آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 11 می 2020
  • بازدید : (669)

i2.wp.com/dx-tv.com/wp-content/uploads/wwe-raw-...


نتایج کامل راو 11 می 2020

متن در ادامه مطلب


بکی به رینگ میاد و میگه امشب حال عجیبی دارم چون خوشحالی و ناراحتی رو با هم حس میکنم.

او میگه وقتی که من به کمپانی اومدم، گمنام بودم. حالا مطلبی هست که باید شما بدونید. من مجبورم برای مدتی نباشم. در این لحظه اسکا وارد میشه و میگه کیف مانی این دبنک من رو چرا با خودت اوردی. بکی میگه الان توضیح میدم. بکی در مورد تونایی اسکا و لیاقت او برای قهرمانی حرف میزنه و بعدش کیف رو باز میکنه و کمربند زنان راو رو درمیاره و به اسکا میده. او میگه تو از الان قهرمانی. اسکا ذوق مرگ میشه و شروع میکنه به رقصیدن. بکی میگه من مجبورم کمربند رو بهت بدم چون دارم مادر میشم. اسکا بغلش میکنه و بهش تبریک میگه. اونا کمی تعارف میکنند و بعدش بکی میره و بین راه میگه که دلش برای مردم تنگ میشه.


نو دیکیو مچ

لشلی مقابل کاریللو

کاریللو روی حریف اسپرینگ برد زد اما لشلی با سابمیشن گرفتارش کرد. کاریللو تسلیم نشد اما از هوش رفت و داور مسابقه رو به نفع لشلی تموم کرد.

برنده لشلی


استریت پروفیتز در پشت صحنه اعلام میکنند که تیم واکینگ رایدرز رو برای مسابقه ی بسکتبال به چالش کشوندن. بعدش سراغ وایکینگها میریم و اونا از اینکه همچو چالشی براشون گذاشته شده خوشحال نیستند اما چاره ای جز شرکت در مسابقه هم ندارند.


در پشت صحنه اسکا و سین بابت قهرمانی اسکا خوشحالی میکنند.


زلینا در پشت صحنه سعی  داره بین اعضای گروهش ارامش بده چون اندراده، گارزا و تیوری سر مسئله ای بحث دارند


گارزا مقابل توزاوا

گارزا وسط رینگ چند ضرب به حریف میزنه و بعدش اماده ی اجرای وینگ کلیپر میشه و با این فینیشر میره برای کاور تمام

برنده گارزا


بعد از مسابقه، اعضای گروه زلینا بازم شروع به بحث کردند تا اینکه مکینتایر اومد و گفت شما هیچ هماهنگی با  هم ندارید. اونا خواستند با مکینتایر درگیر بشند اما او یکی یه ضربه به هر کدوم زد و بعدش اندراده خواهان مسابقه با درو شد


مکینتایر مقابل اندراده

اندراده روی شانه های درو گیر افتاد و نتونست فرار کنه. درو روش الاباما اسلم زد و بعدش منتظر شد تا حریف بلند بشه. به محض سرپا شدن حریف، درو بهش کلیمور کیک زد و تمام

برنده مکینتایر


مکینتایر بعد از مسابقه گفت که او برای مسابقه نیومده بود اما اماده ی جنگ بود. درو همچنین به مصافش مقابل رولینز اشاره میکنه و میگه اون یک نبرد واقعی بود اما ست برنده نشد. او میگه من خبری براتون دارم. مدتی قبل از اسمکدان حریفی خواستم اما کسی برای مسابقه نیومد حالا من میخوام که در راو اینده با کوربین مسابقه بدم. او کمی بابت مصاف مقابل کوربین کوری میخونه و میره.


او وی پی سراغ لشلی میره و میگه اینکه مقابل امثال کاریللو میبری خوبه اما چرا برای کمربند قهرمانی مسابقه نمیدی. سی ام پانک نیوز. او لشلی رو تحریک میکنه که قدم بزرگی برداره و میگه به حرفام فکر کن. ام وی پی بعدش به لانا میرسه و میگه اگر لشلی دنبال راه حلی هست سراغ من بیاد بهتره. لانا ناراحت میشه و سرش داد میزنه.


بلیز و کراس برای میزگرد بلیز به رینگ میان و بلیز میگه که خبر مادر شدن بکی رو شنیدید. در این لحظه بیلی کای و پیتون رایس میان و بلیز میگه شما اینجا چکار دارید. اونا کراس و بلیز رو برای کمربند تیمی به چالش میکشند


کراس و بلیز مقابل ایکونیک

مسابقه برای کمربند نبود

حین مسابقه، پیتون و بلیز داخل رینگ بودند و که کای دور از چشم داور یه ضربه به بلیز زد. بلیز که غافلگیر شده بود نتونست کار خاصی بکنه و بعدش کای از دوستش تگ گرفت و با اجرای فینیشر مشترک موفق شد بلیز رو کاور کنه

برنده ایکونیک



ری مستریو در پشت صحنه از اینکه کوربین مانع از برد او شد شاکی هست و میگه در اون مصاف من کمی اسیب دیدم و جالب اینکه هم تیمی امشبم یعنی بلک هم صدمه دیده. او بعدش پیروزی اوتیس در مانی این دبنک رو تبریک میگه و براش ارزوی موفقیت میکنه. در این لحظه رولینز میاد و ری میگه امشب ما تیم بهتری در مقابل شما خواهیم بود. او به خاطر پدر شدن رولینز، بهش تبریک میگه و براش ارزوی های خوب میکنه اما ست فقط نگاه میکنه و میره.


در پشت صحنه تروت ادا درمیاره تا برای مصاف امشبش روحیه بگیره


ام وی پی، تورن و و وینک مقابل تروت، ریکوچیت و الکساندر

تروت با دندانهای خنده دار مصنوعی خودش مقابل ام وی پی قرار میگیره و حریف با یه ضربه دندوناش رو پرت میکنه بیرون. تروت هم در  جوابش یک لای دتکتور میزنه و کاورش میکنه

برنده گروه ریکوچیت


بعد از مسابقه لشلی اومد و تروت رو زد و همراه ام وی پی رفت


گزارشگر در پشت صحنه به ماهال بابت برگشتنش به راو تبریک میگه و ماهال میگه منم خوشحالم که اینجام. خصوصا مایلم که نگاهی به مکینتایر بندازم چون در این مدت اون رفیق سابق خیلی پیشرفت کرده. ماهال میگه من در این مدت از اشتباهات گذشته تجربه کسب کردم و اومدم تا بازم به اون بالاها برسم.


ایجی در اتاقش نشسته و داره کلیپی در مورد اندرتیکر رو تماشا میکنه


بیزلر در پشت صحنه بابت مادر شدن بکی دهن کجی میکنه و میگه همچو چیزی نمیتونه کریر خیلی از زنان رو خراب کنه اما بکی یه احمق بیشتر نیست. حالا او باید بشینه و تنقلات بخوره و بچه بزرگ کنه. بچه ای که معلوم نیست پدرش کیه.


ری مستریو و بلک مقابل مورفی و رولینز

ری رفت روی مورفی فینیشر بزنه اما رولینز مانعش شد و پرتش کرد به بیرون رینگ. او بعدش ری رو به زمین کوبید و ضرباتش  به قدری خشن بود که داور مسابقه رو به صورت دیکیو تمام کرد

برنده با دیکیو ری و بلک


بعد از مسابقه مورفی و رولینز حریفان رو زدند و خصوصا رولینز خیلی عصبانی بود و سر ری رو به پله ی فلزی کوبید. گروه پزشکی سراغ ری رفتند و یه حوله دور سرش پیچیدند اما ری خونریزی داشت و با این تصویر این بخش تمام شد


ری رو به اتاق بهداری میبرند و رولینز و مورفی میان عذرخواهی کنند و ست میگه اصلا ندونستم که چکار دارم میکنم. مورفی و بلک سر این اتفاق حرفشون میشه و دوباره درگیر میشند اما بقیه سواشون میکنند.


وایکینگ رایدرز در پشت صحنه اماده ی مسابقه ی بسکتبال میشند


استریت پروفینز و وایکینگ رایدر در سالن بسکتبال هستند و مسابقه شروع میشه. وایکینگها چیزی راجب قوانین نمیدونند و امتیاز استریت مدام داره بیشتر میشه. تا اینکه واکینگها هم بالاخره امتیاز میگیرند و بابتش ذوق مرگی نشون میدن. مسابقه با برتری استریت تموم میشه.


ناتالی سراغ بیزلر میره و میگه ار حرفات در مورد بکیو  روز مادر اصلا خوشم نیومد و بیزلر او رو دعوت به مسابقه میکنه


دوباره سراغ واکینگ و استریت میریم و واکینگها میگند ما به شما اجازه دادیم که ببرید . سی ام پانک نیوز. بعدش یه شوت عالی اجرا میکنند و میگند ما هر کاری رو بهتر انجام میدیم. استریت باورشون نمیشه


بیزلرمقابل ناتالی

ناتالی رفت برای رول اما موفق نبود.

بیزلر با نی استریک رفت برای ضربه فنی کردن حریف و موفق بود. ناتالی کاورش شدو تمام

برنده بیزلر



کوربین در پشت صحنه در مورد اینکه بلک و ری خوش شانس بودند حرف میزنه و میگه من اونا رو از روی سقف پرت کردم اما اونا صدمه چندانی ندیدند. او بعدش میگه که اماده مصاف مقابل درو هست و در راو اینده حتما مقابل او میبره.


ادج به رینگ میاد. او میگه بعد از 6 هفته به رینگ اومدم. او به بردش در رسل مقابل رندی اشاره میکنه و میگه من برای خوسته های خودم امدم. رسلمنیا پایان مسیر من نبود. اگر راو گذشته رو دیده باشید پس میدونید که تبلیغ اومدن کشتی گیری برای درگیری با رندی شده بود. البته کمپانی گفت که اون موضوع ربطی به من نداره و دلیل بودنم در اینجا هم اون مورد نیست. من و خانواده ام اماده ی حرکت بعدی هستیم. من وقتی به پشت صحنه و کشتی  گیران نگاه میکنم چیز خاصی میبینم.

در این لحظه رندی وارد میشه.. او میگه اومدم چیزی بهت بگم. رندی به اج تبریک میگه و میگه مرد برتر در رسل برد. بعدش رندی میره اما دوباره برمیگرده. او میگه من از اینکه بیام و بهت تبریک بگم خسته شدم اما چون لازم بود و نجامش دادم. من به خودم و تو دروغ نمیگم. مرد برتر برد اما کشتی گیر برتر تو نبودی. تو در رمبل برگشتی اما توانایی تو میان 29 گشتی گیر دیگه گم شده بود. البته در رسل خودت رو ثابت کردی. من کسی رو ندیم که بعد 9 سال مقابل تو سرحال به رینگ برگرده.

عدد نه شاید برای خیلیها یه رقم باشه اما این یک زمان طولانی هست. زمانی که ادج رینگ رو کاملا ترک کرده بود. چیزی که ادج رو برگردوندن تعصبش و علاقه اش به این صنعت بود. حالا میخوام ببینم او انقدر دیوانه هست که در بکلش مقابلم قرار بگیره. ادج داره فکر میکنه و گزارشگر میگه ایا مسابقه رو قبول میکنی. ادج هنوز توی فکر هست که شو تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/23 و 19:47 دقیقه ارسال شده.

    داداشا کسی از اقا سینا خبر نداره؟

    پاسخ : فعلا سیستمش خراب شده
    به موقع میاد

  •     گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/23 و 14:06 دقیقه ارسال شده.

    نوع مسابقه ادج و رندی straight up wrestling match هست.ضمن تایید اکانت رسمی کمپانی گفته شده این بازی بزرگترین مسابقه تاریخ خواهد شد.
    کسی اطلاع داره نوع مسابقه چجوریه؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/23 و 13:52 دقیقه ارسال شده.

    ببینم باباش ست رولینزه دیگه؟

    پاسخ : بله

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/23 و 11:21 دقیقه ارسال شده.

    واگذاری تاتیل توسط بکی وبارداری او استوری هست یا واقعی؟؟
    چقدر الکی تایتل رو داد به آسکا بدون هیچ مسابقه وهیچ کشی

    پاسخ : واقعی

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/23 و 10:20 دقیقه ارسال شده.

    داش پس ادج و رندی چی شدن؟

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش