آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58356 rey
10807 48253 sam
گروه زلینا وگا: موفق یا ناموفق؟
دسته بندی : مقاله,
  • بازدید : (220)

WWE Superstar Gets Kicked Out Of Zelina Vega's Stable, Joins Seth ...


گروه زلینا وگا: موفق یا ناموفق؟

متن در ادامه مطلب


گروه زلینا تشکیل شده از اندراده، گارزا و تیوری که مدتی قبل، تیوری به رولینز پیوست.


از همون روزهای اول، شاهد ناسازگاری اعضای این گروه بودیم. زلینا به عنوان مشاور این کشتی گیران، سعی میکرد اشتی و زمینه ی پیشرفت اونا رو فراهم کنه ولی هنوز هم بحث در مورد ناشازگاری اعضا وجود داره اما باید اعتراف کنیم که اونها، موفقترین گروه در سال 2020 بودند.


1- اندراده که در این تیم هست، تا حالا عناوین خوبی کسب کرده و به عنوان یک رستلر قدرتی و خطرناک جا افتاده.


2- گازا خیلی محبوب هست و در همین اوان کارش طرفداران زیادی پیدا کرده. او ممکنه که به زودی داستان مستقل عاشقانه ای رو با گزارشگر زن کمپانی شروع کنه.


3- تیوری با پیوستن به گروه رولینز، الان حسابی توی چشم هست و اگر یک مسابقه گروهی بین ادمهای رولینز و یک تیم فیس برگزار بشه، او میتونه موقعیت خوبی برای خودنمایی داشته باشه.


این در حالی هست که ادورز اف پین، استریت پروفیتز و واکینگ رایدرز که در راو فعایت میکنند، کاری از پیش نبردند. تنها مانع بر سر راه گروه زلینا این هست که همگی مکزیکی هست و تا حدودی دچار تبعیض نژادی در کمپانی شدند. این وقت در مورد مکزیکیها نیست و کمپانی علاقه داره تا خود امریکاییها در تمام زمینه در شوها از بقیه سر باشند.


به نظر من، سبک کشتی و تکنیک گروه وگا، واقعا در حدی هست که بتونند به اندازه ی گروه وایت فمیلی پیشرفت کنند و مسابقات مهم داشته باشند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Mohammad گفته: Mohammad می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/04 و 12:22 دقیقه ارسال شده.

    Man migam shoma faghat eteraf kon ke az bare gonahanet ham kam she😂

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/04 و 12:12 دقیقه ارسال شده.

    یکمی بی انصافیه که بگیم این گروه بهترین گروه سال بیست بیست تا الان بوده،درسته گروه خوبیه اما از اون ها خوب تر هم وجود داره مثل نیو دی،درسته گروه زلینا اولش خوب بود بعد به تیوری خیانت کردن(از همون اول هم معلوم بود با تیوری مشکل دارن) چند وقت پیش هم که اندراده، گارزا رو پین کرد و فکر کنم رابطشون شکر آبه
    کلا تو این گروه گارزا عالیه و میتونن بهش پوش های بهتری از قبلیه قهرمانی یونایتد یا تگ تیم راو رو بهش بدن

  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/04 و 11:13 دقیقه ارسال شده.

    یه گروه بودن که خوب شروع کردن باعث شدن استار های دیگه دیده شن ایده ی اخراج تئوری از گروه عالی بود چون گروهش نیاز به اون نداشت و بیشتر به رولینز میومد از نظر من یه تگ تیم باید گروه رولینز برنده شه تئوری و مورفی خیلی خوبن هر دو نقظه ضعف گروه گردن خودشون نیست بی برنامگی wwe باعثه الان اگه بخوان جالب شه یه ذره استوریشون از نظرم بیان مثلا زلینا به یه کدوم خیانت کنه که البته احتماش کمه ولی باحال میشه در هر صورت این گروه باحال شروع شد ولی افرادی که بایدو نگرفت درسته همه لاتینن مثلا هومبرتو کاریو رو میتونست گروهش بگیره چون میک اسکیلز نداشت یا می تونست زلینا خیانت کنه به گروه مثلا منیجر ریکوشی شه که اونم میک اسکیلز نداره در کل از نظرم باید آمدراده و این گروه رو ول کن‌ چون این گروه به خاطر بی برنامگی از بین رفت گروهی فوق العاده عالی که کم داره از بین میره

    ممنون به خاطر گذاشتن بخشی که بتونیم با هم صحبت کنیم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/04 و 10:12 دقیقه ارسال شده.

    من از گارزا خوشم میاد اما از گروهشون حالم به هم میخوره.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش