آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 13 آپریل 2020
  • بازدید : (457)
WWE Raw Will Air Live With No Audience Due To Coronavirus - iCraze ...
نتایج کامل راو 13 آپریل 2020
متن در ادامه مطلب


در اول شو درو مکینتایر به رینگ میاد و با طرفداران صحبت میکنه و از سایر سوپراستارهای کمپانی برای توصیه خونه نشین موندن تشکر میکنه. درو همچنین به بازخورد مثبت شوی اینترنتی اشاره میکنه و بعدش میگه اینا همه عجیبه و اینا همه رویای مادام العمر من بود. شکست دادن براک بعد 20 دقیقه و بعدش اون نشون میده چطوری بیگ شو رو هفته پیش شکست داد. درو میگه این اولین باره مسابقه خودم رو تماشا میکنم و در مورد ضرب و شتمش با کلیمور کیک حرف میزنه.

درو میگه من لزنر و بیگ شو به عقب هل دادم و یه قهرمان دیگه خواهم بود. بنابراین اگه کسی شایسته کلیمور کیک من باشه مطمئن باشه که یه روز دریافت میکنه.

مکینتایر نمیتونه به طور کامل بیان کنه چقدر از داشتن این عنوان خوشحاله. در این لحه قهرمان کمربند یونایتد استیتز اندره به زده میشه و اون به همراه وگا به رینگ میاد. وگا اندره رو قهرمان واقعی راو معرفی میکنه و بعدش میگه اونا فقط اومدم تا این پیروزی به مکینتایر تبریک بگن.

وگا میگه در حالی که درو در حال جشن گرفتن پیروزیش بود اما اندره مصدومیت داشت. وگا ادامه میده اگه کسی درو مکینتایر رو شکست بده و عنوانش رو ازش بگیره شب بزرگ مکینتایر خراب میشه. سی ام پانک نیوز.درو اخرین باری که با اندره مسابقه داد و 6 ماه از زندگیش رو صرف این مسابقه کرد رو به یاد میاره و میگه اگر اندره این مسابقه رو میخواد پس قهرمان مقابل قهرمان مسابقه میده و این مسابقه برای اندره ثبت میشه و درو اماده مبارزه میشه اما اندره و وگا قصد اومدم به رینگ رو ندارن و به سمت بیرون حرکت میکنن.


در پشت صحنه اسوکا رو میبینم که داره اماده میشه و کایری سین بهش روحیه میده. این مسابقه برای رسیدن به مانی این د بنک هست


اسوکا مقابل رابی ریوت

اواخر مسابقه ریوت یه فلاتلینر میزنه اما اسوکا روی شماره 2 کی کاوت میکنه . بعدش ریوت میخواد روی اسوکا سابمیشن بزنه اما اسوکا روش اسوکا لاک رو انجام میده و این حرکت رو سنگین تر میکنه و باعث میشه ریوت تپ اوت کنه.

برنده: اسوکا


بعد مسابقه اعلام میشه اسوکا اولین کسی هست که به مانی این د بنک زنان راه پیدا میکنه.


انلی لورکان مقابل الیستر بلک

لورکان میخواد به بلک سوپلکس بزنه ام بلک اونو رول میکنه اما لورکان روی شماره 2 کیک اوت میکنه. بعدش بلک بهش یه ضربه مجکم با زانو میزنه و پس از اون با اجرای بلک ماس میره برای کاور

برنده: آلیستر بلک


قهرمان زنان راو بکی لنچ به رینگ میاد و گزارشگران راجب نگهداری 1 ساله تایتل توسط اون صحبت میکنن.

بکی میکروفن رو میگیره و در مورد حفظ تایتلش در مقابل بیزلر حرف میزنه و میگه این نبرد ذهن ها بود نه نبرد قلب ها

بکی میگه این نبرد ذهنی به من کمک کرد مقابل بیزلر برنده باشم و ادامه میده هر کسی که مانی این د بنک رو ببره بکی برای نابود کردنش اینجاست.

بکی میگه قول میدم هرکسی که مانی این د بنک رو ببره مورد ضرب و شتم من قرار میگیره و من بار دیگه دنیا رو شوکه میکنم.بعدش میکروفن رو میندازه و کمربندش رو بالای سرش میبره.


در بکستیج چارلی روسو از وگا در مورد مسابقه اندره میپرسه و وگا میگه اندره قراهر در مقابل بهترین رستلر wwe مسابقه بده و یادم میاد اخرین باری که درو با اندره مسابقه داد توسط اندره محروم شد.بعدش اندره چند کلمه میگه و اونجا رو ترک میکنن.


مسابقه دیگه ای برای رسیدن به مانی این د بنک داریم.


شاینا بیزلر در مقابل سارا لوگان

بیزلر درگوشه رینگ ضرباتی به بازوی لوگان میزنه و داور وقتی این قضیه رو میبینه میره و وضعیت لوگان رو چک میکنه و چون بیزلر ضربات ممنوع وارد کرده بازی به نفع لوگان دی کیو میشه.

برنده: سارا لوگان با دی کیو


بعد مسابقه بیزلر ضرباتی رو با صندلی به لوگان میزنه و لوگان به نظر میاد مصدوم شده و داورا میان و وضعیتش رو چک میکننو اونو به بیرون میبرن.


ست رولینز در بکستیج در مورد شکست خودش مقابل اونز حرفایی رو مطرح میکنه.


اکیوا توزاوا در مقابل استین تئوری

توزاو یه ضربه به تئوری میزنه و بعدش میره بالای رینگ و یه دراپ کیک به تئوری میزنه و استین روی شماره 2 کیک اوت میکنه. توزاوا سابمیشن روی تئوری انجام میده اما تئوری از دستش خلاص میشه و توراوا رو بلند میکنه و اونو به ای تی ال میزنه و میره باری کاور

برنده: استین تئوری


بعد مسابقه داور وضعیت توزاوا رو چک میکنه و اندره و وگا هم به سالن میان و شاهد این صحنه هستن که تم استین تئوری زده میشه.


 چارلی کاروسو با ری میستریو پشت صحنه است. او در مورد حرفه ای افسانه ای او و بازی MITB سال بعد با مورفی سؤال می کند. ری در مورد چگونگی اهمیت سال 2010 او صحبت می کند و چگونه کین مانی انی د بنکش رو کش کرد تا به تایتل رین ری پایان بده. ری می گه نکته اینجاست که هیچ کس اندازه اون نمی دونه که مانی این د بنک چقدر خطرناک است  بعدش میگه من به مورفی احترام میزارم اما میگه مورفی این کار را به همان اندازه بدی که می خواهد نمی خواهد. ری می گوید هفته آینده برای اولین بار مستر مانی این د بنک خواهد بود و در سال جاری کسی است که پول نقد خواهد داشت. ری پیاده روی می کند و ما به سالن برمیگردیم


 ست رولینز دوباره پشت صحنه است و مستقیم به جلو خیره می شود. او می گوید همه به چیزی نیاز دارند تا به آن ایمان داشته باشند. رولینز می خواهد ما بدانیم که او هنوز برای شما اینجاست. او می گوید مسیح شما واقعاً برخاست.

انجل گارزا در مقابل رستلر محلی

گارزا یه ضربه محکم به سینه حریفش میزنه و بعدش میره و با اجرای وینگ کلیپر حریفش رو پین میکنه.

برنده: انجل گارزا


بعد از مسابقه اندراده و زلینا اومدند و با گارزا خوشحالی کردند. اندارده هم رستلر محلی رو زد


در پشت صحنه سین و اسکا در مورد مصاف سین مقابل جکس حرف میزنند و سین به زبان خودش برای جکس کوری میخونه.


مکینتایر در پشت صحنه در مورد اندارده حرف میزنه و میگه:

قول میدم که در مصاف امشب طوری اندارده رو زخمی بکنم که شش ماه طول بکشه تا به رینگ برگرده.



نایا جکس مقابل سین

جکس به یک ضربه سین رو به گوشه ی رینگ پرت میکنه. سین به نظر میرسه که سرش صدذمه دیده. نایا حریف رو بلند میکنه و روش «این نیالاتور » میزنه و کاروش میکنه.

برنده جکس


شارلوت به رینگ میاد و در مورد توانایی خودش حرف میزنه و میگه من به عنوان ملکه ی رینگ میخوام درسی به بقیه بدم. من وقتی برنده ی رمبل شدم، دیدم که بکی و بیلی به عنوان قهرمان راو و اسمک من رو دعوت به مسابقه نکردند اما ریپلی جلو اومد و این برام جالب بود.

او باز هم در مورد برد خودش حرف میزنه و میگه حالا خود مکمن هم میدونه که من بهترین دیوا در بخش زنان هستم و برای همین هست که میخوان در مین اونت رسل باشم.

او میگه ریپلی میخواست مثل من باشه اما باز هم من، سریعتر و قویتر بودم. شارلوت اخرش اعلام میکنه که به زودی با ایو شیرای قراره مسابقه بده.


تصاویری از باخت قبلی لشلی، در مقابل بلک نشون داده میشه و بعدش لشی میگه که من اونجا به خاطر راهنمایی اشتباه لانا باختم و گمونم باید دنبال همسر جدیدی باشم.


هوزه مقابل لشلی

نو وی هوزه، حریف رو رول میکنه اما لشلی در شماره ی دو بلند میشه. لشلی میره برای اسپیر و بعدش حریف رو کاور میکنه و تمام

برنده لشلی


بعد مسابقه لانا و لشلی زورکی به هم لبخند زدند و رفتند


رولینز رو در پشت صحنه داریم که میگه به کسانی که باور ندارند اخطار میدهم که راه دیگه ای برام نمونده و امشب همشون رو له میکنم.


ریکو چیت و الکساندر مقابل وایکینگ رایدرز

الکساندر رفت یک پرش انجام بده  اما اریک مانعش شد. ایوار یک فینیشر روی الکساندر زد و رفت برای کارو اما موفق نبود چون ریکو اومد و کاور رو شکست. وایکینگها این بار فیینشر مشترک روی الک زدند و ایوار کاورش کرد.

برنده وایکینگ رایدرز


استریت پروفیتز در پشت صحنه هستند که یکی از اعضای تیم یعنی فورد، بیانسا بلیر رو مقابل دوربین میاره و میگه او همسرم هست. سی ام پانک نیوز. اونا کمی شوخی میکنند و میریم سراغ اخرین مصاف شب

مکینتایر مقابل اندراده
گارزا و زلینا برای اندراده کنار رینگ بودند
مکینایر وسط مسابقه به گوشخ ی رینگ رفت تا حرکتی بزنه اما زلینا و گارزا حواسش رو پرت کردند. اندارده اومد بهش همرلوک دی دی تی بزنه اما درو جا خالی داد. مکینتایر بعدش حریف رو در گوشه قرار داد و بهش الاباما اسلم زد. او بعدش با اجرای کلیمور کیک موفق شد حریف رو کاور کنه.
برنده مکینتایر

بعد از مسابقه رولینز ناگهان اومد و یک کیک و استامپ به مکینتایر زد. درو که غافلگیر شده بود نتونست حرکتی بکنه. رولینز به کمربند قهرمانی نگاه کرد و بعدش یک استامپ دیگه به مکینتایر زد تا شو تمام بشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/27 و 10:23 دقیقه ارسال شده.

    سلام لطفا درباره مصدومیت سارا لوگان توسط شاینا خبری شد بگین ممنون
    .

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/26 و 18:16 دقیقه ارسال شده.

    ست رولینز ی بار پوش نگرفت مرد😑😑😑😑😑😐😐😐

    پاسخ : عجب جمله ی با حالی

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/26 و 9:12 دقیقه ارسال شده.

    ممنون سینا
    بگو کجا هستی تا باقیش رو من بنویسم

    پاسخ : سلام

    بعد انجل گارزا و رستلر محلی
    پاسخ : اوکی حله

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش