آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
توضیحی در مورد مصدومیت بیگ ایی و بنکس در اسمکدان گذشته
  • بازدید : (251)

Big E Wants WWE To Add Sasha Banks To The New Day


توضیحی در مورد مصدومیت بیگ ایی و بنکس

متن در ادامه مطلب


در برنامه ی گذشته ی برند ابی دیدید که شیمس باعث اسیب دیدن بیگ ایی شد. همچنین بیزلر و بیلی هم به بنکس صدمه زدند. این اسیب دیدگیها برای دو هدف صورت رفت.


اول اینکه تیم بنکس و بیلی منحل بشه تا ما جکس و شاینا رو به عنوان چهره های برتر قهرمانان تیمی بشناسیم. اینطور که معلومه قراره این دو دیوای خشن، برای مدت طولانی کمربند تیمی زنان رو داشته باشند.


همچنین همانطور که دوستان گفتند، در کلش اف چیمپیونز مصاف بنکس و بیلی رو خواهیم داشت که فعلا در حد شایعه هست. البته چون مصدومیت بنکس نمایشی بوده، معلوم هست که او به زودی میاد تا حال بیلی رو بگیره.


Sasha Banks (Mad Hatters) vs. Big E (Wizards) — UUDD WrestleMania 33  Livestream #3 - YouTube


درمورد بیگ ایی باید بگیم که او قربانی خاندان سامواییها شده. جی اوسو که با دراک و رینز نسبت نزدیکی داره، قراره برای پیشرفت خودش یک موقعیت داشت هباشه. همچنین رینز هم برای جا افتادن به عنوان قهرمان یونیورسال، نیاز به چند حریف داره تا به راحتی شکستشون بده و جی اوسو فعلا برای اینکار انتخاب شده.


تکلیف بیگ ایی همچنان روشن نیست چون با اینکه او هم به صورت نمایشی مصدوم شده، اما کوفی و وودز به عنوان هم تیمی های او فعلا اجازه ی مسابقه دادن رو ندارند و همین باعث شده تا بیگ ایی هم رو به خاموشی بره.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش