آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
خبرهای تازه کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (279)
WWE Logo 02 - StoneyKins
خبرهای تازه کشتی کج
متن در ادامه مطلب


به احتمال قوی تیم آیکانیکس به زودی بازخواهندگشت.


در اینستاگرام یک طرفداری از راک پرسیده که الیت رو تماشا میکنی؟ که راک گفته بله من الیت رو تماشا میکنم البته من از موفقیت آن شرکت بسیار خوشحالم.


لانا ، قهرمان زنان ماندی نایت راو بکی لینچ رو برای مسابقه ای چلنج کرد.


تو این چند روز گذشته شایعه شده بود که کارملا به ویروس کرونا مبتلا شده است اما کارملا این شایعه رو رد کرد و گفت: من از نگرانی شما قدردانی می کنم ، اما هر آنچه را که در اینترنت می خوانید باور نکنید خوشبختانه حالم خوبه.


طبق گفته منابع معتبر،کمپانی در ماه فوریه با انزو آموره و بیگ کس وارد مذاکره شده و قرار است تا قبل از سامراسلم این تیم پرطرفدار را به کمپانی برگردانند.


با وجود تلاش های فراوان و مراقبت های زیاد اما بالاخره ویروس کرونا هم وارد کادر WWE شد.
روز گذشته تست کرونای سه تن از مسئولین WWE مثبت در اومد و به سرعت از کادر خارج شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.


شایعات برنده شدن لیو مورگان در مانی این د بنک هنوز باقیست.


بکی لینچ از کمپانی درخواست کرده که در شوهای NxtUk هم فعالیت هایی داشته باشد چرا که از نظر بکی آینده کمپانی به شوهای Nxt و NxtUk بستگی دارد.


آنجلینا لاو قرارداد خود را تا 2 سال با Roh تمدید کرد،وی سابقه حضور در ایمپکت رسلینگ و همینطور به عنوان مربی در Ajpw فعالیت داشته است.


شهردار شهر Baltimore شهر برگزار کننده Money In The Bank به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا،این رویداد را در این شهر لغو کرد و احتمالا پی پر ویو مانی این د بنک هم در محل تمرینات دبلیودبلیوای بدون تماشاگر برگزار می شود.


دیو ملتزر در جدید ترین مصاحبه خود درباره گلدبرگ اعلام کرد که کار گلدبرگ با کمپانی دبلیودبلیوای به پایان نرسیده است و او برای چند مسابقه دیگر در کمپانی باقی میماند. البته که خود گلدبرگ از واگذار کردن کمربند یونیورسال به براون استرومن ناراضی بود و دوست داشت که مدت بیشتری قهرمان این کمربند باشد.




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش