آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار امروز کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (442)
Free download WWE Originals CLG Wiki [300x225] for your Desktop ...
اخبار امروز دنیای کشتی کج
متن در ادامه مطلب



طبق گفته ی دیو ملتزر، شارلوت بعد رسلمنیا شرایط جالبی رو تجربه خواهد کرد و هم در مین راستر و هم در ان اکس تی فعال خواهد بود.


رسلمنیا 36 با 14.1 ملیون بیننده در اینترنت ( فیس بوک ، دبلیو دبیلو ای نتورک ، سایت پخش زنده و... ) همراه بود که این امار با افزایش 58 درصدی نسبت که رسلمنیا سال قبل همراه بوده.


شایعاتی از حضور ان اکس تی در مانی این د بنک به گوش می‌رسد ظاهراً بعد سویوار سریز یواش یواش برند های اصلی تبدیل به سه‌تا میشن.


بیانکا بلیر رسماً در راو دیبیو کرده و به عضویت این گروه دراومد ، بلیر در راو این هفته هم با استریت پرافیتز همکاری کرده و به مصاف آنجل گارزا و تئوری و زلیناوگا رفتند که پیروز این مسابقه هم شدند.


شایعه شده مسابقه گلدبرگ با استرومن در رسلمنیا ، آخرین مسابقه این کشتی گیر در WWE بوده و دیگر او را در مسابقه ای نخواهیم دید.


کمپانی WWE آمریکا با امضای یک قرارداد چندساله با سرویس دهنده DAZN امکان مشاهده زنده مسابقات WWE برای علاقه مندان در آلمان ، اتریش و سوئيس را فراهم کرد . با شروع این هفته (دوشنبه) امکان مشاهده RAW و SmackDown و همچنین Bottom Line و After Burn از طریق پلتفرم آنلاین DAZN در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


بنا بر گزارش RingSideNews ، قهرمان 7 دوره جهان آندرتیکر که در رویداد رسلمنیا 36 در یک مسابقه Buried Alive Match به مصاف ای جی استایلز رفت و پیروز شد ، گویا این مسابقه آخرین مسابقه تیکر در رویداد رسلمنیا بوده است و این اسطوره ی تکرار نشدنی دیگر در رسلمنیا حکم تماشاگر را دارد نه حکم کسی که فیود میکند.


طبق گزارش منابع معتبر ، شو اسمکداون این هفته و شو راو هفته بعد به صورت زنده پخش خواهد شد. شو ان اکس تی این هفته نیز از پیش فیلمبرداری شده است.


طبق گزارش برخی منابع ، فیود بکی لینچ و شینا بیزلر هنوز تمام نشده است و این داستان ، ادامه دار خواهد بود.


رسلمنیا 36 موفق به کسب نمره 9 از شب اول و کسب نمره  9.5 از شب دوم  از وبسایت رسلینگ رادار و آی جی ان شد.


سردبیر وبسایت رسلینگ رادار مطلبی درمورد مسابقه رندی اورتن درمقابل درومکینتایر در سامراسلم منتشر کرد که دقیقا بعد از چندین ساعت مطلب پاک شد. احتمالا به دلیل درست بودن این قضیه و اینکه دبلیودبلیو ای قصد دارد این مسابقه را برگزار کند مطلب توسط این وبسایت پاک شده تا اسپویل همه گیر نشود.


طبق تیزری که از مانی این د بنک در شب دوم رسلمنیا 36 دیدیم تاریخ برگزاری این اونت در 10 می معادل 21 اردیبهشت است.


در ابتدا قرار بوده جف هاردی با بیل گلدبرگ در رسلمنیا مسابقه بده که بعدها بران استرومن جایگزین او شد
دلیل باخت گلدبرگ در رسلمنیا مشخص شد گویا او چندان علاقه ای به تمدید قرداد ومسابقه دادن نداره به همین دلیل کمربند یونیورسال را واگذار کرد.


طبق منابع ring side news آندرتیکر را در آینده نه چندان دور بازهم با شخصیت آمریکن بد آس خواهیم دید


دلیل باخت ریا ریپلی. به شارلوت مشخص شد گویا اوتاریخ ویزا ش منقضی شده است واو باید به استرالیا برگردد وبه ناچار مجبور به واگذاری تایتل شد وفعلا در شوها حضور نخواهد داشت.


فرستنده: کویید 19


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش