آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بهترین مسابقات دبلیو دبلیو ای در سال 2015
دسته بندی : مقاله,
  • بازدید : (601)
Examining Best Feuds for Seth Rollins After WWE Payback 2015 ...

بهترین مسابقات دبلیو دبلیو ای در سال 2015

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

کوروش


توی این مقاله میخایم یه لیست از بهترین مسابقات دبلیو دبلیو ای در سال 2015 بزاریم و اونا رو رتبه بندی کنیم امیدوار خوشتون بیاد(:


10-ست رولینز در مقابل رومن رینز در مقابل دین امبروز در مقابل رندی اورتن(پی بک2015)
ابتدا قرار بود این مسابقه به صورت تریپل ترت مچ(سه نفره ) برگذار بشه اما با ضرب شتم رولینز توی یکی از راو های قبل ازPPV پی باک و بردن ست رولینز توسط دین امبروز ،دین هم به این مسابقه اضافه شد و مسابقه چهار نفره شد

یکی از مهم ترین عوامل جذابیت این بازی حضور اعضای سابق شیلد بود .که با همکاری چند لحظه ای شون و اون تریپل پاور پامپ یک صحنه تاریخی و به یاد ماندنی در پی پی وی پی باک ثبت کردن.هر چند بعد از ون سه کشتی گیر باز هم با یکدیگر درگیر شدند و در آخر ست رولینز بازیرو برد اما اون فن سه نفره هیچوقت از یاد ها نخواهد رفت.



5 Best And 5 Worst WWE Feuds Of 2015 (So Far) – Page 10


9-رومن رینز در مقابل دنیل برایان (فستلین2015)
پس از پیروزی رومن رینز در رویال رامبل تقریبا همه از بردش و مین اونتر شدنش ناراضی بودند و حتی با وجود حمایت راک هم از رومن رینز ناراضی ماندند و خواستار این بودند که دنیل برایان جایگزین رومن رینز بشه تا جایی که به صفحات توییتر کمپانی حمله کردند و هشتگ CancelWWENetwork# را سر دادند تا جایی که به صفحه اول توییر آمد
سرانجام مسئولان دبیلو دبلیو ای یعنی وینس مکمن و تریپل اچ پذیرفتن که دنیل برایان رو توی یک مسابقه تک به تک مقابل روممن رینز قرار بدن .

توی فستلین مساقه بسیار پایا پای دنبال میشد اما سرنجام این رومن رینز بود که توانست توی این مسابقه سخت و جنگنده و طاقت فرسا دنیل برایان را شکست بده و خود را به هواداران ثابت کند.


WWE SmackDown: 5 WrestleMania-worthy feuds we could see after the ...


8-رندی اورتن مقابل رولینز(رسلمانیا 31)
راستش همه چیز از مسابقه هندی کپ مچ دو در مقابل سه در راو 20 اکتبر شروع شد.توی اون مسابقه که قرار بود ست رولینز و کین و رندی در مقابل جان سیا و دین امروز قرار بگیرند.توی اون مسابقه رندی اورتن باعث پیروزی تیمش شد اما بعد از پایان مسابقه از ست رولینز کورب استامپ دریافت کرد و این آغازی بود بر دشمنی های این دو تا جایی که هر هفته یکی از انها دیگری را غافلگیر میکرد . سی ام پانک نیوز. درگیری آن دو شدت گرفت تا اینکه مسابقه ست رولینز و رندی اورتن برای رسلمانیا 31 ثبت شد.
مسابقه بسیار پایا پای ادامه داشت طوری که هر دوی آنها حرکت پایانی خود یعنی کورب استامب و ار کی او را روی دیگری انجام داده بودند اما موفق به شکست حریف نشدند ست رولینز هم که دید با یک کورب استامب نمیتونه رندی رو شکست بده رفت که کورب استامب های بیشتر بزنه و در هنگام زدن کورب استامب دوم ناگهان رندی بلند شد و روی ست رولینزی که در هوا معلق بود ار کی او بسیار زیبا و به یاد ماندنی زد و بعد از اون ست رولینز رو پین کرد و رولینزو شکست داد.

Daniel Bryan vs. Randy Orton: photos | WWE


7-نیو دی مقابل لوچا دراگونز مقابل اوسوز(تی ال سی)

شاید بتوان گفت این مسابقه،بهترین مسابقه تگ تیم دبلیو دبلیو ای در سال 2015 بود.ابتدا قرار بود اوسوز و لوچا دراگونز با هم مسابقه بدن و برندشون با نیو دی برای کمربند های تگ تیم مسابقه بده اما توی اون راو مسابقه بدون برنده به پایان رسید و سرانجام استفانی مک ما هون اعلام کرد که نیو دی و اوسوز و لوچا درگونز در تی ال سی در یک مسابقه نردبانی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

توی مسابقه هر 6 کشتی گیر نقش خود را به زیبایی ایفا کرده و کشتی زیبا و به یاد ماندنی ای خلق کردند و تا حد توان از نردبان های بسیاری استفاده کردند.این مسابقه پر بود از حرکات ریسکی و زیبا و از مهم ترین حرکت آن میتوان فینیشر کالیستو بر روی جیمی اوسو از بالای نردبان اشاره کرد.در اواخر این مسابقه تیم لو چا دراگونز در یک قدمی پیروزی بودند که با دخالت عضو سوم نیو دی یعنی اکساویر وودز کالیستو حواسش پرت شد و کوفی کینگستن با انداختن او و بالا رفتن از نرده بان و گرفتن کمربند در دستان خود به این مسابقه ی زیبا پایان داد و کمربند در اختیار تیم نیو دی باقی موند.


6-اندر تیکر در مقابل براک لزنر (هل ان ا سل )
براک لزنر با شکست آندرتیکر در رسلمانیا XXX به نوار شکست‌ناپذیری آندرتیکر در رسلمانیا پایان داد. ۱۶ ماه بعد و در سامراِسلم، آندرتیکر طی یک مسابقه مجدد مقابل لزنر به یک پیروزی پرحاشیه دست یافت. در شب قهرمانان، اعلام شد که این ‌دو در رویداد بعدی طی یک مسابقه هِل این اِ سِل برای سومین و آخرین بار به مصاف هم خواهند رفت.
مسابقه بسیار خشن دنبال میشد به طوری که پیشانی براک لزنر دچار بریدگی شده بود پس از حرکات اولیه دو کشتی گیر و زدن فن های پایانی خود روی اوردند ابتدا براک لزنر دو پار فینیشر خود را روی اندرتیکر انجام داد ولی نتواسنت تا عدد 3 او را در سر جایش ثابت نگه دارد و اندر تیکر کیک اوت کرد.سپس این اندر تیکر بود که بازی رو در دست گرفت و با اجرای دو فن پایانی و مهمش یعنی چوک اسلم و سنگ قبر تا نزدیکی پیروزی پیش رفت اما اینبار براک کیک اوت کرد .سر انجام براک لزنر با زدن یک ضربه خطا(در قانون مسابقه این ضربه خطا نبود)اندر تیکر را عیف کرده و با زدن اف 5 سوم توانست اندر تیکر را شکست دهد و مسابقه سومشان را به نفع خودش ببرد.

The 10 best WWE feuds of 2015 (With Pictures) - TheinfoNG


5-ست رولینز در مقابل جان سینا(سامر اسلم 2015)

همیشه مسابقه های دبلیو دبلیو ای که بر س کمربند برگذار میشد شور و جذابیت خاصی داشته است .حالا اگر بخوایم فرض کنیم در دومین رویداد بزرگ سال دو کشتی گیر تاپ دبلیو دبلیو ی بر سر دو کمربند مهم این برند بخوان با هم مسابقه بدن چی؟
مطمئنا جذابیت این مسابقه رو چندین برابر میکنه.جان سینا و ست رولینز در طول سال بیشتر از10 مسابقه با هم دادند و بی شک همه مسابقاتشون جذاب و تماشایی از آب درومد.اما این مسابقه یک مسابقه استثنایی بود که با مسابقات قبلی ست و جان خیلی تفاوت داشت.
درخواست این مسابقه توسط ست رولینز در یکی از راو های قبل از سامراسلم داده شد و جان سینا را به یک مسابقه سر کمربند WWE و کمربند ایالات متحده دعوت کرد و جان سینا یک هفته بعد با وجود آسیب دیدگی بینی اش این مسابقه را پذیرفت.
توی این مسابقه دو کشتی گیر فن های بیشماری را روی یکدیگر اجرا کردند و در اواخر این بازی جذاب جان سینا با زدن ای ای دوم خواست ست رولینز و را پین کند اما در هنگام بلند کردن ست رولینز پای ست رولینز به داور اثابت کرد و باعث شد دداور نتواند در هنگام پین کردن جان سینا حاضر باشد و در اواخر بازی ست رولینز پس از دخالت مجری رویداد یعنی جان استوارت، موفق به شکست جان سینا و تصاحب هردو کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان و ایالات متحده شد.



4-جان سینا مقابل کوین اونز (مانی این د بنک)
رسلمانیا و سامراسلم دو رویداد اصلی و شناخته شده تر نزد هوادارن هستند.اما رویداد مانی این د بنک سال 2015 یک پی پی وی غیر قابل یش بینی و خارق العاده بود.
از مسابقه مین اونت جذاب و سرگرم کننده این پی پی وی گرفته تا قهرمانی عجیب تیم پرایم تایم پلیرز ؛اما هیچ کدام از مسابقه ها به زیبایی بازی جان سینا و کوین اونز نبود.مسابقه ای که برای پیگیری فیود کوین اونز و جان سینا که از پی پی وی النمیشن چمبر ادامه داشت برگزار شد.توی این مسابقه هیچ کدام از کشتی گیران برای کمربند دیگری نجنگیدند بلکه برای اینکه ثابت کنند از دیگری برترند این مسابقه زیبا را انجام دادند. سی ام پانک نیوز. توی این مسابقه هر دو کشتی گیر فینیشر خود را روی دیگری انجام دادند اما هر دو بار طرف دیگرشان کیک اوت کرد اما در پایان این جان سینا بود که تواسنت با زدن ای ای دوم به این مسابقه زیبا پایان دهد.

Ranking the Top 25 Best WWE Matches of 2015 | Bleacher Report ...


3-رومن رینز مقابل براک لزنر(رسلمانیا)

علی رغم پیروزی قاطع رومن رینز بر دنیل برایان در فستلین ،هوادارن هنوز هم برای قبول رومن رینز به عنوان فردی شایسته برای قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای تردید داشتند.
اما این دو کشتی گیر در مسابقه فوق خشن و وحشانه ای که داشتند منتقدین را به سکوت وادار کردند.توی این بازی رومن رینز 3 بار و براک 4 بار فینیشر خود را وری حریف انجام داده بودند و هر دو از خستگی در کف رینگ دراز کشیده بودند تا اینکه با پخش تم سانگ ست رولینز سالن منفجر شد .و این یعنی اینکه ست رولینز میخاست توی اون لحظه سال و در زمانی که در طول تاریخ هیچ کشتی گیری کیفش را انجا کش نکرده بود کش کند و کمربند دبلیو دبلیو ای را ببرد.در اخر ست رولینز توانست با کمک درگیری رومن رینز و براک لزنر و فرصت طلبی اش با زدن کورب استامپ روی رومن رینز اورا پین کند و قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای شوند.

Roman Reigns vs Brock Lesnar Match at Greatest Royal Rumble ...


2-کوین اونز در مقابل جان سینا(النمیشن چمبر)
به محض اینکه کوین اونز با دبلیو دبلیو ای قرارداد امضا کرد.فقط یک فیود در ذهن هواداران اومد.«جان سینا در مقابل کوین اونز»

اولین تقابل این دو در در راوی برگذار شد که جان سینا اوپن چلنج اعلام کرد و کوین اونزوارد شد و گفت من چلنجتو میپذیرم اما نیازی به کمربندت ندارم بلکه میخام خودمو ثابت کنم و نشون بدم از تو برترم و به این ترتیب مسابقه این دو برای النمیشن چمبر ثبت شد.

این مسابقه هم مثل مسابقه شون توی مانی این د بنک بسیار جذاب بود و شباهت زیادی به هم داشتند اما چیزی که باعث برتری این مسابقه نسبت به اون شد این بود که این مسابقه اولین تقابل دو کشتی گیر و اولین مسابقه کوین اونز توی دبلیو دبلیو ای بود که با بازی فوق العده اش توانست جان سینا را شکست بدهد و خودش را به همه ثابت کند.


John Cena vs Kevin Owens Full Match - video dailymotion


1-ست رولینز مقابل جان سینا مقابل براک لزنر(رویال رامبل)
شاید خیلی از شما معتقد باشین که بازی جان سینا و کوین اونز توی النمیشن چمبر باید این عنوانو کسب میکرد اما شرایط این مسابقه باعث شد که من این بازی رو بهترین مسابقه توی سال 2015 بخوانم.
جان سینا چند ماه قبل از رویال رامبل با شکست دادن رندی اورتن توی هل ان ا سل و شکست ست رولینز توی تی ال سی یک فرصت دیگر به دست اورده بود که عنوان خود را پس بگیرد و شکست سنگینش مقابل براک لزنر را که در سامراسلم اتفاق افتاد جبران کند.
اما با دستور تریپل اچ این مسابقه جذاب به صورت تریپل ترت مچ برگذارشد.ست رولینز با این که کیف مانی این د بنک را داشت و میتوانست هر وقت که بخواهد و در هر زمانی آن را کش کند.اما توی مسابقه شرکت کرد.توی این بازی ،این اولین باری بود که ست رولینز در استانه به دست آوردن قهرمانی قرار میگرفت و این نیز هیحان مسابقه را بالاتر میبرد.

توی این مسابقه هر سه کشتی گیر هر چقدر تواسنتند فن پایانی خود ا روی همدیگر اجرا کرند ولی هیچ کدام از فینیشر ها به زیبایی ال بو دراپ ست رولیز از بالای رینگ روی براک لزنری که از خستگی روی میز دراز کشیده بود نبود . میشه گفت جان سینا،ست رولینز و براک هر چی داشتند رو کردند و و مسابقه ای بسیار جذاب،تماشایی،فراموش نشدنی و ماندگار را انجام دادند که تا مدت ها توی ذهن هوادارن باقی خواهد ماند.


Examining Best Feuds for Seth Rollins After WWE Payback 2015 ...


امیدوارم از این مقالم خوشتون اومده باشه اگه کم و کسری داشت ببخشید .به نظر شما چه مسابقه ای حق داشت توی این لیست باشه و اسمش اورده نشد؟

خوشحال میشم توی بخش نظرات نظرتونو در مورد مقالم بگین (:


حرف مدیر سایت:

انصافف مقاله ی پر و کاملی بود. من که حظطبردم از خوندش. امیدوارم دوستان حق همچو مطالبی رو ادا کنند. دست اقا کوروش واقعا درد نکنه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Batista گفته: Batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/22 و 17:52 دقیقه ارسال شده.

    حاجی دمت گرم.خیلی خوب بود

  • امیرمحمد گفته: امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/22 و 4:18 دقیقه ارسال شده.

    عالی،حرف نداشت دمت گرم داداش.

  • رسلمنیا گفته: رسلمنیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/22 و 1:36 دقیقه ارسال شده.

    وقتی آدم نفراتی مثل آندرتیکر و جان سینا و سی ام پانک می بیند که دیگه این ها مسابقه نمی دند حسرت اون مسابقات را میخورد

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/22 و 0:17 دقیقه ارسال شده.

    هیچ کلمه ای نمیشه توصیف کرد واسه این مقاله
    عالی بود آقا کوروش عزیز،امیدوارم این بخش همیشه ادامه داشته باشه، خیلی لذت بردم، دمت گرم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 23:35 دقیقه ارسال شده.

    نه آقا محمد رضا اینجوری ها هم که میگین نیست کمی کمک گرفتم از منابع
    در جواب اشکان هم باید بگم که متاسفانه امتحانات ما تا سی و یکم هستش ):

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 22:33 دقیقه ارسال شده.

    مگه امتحانات 27 خرداد تموم نمیشه آقا کوروش😊

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 22:04 دقیقه ارسال شده.

    خیلی خوب بود، یه پا استادی خبر نداشتم
    دست ما ازپشت بستی با مقاله ات

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 22:02 دقیقه ارسال شده.

    دوستان واقعا بخاطر نظراتتون ممنونم که بهم انرژی دادید
    ایشالا امتحانا تموم شه و خلاص شدم سریعتر مقاله میزارم
    مقاله بعدیمم با موضوع بهترین مسابقات سال 2016 هستش

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 21:56 دقیقه ارسال شده.

    نه داداش اشکان این چه حرفیه از اسمم رضایت کافی دارم شکلک

  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 21:06 دقیقه ارسال شده.

    واقعا ۲۰۱۵ سال خوبی بود اوپن چلنجهای جان سینا سر یو اس که یکی از یکی قشنگ تر بود باعث می شد افراد دیگه هم دیده بشن با اینکه ازش خوشم نمیاد ولی الحق که اسطورس میبازه تا دیگران دیده شن و تایتل رین سث که واقعا یه هیل خوبی بود تایتل دفنساشم عالی بود مچای قشنگ که تهش با تقلب می برد مچش با نویل (پک الان ) عالی بود فقط با یه درتی پین آخرش برد و نصفه مچای دیگه آثوریتی پشتش بود اون زمان من دقیقن از وقتی سث به شیلد خیانت کرد عاشقش شدم تا اون مصدومیت ۲۰۱۵ ازون به بعد استعداد داشت اما استعداد قبل نداشت و از این شخصیت جدیدش خوشم میاد ولی از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ زیاد نه و خیلیم ممنون که زحمت این مقاله رو کشیدین
    اونطور که.فهمیدم در سال ۲۰۱۵ با توجه به سایت pwi سث بهترین رسلر سال شد

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 20:57 دقیقه ارسال شده.

    داداش کوروش دمت گرم
    واقعا مقاله ی جذابی بود
    و رتبه بندی هات هم عالی بود با توضیحاتی هم ک دادی شاهکار شد
    خسته نباشی واقعا🙏❤️

  • rey619 گفته: rey619 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 20:13 دقیقه ارسال شده.

    مرسی کوروش جان واقعا لذت بردم. انقد با جرئیات و جذاب نوشته بودی تمام خاطرات اون مسابقات جلوی چشمم اومد واقعا عالی بود. معلومه حسابی وقت گذاشتی داداش

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 20:11 دقیقه ارسال شده.

    آقا کوروش واقعا دستت درد نکنه.فکر کنم مسابقه رندی اورتون مقابل ست رولینز رو اشتباه زدی به جای رولینز نوشتی براین.ولی اصلا از تکمیلی مقالت کم نکرد واقعا زحمت کشیدی.میگم اگه میخوای به ته اسمت استایلز اضافه کنی بهم بگو من مال خودمو عوضش میکنم.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 19:55 دقیقه ارسال شده.

    مهدی حاجی یه سوتی دادم اگه امکانش هست تغییرش بده
    توی مورد هشتم به جای ست رولینز مقابل رندی اورتن نوشتم رندی اورتن مقابل دنیل برایان(اگه میتونی عکسشو عوض کن یا ور دار حداقل) و به جای دنیل برایان هم بنویس ست رولینز

    پاسخ : باشه حتما

  • The champ گفته: The champ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 18:53 دقیقه ارسال شده.

    عالی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/21 و 18:48 دقیقه ارسال شده.

    فدات داداش
    لامصب دو هفته گیرش بودم خخخشکلکشکلکشکلک

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش