آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
خبر های به روز کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (349)
World Wrestling Entertainment to Hold First-Ever Talent Tryout in ...
خبرهای به روز از کشتی کج
متن در ادامه مطلب


ساشابنکز راجب حریف رویایی اش ، گفت که مسلماً حریف رویاهاش تریش استراتوس بوده و خواهد بود ، ساشابنکز همچنین گفت همانطور که از اسم این نوع مسابقات پیداست ، بیش از 90 درصد این مسابقات در حد رویا میمونند و هرگز برگزار ، و صورت نخواهند گرفت.


مذاکرات کمپانی با روندا روزی برای تمدید قرارداد بلند مدت جدید شروع شده و گفته میشه روند مذاکرات هم مثبت پیش رفته و اگه اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمان سابق زنان تمدید خواهد کرد.


دبلیودبلیوای قراردادش رو با شبکه‌ی هندی SPN تا ۵ سال دیگه هم تمدید کرد. این شبکه شوهای راو، اسمکدان، PPV را پوشش میداد و طبق قرارداد جدید از این پس NXT را هم رو برای مردم هند پخش خواهد کرد.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، برخلاف هواداران که واکنش‌های مثبتی به پروموی آندرتیکر در شو راو این هفته داشتند، در پشت صحنه ظاهرا چندان هم از این پرومو استقبال نشده است.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر کایری سین در تاریخ ۲۲ فوریه با نامزدش در ژاپن ازدواج کرده و از اون موقع هم در ژاپن مونده و به همین دلیل در شوهای اخیر غایب بوده اما گفته میشود برای رسلمنیا خودش رسونده است.


بسیاری از رسانه های خبری ، دو اشتباه بزرگی که کمپانی میتواند در رسلمنیا پیش رو مرتکب شود رو اولی به قهرمان باقی ماندن براک لزنر همچنان بعد رسلمنیا و دومی رو هم در شکست دوم پیاپی فیند بری وایت به جان سینا بعد گلدبرگ اشاره میکنند.


شارلوت فلیر ، اسطوره سابق زنان بث فونیکس رو حریف رویاییش خوانده و این کشتی گیر پیشین بخش زنان رو برای آینده ای نزدیک ، چلنج کرد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش