آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59772 rey
10807 49645 sam
شروع ثبت نام برای راه اندازی بخش مجازی
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (451)

ادمین اینستاگرام کیست و وظایف آن چه هستند؟ - آی جی تاپ


شروع ثبت نام برای راه اندازی بخش مجازی

متن در ادامه مطلب


مسابقات مجازی در بخش انجمن راه اندازی مجدد شد.
هادی مسئول اون بخش هست و قراره در انجمن باهاش در ارتباط باشید.
 شما  تا اخر هفته وقت دارید تا کشتی گیر برای خودتون انتخاب کنید و در نظرات همین پست بگید.

برای کاربران قدیمی همه چی مشخصه اما برای کسانی که میخوان به تازگی عضو این بخش بشند باید بگم که اول باید عضو انجمن بشید.

در بالای وب روی کادر خاکستری انجمن کلیک کنند

بعد تو صفحه ی انجمن که باز میشه کادر مشکی ثبت نام رو بزنید
ممکنه اول تبلیغ باز بشه که اون رو باید ببندید.

قوانین:

رستلرهای همه کمپانی هارو میتونید انتخاب کنید


توهین و بی احترامی و عدم فعالیت باعث حذف شدن میشه

چندتا کشتی گیر رو بچه های قدیمی انتخاب کردن و قرار نیست که اونا رو به کس دیگه ای بدیم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 22:37 دقیقه ارسال شده.

    اشکان تو میتونی اون پرومو و داستان درگیری مد نظرت رو با پیام خصوصی به هادی بگی تا مثلا تو یه مسابقه تو اون شخصی که تو دوست داری باهاش مسابقه بدی دخالت بکنه و مسابقتون واسه یه پی پر ویو باشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 22:09 دقیقه ارسال شده.

    متوجه نشدم اشکان جان دقیقا منظورت رو
    کل کل و پرومو شما قبل از مسابقه توییت میشه و من بعنوان مدیر بخش مطالعه میکنم و بر حسب اونا برنده رو انتخاب میکنم و نتایج رو مینویسم
    سوالی داشتی باز تو بخش گفت و گو کاربران بپرس
    پی پر یو اول مانی دِ بنک هست
    توضیحات تکمیلی رو تو بخش قوانین مجازی سی ام پانک نیوز نوشتم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 22:04 دقیقه ارسال شده.

    میگم آقا هادی کل کل ها و فروم های ادرگیری چجوریه؟ مثلا میشه وسطش مثلا بگیم افتادم به جونت و زدمش یا مثلا وسطش گفت رفیقم که واقعا تو همین بزنده باهات یه مسابقه میده یا خودم خود ب خود وسط داستانا برم یه برند دیگه.راستی پی پر ویو اولی چیه؟ج

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 20:40 دقیقه ارسال شده.

    امیر جان
    سایت به سه بخش تقسیم شده
    قسمت وسطی سایت پایین تر از منوی کاربر بخش تالار گفتمان هست
    اونجا بخش های مربوط به مجازی رو داریم
    راحت ترین راه ممکن برای دسترسی

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 20:40 دقیقه ارسال شده.

    فکر کنم حذف شدم

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 20:31 دقیقه ارسال شده.

    یه جا نوشته بود ارسال پیال یه چیری فرستادم اومد

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 20:26 دقیقه ارسال شده.

    همون انجمن بالا ی وب رو زدم
    اشکال نداره همینجوری هستم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 20:15 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش هادی من نمیتونم تمام وقت باشم آخه ادج کی همیشه میاد.😂

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:57 دقیقه ارسال شده.

    اون قسمت انجمن بالارو هم زدی؟

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:42 دقیقه ارسال شده.

    داداش انجمن میزنم میاد میزنم تالار گفت و گو فقط همون قسمت بالایی که همیشه هست میاد

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:33 دقیقه ارسال شده.

    اگه با دکمه انجمن هم وارد نمیشه این لینکو بزن
    http://punk1.rozblog.com/forum
    اگه بازم کار نکرد با موزیلا امتحان کن
    موفق باشی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:31 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش
    اول باید بگم به انجمن خوش اومدی
    خب
    بهم بگو کجاش مشکل داری ؟؟
    الان رو انجمن کلیک کن
    ببین چیزی برات بالا میاره یا نه ؟

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:11 دقیقه ارسال شده.

    داداش میزنم میگه شما قبلا وارد سایت شده اید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:07 دقیقه ارسال شده.

    امیر بخش ورود رو بزن بعد نام کاربری و رمزت رو وارد کن بعدش میاد واست

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 19:01 دقیقه ارسال شده.

    داداش واسه من چیزی ننوشته یکی مداد رو کاغذ یکی یه کارت یکی یه ادم با یه فلش روش با چند تا ی۶ دیگه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 18:54 دقیقه ارسال شده.

    رو قسمت بالای همین پست آخرین ارسالی های تالار گفتمان
    روی عنوان ها که با رنگ سبز نوشته شده کلیک کن

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 18:52 دقیقه ارسال شده.

    اقا هادی من هرجا میزنم صفحه خالی میاره

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 18:02 دقیقه ارسال شده.

    بقیه دوستان که ثبت نام کردن و تایید و ثبت شدن فعال باشن
    عدم فعالیت باعث حذف میشه
    بقیه دوستان علاقه مند هم سریع دست بجنبونن مسابقات هفته اول اعلام شده از هفته های بعد جا نمونن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 18:00 دقیقه ارسال شده.

    Amir با نام کربری Amir1385
    داف زیگلر برات ثبت شد در بخش مربوط به مجازی تالار گفتمان قوانین مجازی سی ام پانک نیوز رو مطالعه کن سپس در بخش مربوط به درفت ها برند خودتو مشاهده سپس در بخش گفت وگو کاربران اعلام حضور کن
    موفق باشی

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/13 و 17:38 دقیقه ارسال شده.

    اقا هادی من ثبت نام کردم لطفا برای من زیگلر رو بزار ممنون

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 12:30 دقیقه ارسال شده.

    امیر تایید شد و گلدبرگ برات ثبت شد

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 12:22 دقیقه ارسال شده.

    آقا هادی به اسم amir ثبت نام کردم،قبول کنین.

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده.

    باشه آقا هادی یه بار دیگه. ثبت نام میکنم.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 11:12 دقیقه ارسال شده.

    دوستانی که ثبت نام کردن تو بخش گفت و گو کاربران اعلام آمادگی کنن و زیر این پست کشتی گیر مورد نظرشون رو انتخاب کنن
    بقیه بخش ها تا جمعه که درفت انجام میشه قفل می باشد
    اونایی که تایید شدن قوانین مجازی رو مطالعه کنن
    دوستانی هم که قصد شرکت تو مجازی رو دارن دست بجنبونن تا جمعه بیشتر وقت ندارن برای ثبت نام و انتخاب کشتی گیر و تایید شدن







    موفق باشید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 11:05 دقیقه ارسال شده.

    عذر خواهی میکنم رضا تیموری

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 11:03 دقیقه ارسال شده.

    باشه امیر محمد ثبت نام کن باز
    امیر باتیستا
    باتیستا برات ثبت شد مثل قبل و تایید شدن ثبت نامت
    امیر تیموری شما هم تایید شدی لطفا کشتی گیر خودتو تا قبل از جمعه انتخاب کن تا برات ثبت شه

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/11 و 4:44 دقیقه ارسال شده.

    من گلدبرگ رو انتخاب میکنم البته چون فعلا بازی نمیکنم اگه کسی خواست گلدبرگ روبهش بده.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 16:35 دقیقه ارسال شده.

    علی مشرف دوباره تاییدت کردم آلیستر بلک هم مال توهه
    ولی امبر محمد من ثبت نام تورو ندیدم که ثبت کنم دوباره ثبت نام کن تا تاییدت کنم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 16:30 دقیقه ارسال شده.

    شایدبخاطر اینه که بروز رسانی کردیم چندتا از کاربرا به این مشکل بر خورد کردن
    باشه علی مشرف دوباره تاییدت میکنم و آلیستر بلک هم برات ثبت شده بوده از قبل
    الآن از بچه پرسیدم که خبری ازت ندارن

  • Alimoshref1 گفته: Alimoshref1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 16:26 دقیقه ارسال شده.

    آقا من با همین اسم دوباره ثبت نام کردم هادی تایید کن
    استارمم آلیستر بلک بوده و هست دیگه...

  • Alimoshref1 گفته: Alimoshref1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 16:22 دقیقه ارسال شده.

    یعنی چی می‌خوام برم تو انجمن میگه نام کاربری اشتباه من ۴ ماهه ثبت نام کردم..

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 15:36 دقیقه ارسال شده.

    باشه امیر محمد دوباره ثبت نام کن
    و زیر همین پست نام کاربری و رسلرت رو انتخاب کن تا تایید کنم و ثبت کنم‌برات

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 14:54 دقیقه ارسال شده.

    سلام آقا هادی نمیدونم کی بوده فقط آورده اکانت قبلیم روخراب کرده.حالا من ثبت نام کردم قبول کنین که اگه یه وقتی خواستم مسابقه بدم حداقل ثبت نام شده باشم.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 7:12 دقیقه ارسال شده.

    د میز برات ثبت میشه ولی اول ثبت نام کن و نام کاربریت رو بگو تا تاییدت کنم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 7:11 دقیقه ارسال شده.

    محمد حسن سعید رومن رینز انتخاب شده ست رالینز براتوثبت شد

  • محمدرضا و دمیز گفته: محمدرضا و دمیز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 4:04 دقیقه ارسال شده.

    من د میز رو انتخاب کردم
    اگه از قبل انتخاب شده کریس جریکو

  • عرفان گفته: عرفان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 1:44 دقیقه ارسال شده.

    ولی اگه میشه اگر رومن رینز باز هست من اون رو میخوام اگر هم نیست که همون ست رالینز

  • عرفان گفته: عرفان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/10 و 1:34 دقیقه ارسال شده.

    تو انجمن با نام کاربری wweعضو شدم .

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 17:38 دقیقه ارسال شده.

    آقا سهیل جان سینا یرات ثبت شد تو انجمن فعال باش

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 17:21 دقیقه ارسال شده.

    سلام اقا هادی سهیل هستم با نام کاربریsoheil1385 در انجمن جان سینا رو میخوام

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 17:16 دقیقه ارسال شده.

    اره آقا امیر باید اول تو انجمن ثبت نام کمید تا بتونید تو مجازی فعالیت داشته باشید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 17:16 دقیقه ارسال شده.

    اره آقا امیر باید اول تو انجمن ثبت نام کمید تا بتونید تو مجازی فعالیت داشته باشید

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 15:10 دقیقه ارسال شده.

    اقا مهدی باید عضو بشیم یا میتونیم عضو نشیم

    پاسخ : میتونی با مشخصات جعلی هم عضو شی

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 15:10 دقیقه ارسال شده.

    اقا مهدی باید عضو بشیم یا میتونیم عضو نشیم

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 15:10 دقیقه ارسال شده.

    اقا مهدی باید عضو بشیم یا میتونیم عضو نشیم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 13:15 دقیقه ارسال شده.

    بقیه دوستان توجه کنن اول ثبت نام کنن بعد بیان زیر همین پست اعلام‌کنن کدوم کشتی گیر رو میخوان و نام کاربریشون رو تو انجمن بگن‌ که تایید و ثبت کنم‌براشون
    موفق باشید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 13:12 دقیقه ارسال شده.

    محمد سعید حسن تاییدت کردم
    نام کاربریت wwe هست تو انجمن
    ست رالینز برات ثبت شد
    بخش های مجازی قفل هست جز گفت و گو کاربران اونجا فعال باش تا جمعه که روز اعلام برند ها هست و درفت انجام میشه و از شنبه شروع شوها رو داشته باشیم
    قوانین مجازی سی ام پانک نیوز رو مطالعه کنند

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    محمد سعید حسن
    اول توی انجمن ثبت نام کن
    بعد بگو تا تاییدت کنم و ست رالینز رو بدم بهت
    قوانین مجازی رو مطالعه کن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    حله داداش
    فعلا باید تا جمعه منتظر باشم صاحب قبلی ای جی میادش یا نه
    اگه نیومد من ایجی بر میدارم توام اگه خواستی یا ادجو بردار یا کوین اونز

  • عرفان گفته: عرفان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 12:28 دقیقه ارسال شده.

    من ست رالینز رو میخوام

  • عرفان گفته: عرفان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 12:25 دقیقه ارسال شده.

    من ست رالینز رو میخوام

  • عرفان گفته: عرفان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 12:24 دقیقه ارسال شده.

    من ست رالینز رو میخوام

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 11:12 دقیقه ارسال شده.

    ادج برای اشکان ثبت شد
    فعلا بخش های مختلف مجازی قفل هست جز بخش گفت و گو کاربران اونجا فعال باش تا جمعه که روز اعلام برند ها هست و درفت انجام میشه
    قوانین مجازی رو مطالعه کن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 11:12 دقیقه ارسال شده.

    ادج برای اشکان ثبت شد
    فعلا بخش های مختلف مجازی قفل هست جز بخش گفت و گو کاربران اونجا فعال باش تا جمعه که روز اعلام برند ها هست و درفت انجام میشه
    قوانین مجازی رو مطالعه کن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 11:01 دقیقه ارسال شده.

    اگه ادج پر بود و من رفتم اونز رو برداشتم عکستو عوض کن.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 10:53 دقیقه ارسال شده.

    اشکان من میخام برم ای جی استایلز رو بگیرم خواتسی میتونی کوین اونز رو بگیری

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 10:18 دقیقه ارسال شده.

    ادج رو میخوام پر بود کوین اونز.اونم پر بود دیگه براک لزنر

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/09 و 9:59 دقیقه ارسال شده.

    سلام به همه هادی هستم مدیر جدید بخش مجازی
    مرسی از مهدی جان بابت زدن پست و توضیحاتش و راهنماییاش
    اول اینکه قوانین رو که مهدی جان گفت
    شما ابتدا ثبت نام کنید و
    نام کاربری خودتون توی انجمن و کشتی گیر مورد نظر خودتون رو زیر این پست اعلام کنید تا براتون ثبت کنم
    خب کشتی گیرایی که فعلا پر هست
    عبارت است از خودم بعنوان جنرال منیجر جف هاردی هستم
    د فیند بری وایت
    آندرتیکر
    رندی ارتن
    آلیستر بلک
    ای جی استایلز
    کینگ کوربین
    فعلا پر هستند و اگر کاربرای قدیمی مجازی کشتی گیر قبلی رو نخوان یا تغییر بخوان بدن زودتر از اینکه انتخاب بشه به اونا میرسه در غیر این صورت میرسه به کس دیگه ای کشتی گیر مورد نظر
    موفق باشید

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش