آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
زندگینامه کنی اومگا (در خواستی)
دسته بندی : زندگی نامه,
  • بازدید : (1936)


Kenny Omega responds to criticism of his run in AEW so far


زندگینامه کنی اومگا (در خواستی)

متن در ادامه مطلب



نویسنده:

محمد رضا


تایسون اسمیت متولد 16اکتبر 1983 کشتی گیر حرفه ای کانادایی حال حاضر کمپانی Aew میباشد تایسون اسمیت در مسابقات کشتی کج بیشتر به نام کنی اومگا شهرت دارد از افتخارات او میتوان به یک دوره قهرمانی جهانی IWGP, یک دوره قهرمان بین قاره ای IWGP وقهرمانی یو اس IWGP اشاره کرد


کنی اومگا قبل از ورود به عرصه کشتی کج پست دروازه بانی هاکی روی یخ را به عهده داشت او در 16سالگی کشتی گرفتن را آغاز کرد اومگا بیشتر در کمپانی های مثل رینگ آف هانر،پرو رسلینگ ژاپن و آل الیت رسلینگ فعالیت داشته است وی توانسته در اون کمپانی عنواین وافتخارات زیادی به دست بیاره در سال 2013گروه bullet club بولت کلاب به رهبری پرینس دویت (فین بالور) که اعضای آن کشتی گیران زیادی بودند تشکیل شد. بعد ها ایجی استالیز سکان دار این گروه رو به عهده گرفت بعد پیوستن ایجی به کمپانی کنی اومگا سومین رهبر بولت کلاب شد


Kenny Omega Turns Down WWE To Join AEW? - YouTube


کنی اومگا بهمراه یانگ باکس قهرمان سیکس من تگ تیم شدند ولی در مقابل پرینس پوما(ریکوچیت)و کوجیما ومت سایدل (ایون بورن) کمربندرو واگذار کردند در سال 2017و 2018 کنی اومگا توانست جایزه بهترین مسابقه سال رو مقابل کازوچیکااوکادا بدست بیاره به خصوص 2018 در یک مسابقه تماشایی که توانست نمره 7از 5رو دریافت کنه مقابل اوکادا پیروز وصاحب جدید سنگین وزنIWGPشودوی همچنین توانسته برنده جایزه بهترین تگ تیم سال 2010با داکوتا ایبوشی ، برنده تورنمت G1cilmaxشود وقهرمانی تگ تیم با دانی دوگان در کشور خود شده


اومگا در سال 2018رتبه اول در بین 500کشتی گیر مجله pwiهم یدک میکشه قرداد اومگا با رینگ آف هانر و پرو رسلینگ ژاپن در حال تموم شدن بود وی چندین بار از کمپانی wweپیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در ژاپن بمونه وسرگذشتی همچون فین بالور در دبلیو دبلیو ایی دچار نشه کنی اومگا پس از کش وقوس های فراوان بالاخره با الیت قرداد بست او دلیل این کارو حضور دوستان خود در دالیت (یانگ باکس،کودی)اعلام کرد وی در الیت توانست در 21ژانویه2020با هنگمن آدام پیچ. قهرمان تگ تیم شود وبا برتری مقابل SCUاین عنوان رو از آن خود کنند وهچنان نیز صاحب کمربند تگ تیم هستند


نکته:باید اعتراف کنم من از پرورسلینگ ژاپن و رینگ آف هانر اطلاعات عمومی ندارم
من از منبع خارجی سعی کردم متن خوبی از آب دربیاد آگه کم وکاستی داشت به بزرگی خودتون ببخشید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/25 و 2:42 دقیقه ارسال شده.

    ممنون از همگی، ولی خودم از مقاله ام راضی نیستم دوست دارم بهتر از این باشه

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/25 و 0:05 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم داداش با این بیوگرافی
    ب نظرم یکی از بهترین wrestler های تاریخ این رشتس
    The cleana Kenny Omega 👉👉
    ی چیزه کوچکم من به بیوگرافی اضاف کنم
    16 تا مسابقه 5 ستاره و بالاتر داره

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 23:11 دقیقه ارسال شده.

    آره فکر کنم اورتون برنده میشه.اونم با اون فیودی که معلومه این بار رندی موفق تره و ادج هم خیلی اعتماد به خودش داره و فکر کنم اینبار رندی رو دست کم بگیره.ولی امیدوارم هرچی بشه به قهرمانی ادج برای کمربند wwe ختم شه.

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 21:15 دقیقه ارسال شده.

    ممنون، ببخش آقا اشکان زود قضاوت کردم والا این طور آقا مهدی گفت دلیل داره نمیشه نظرت رو تایید کنم خیال کردم حرفی بهم زدی بازهم شرمنده
    راستی مسابقه ادج واورتون. از قبل ضبط شده گفته میشه انصافاً مسابقه خوبی از آب در آومده واقعا رسلینگ مچ بوده 30یا35دقیقه مسابقه طول کشیده و گویا اورتون برنده میشه (البته این نظر شخصی خودم هست چون بنظرم مسابقه این دو به بازی سوم کشیده میشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 17:55 دقیقه ارسال شده.

    عاللللی بود
    خیلی از رسلر هایی که بچه ها زحمت بیوگرفایشو میکشن تو ویکی پدیا یافت نمیشه
    واقعا باید تبریک گفت به آقا مهدی
    فقط حیف که چنین وبلاگ خوبی چرا به سایت تبدیل نشد
    وگرنه این بلاگ از نظر کاربران و سابقه و انجمن و تعداد اعضا هیچ چیزی از سایتای بزرگ کم نداره

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 17:48 دقیقه ارسال شده.

    قبل از فاندانگو کین و دنیل برایان هم خواسته بودید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 17:41 دقیقه ارسال شده.

    واقعا ممنون مقاله عالی بود من کلا تا یه سال پیش اصلا بازی ها کنی اومگا رو نگاه نکرده بودم ولی وقتی مسابقش با جان ماکسلی(دین امبروز)رو دیدم یاد مسابقات میک فولی افتادم که همش خون و مالی میشدن و خیلی خوشم اومد
    بیزحمت یه مقاله در مورد دفیند بری وایت بنویسید که چرا این چن وقته غیبت داشته و مسابقه بعدیش کی هست

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 17:18 دقیقه ارسال شده.

    واقعا دستت درد نکنه محمدرضا جان میدونم چقدر داری زحمت میکشی نزدیک به نصف مقاله های این چند روزرو خودت مینویسی.راستش تو مقاله فیکی یا واقعی بودن کشتی کج من اصلا به تو توهین نکردم بلکه من داشتم در مورد اشتباهات خیلی بزرگ نویسنده اون متن میگفتم که خب خیلی از چیز های کشتی کج رو نمیدونه خب منم نمیتونم در مورد ورزش مورد علاقم ناراستی بشنوم.ولی محمدرضا جان تو همینطوری به مقاله نویسیت ادامه بده امیدوارم موفق باشی.

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 16:14 دقیقه ارسال شده.

    آقا دمت گرم
    میگم چه جالب استعداد های مثل یانگ باکس و کنی اومگا، ویل اسپری و....... هیچکدوم تو wwe نبودن
    مقاله بعدی خاک خورده هاست دیگه، یک درخواست دارم، مقاله بعدی در مورد فاندانگو باشه

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/24 و 15:48 دقیقه ارسال شده.

    مهدی جان بجای 2010بنویس 2020اشتباه تایپی شده ممنون

    پاسخ : حله داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش