترين مسابقه در سال 2008


( افتخارات ديگر شاون مايکلز )


جزو بهترين 5 سوپرستار در سال 1995 و 1997

انتخابي از سوي کمپاني براي بهترين BabyFace در سال 1996

برنده بهترين دشمنی در سال 2004 با تریپل اچ و کریس بنوات

برنده مسابقه سال در سال 1994

برنده بهترين Charismatic در سال 1995 و 1996

برترين تگ تيم سال در سال 1989 همراه با مارت جانتی و The Rockers

برنده بزرگترين درگیری در سال 2006 در مقابل شين و وينس مکمن

برنده Pro Wrestling lllustrated در سال هاي

1993 , 1994 , 1995 , 1996 , 2004 , 2005 , 2006 , 2007

برنده نفره اول در بين 500 کشتي گير جهان در مجله هاي کشتي کج

برنده بهترين کشتي گير در سال 1995 و 1996


شما چه خاطراتی از این کشتی گیر قدیمی دارید؟


دوستان نویسنده مثل محمدرضا،امیر،مهرداد ام،ماهان جونیور،محمد و ...

میتونید پست های ارسالیتون رو در زیر همین نظرات بنویسید تا به همراه نام نویسندگیتون در وب قرار داده بشه.برای همین هم نظرات بعد از تایید نمایش داده میشه تا پست های شما در وب محفوظ بمونه.این روز ها آقا مهدی سرش شلوغه و بهتره کمتر وقتش رو بگیرید.


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • رسلمنیا گفته: رسلمنیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/03 و 2:43 دقیقه ارسال شده.

    اگه خواستید من میتوانم برند NXT و الیت را کامل بنویسم یا مسابقه های درخواستی در پیدا کردنش بهتون کمک کنم

    پاسخ : میتونی مسابقات الیت دیروز رو پیدا کنی.اگه تو هر سایتی بود تماشاش من میتونم لینک دانلودش کنم.

  • Undertaker  گفته: Undertaker می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/03 و 1:10 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم اشکان جان

    خب پس اگه کاری داشتی بگو

    من در خدمتم بای فعلا❤️

    پاسخ : یه کمک ازت میخوام میتونی مسابقات الیت دیروز رو پیدا کنی؟

  • Undertaker  گفته: Undertaker می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/02 و 23:59 دقیقه ارسال شده.

    داش اشکان دمت گرم واسه اینکه حواستو میدی ❤️

    واسه ی مسابقه هاییم که نمیشه پیدا کنی به خودم بگو من چندتا منبع میشناسم از جمله یوتیوب و دیلی موشن و....

    میتونم پیدا کنم به احتمال زیاد
    راستی من عرفانو نمیشناسم❤️

    پاسخ : منم بیشتر از دیلی موشن میذارم.با کمک یه سایت لینک ویدیو رو توش پیست میکنم و بعد کل اون لینک رو توی اب پیست میکنم(آخرین پستم همونجوریه).من خیلی دنبال دانلودر میگشتم برا دیلی و اینکه پیدا کردم بهترینشونه.غیر از دیلی موشن از یوتیوب و نتورک دبلیو دبلیو ای هم میشه دانلود کرد که برای اونا هم دانلودر خوب دارم.برای فیس بوک و فاکس هم که کمی مسابقه داره هم دانلودر دارم.دیگه اگه از اینا نبود فقط کشورای دیگه هست که از اونا میتونی بگیری و بهم کمک کنی هههه.در کل ممنونم که به فکرمی.

  • Undertaker  گفته: Undertaker می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/02 و 23:27 دقیقه ارسال شده.

    داش اشکان من میخواستم نویسنده بشم واسه درخواستی ولی نشد حوصله یاد گرفتنم نداشتم ولی اگه کمکی واسه درخواستی داشتی رو من حساب کن ❤️

    پاسخ : ممنونم.باشه حتما ولی من بازم سوراخ سمبه های همه جارو میگردم و خب یه کار باحال که کردم این بود که مسابقه جف هاردی مقابل ای جی استایلز 2013 رو پیدا کردم.پیدا کردن این مسابقه غیر ممکن بود ولی من شانسی تو یه ویدیوی یوتیوب کل اون شو رو پیدا کردم وبه کمک یه سایتی اون مسابقرو کات کردم.تنها کمکی که میتونم ازت بخوام اینه که مسابقه هایی که نمیشه پیدا کرد رو از عرفان درخواست کنی.

  • mahdifm گفته: mahdifm می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/02 و 21:26 دقیقه ارسال شده.

    لطفا مسابقات جداگانه تیک اور های ان اکس تی و مسابقات جداگانه شوها و پی پر ویو های الیت رو قرار بدین. دقت کنین مسابقات جداگانه ن شو های کامل. سپاس

  • صالح گفته: صالح می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/02 و 20:03 دقیقه ارسال شده.

    سلام.من زمانی که کشتی کج کار بود نمیدیدم ولی از میابقه کرون جولش خاطره بدی دارم.چون بعدش یه مدت ذهنم درگیر بود.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش