آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 5 فوریه 2024
  • بازدید : (582)

USA Network's WWE Raw Expands to Three Hours – The Hollywood Reporter


نتایج کامل راو 5 فوریه 2024


متن در ادامه مطلب

 

ویدئو: نکات برجسته از بخش پایانی اسمکدان جمعه شب نشان داده شده است. «کابوس آمریکایی» کودی رودز از خود پرسید که آیا تمام کردن داستان به معنای گرفتن قهرمانی جهانی جهانی WWE از رومن رینز است یا  به معنی گرفتن همه چیز از رومن رینز هست. رودز قهرمان جهانی Undisputed WWE را می خواهد، اما نه در رسلمنیا امسال. سپس دراک آمد و به نظر می‌رسید که رینز را برای رسلمنیا به چالش بکشد.


ست «فریکین» رولینز، قهرمان سنگین وزن جهان، به رینگ راه میاد. رولینز از نظر پزشکی مجوز رقابت ندارد. رولینز خود را معرفی می کند. رولینز می‌گوید این یک هفته عالی برای WWE بوده است. جمعیت با صدای برای کودی رودز شعار می دهند. رولینز می گوید که حس می کند آنها کودی را می خواهند. خبر خوب برای آنها: رولینز نیز کودی رودز را می خواهد.

کودی رودز می آید! جمعیت با صدای بلند او را تشویق می کنند و نام او را سر می دهند. رودز می‌گوید، « قهرمان سنگین وزن جهان، ست «فریکین» رولینز، و سنت لوئیس، در مورد چه چیزی می‌خواهید صحبت کنید؟» رولینز می گوید که انتظار شنیدن آن شعار را نداشت. رولینز می‌گوید که به تعقیب و گریز ادامه خواهد داد. رولینز می‌داند که رودز چه می‌خواهد، اما ما به پاسخ‌هایی نیاز داریم. هفته گذشته، رولینز گفت که مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان معتبرترین قهرمانی در کل این صنعت است. رولینز پای این سخنان ایستاده است. جمعیت هو می کنند. رولینز می گوید که او به اندازه رودز به این مسابقه نیاز دارد. رولینز باید بداند که آیا او بهترین است یا خیر. تنها راه برای او این است که خود را در برابر بهترین ها آزمایش کند. کودی رودز بهترین است. آیا رودز قصد دارد در رسلمنیا با رولینز مبارزه کند؟ جمعیت با صدای بلند فریاد می زنند "نه!"

 

قبل از اینکه رودز بتواند چیزی بگوید، درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. مک اینتایر وارد رینگ می شود و جمعیت هو می کنند. مک اینتایر فکر می‌کند که رولینز ایده خوبی ندارد.

او می‌گوید رولینز تنها کسی است که به اندازه مک اینتایر از سی ام پانک متنفر است. رولینز می دانست که پانک چقدر برای این مکان نامناسب هست. آنها باید در مورد مسابقه اصلی خود برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا صحبت کنند. جمعیت آن را تشویق می کنند. مک اینتایر می گوید که او حتی یک تی شرت سفارش داده است. مک اینتایر ژاکت خود را در می آورد تا یک تی شرت مشکی با تصویر مک اینتایر را که در کنار قبری لبخند می زند نشان دهد. اینتیشرت به معنی مردن اروزی مین اونتری پانک در رسلمنیا هست.

مک اینتایر به رودز می گوید که به رولینز گوش ندهد. رودز باید داستان را تمام کند. رودز دو سال است که در مورد آن صحبت می کند. به هر کاری که او در رینگ و بیرون انجام داده فکر کنید. رودز نباید پدرش را ناامید کند.

رولینز به مک اینتایر می گوید که چه چیزی باعث می شود که مک اینتایر فکر کند اگر رودز چالش او را برای رسلمنیا نپذیرد، رولینز در مقابل مک اینتایر خواهد بود؟ آنها این کار را دو بار انجام دادند و مک اینتایر شکست خورد. سی ام پانک نیوز. مک اینتایر می گوید آیا این دیگ نیست که کتری را سیاه می‌خواند؟ ( دیگ به دیگ میگه رو سیاه) آیا رولینز سه بار به رودز باخت؟ مک اینتایر می گوید که رولینز به عنوان قهرمان کار شگفت انگیزی انجام داده است. این قهرمانی واقعی است. این عنوانی است که همه دوست دارند داشته باشند. هیچ‌کس نمی‌خواهد برای کمربند رینز بجنگد زیرا پایان کار را می‌داند. خانواده رینز دخالت خواهند کرد. رودز میخواد صحبت کنه، اما مک اینتایر حرف او را قطع می کند. او میگوید رولینز کار شگفت انگیزی انجام داده است، اما زمان آن رسیده که مک اینتایر کاری بکند. مک اینتایر سپس به رولینز گلاسکو کیس میزنه. رودز به سرعت به مک اینتایر حمله می کند و او را از رینگ بیرون می کند. مک اینتایر لبخند می زند و به طرف خروجی می رود.

 

بکی لینچ در پشت صحنه هست.

 کاتانا چنس و کایدن کارتر نیز نشان داده میشوند.

 

بازپخش‌های از مصاف کوفی کینگستون در برابر گانتر در هفته گذشته در راو نمایش داده می‌شود. پس از پایان مسابقه، لودویگ قیصر و جیووانی وینچی به کینگستون و خاویر وودز حمله کردند.

 

مسابقه چهار طرفه تیمی

کرید برودرز مقابل وینچی و کایزر مقابل کوفیو وودز مقابل گارگانو و چامپا

کایزر وودز را به بیرون از رینگ می فرستد و کینگستون با کراس بادی روی کایزر فرود میاد. نیو دیو امپریوم چند ضربه رد و بدل میکنند. بروتوس هر دو تیم را با یک شیرجه، پخش و پلا میکنه. بروتوس وینچی را وارد رینگ می کند. برادران کرید با حرکت بروتوس بال، یک ضربه مشترک روی وینچی اجرا میکنند. چامپا میاد و بروتوس را به زانو در می آورد و گارگانو لگدی به صورت جولیوس می زند. انها بعدش حرکت میت این د میدل را روی وینچی پیاده میکنند و چامپا وینچی را کاور میکنه

برندگان: چامپا و گارگانو

 

شاینا بازلر در حال آماده شدن برای مصاف خود مقابل بکی لینچ است. بازلر می گوید آخرین باری که در مسابقه چمبر حضور داشت، پنج زن دیگر را شکست داد تا به بکی لینچ برسد.

 

در جای دیگری در پشت صحنه، بکی لینچ می‌گوید آخرین باری که با بازلر روبه‌رو شد، باید او را شکست میداد، زیرا کمربندم مورد ادعا بود. من دوباره باید بازلر را شکست دهم زیرا آینده ام در خطر است.

 

مسابقه انتخابی برای المنیشن چمبر

بکی لینچ در مقابل شاینا بازلر

لینچ به حریف سیلی می زند. در مرکز رینگ، هر دو حریف، سیلی رد و بدل می کنند. بازلر برای اجرای کاریفوردا کلش اقدام میکنه. لینچ اجازه تکمیل سابمیشن رو به او نمیده. لینچ می چرخد ​​و حریف را برای دو شمارش کاور می کند. لینچ با یک اسلم منهندل، دوباره میره برای پین و تمام

برنده: بکی لینچ

 

کتی کلی با لیو مورگان در پشت صحنه حضور دارد. مورگان می‌گوید که فکر می‌کند زوئی استارک یک رقیب بزرگ است، اما حریف من نمیشه.  مورگان تقریبا یک سال از دوران حرفه ای خود را از دست داد. هفته آینده، زمان انتقام اوست. انتقام مورگان درباره رئا ریپلی است. مورگان می گوید: "مواظب حرکت بعدی من باش."

 

به درگیری کودی و ناکا مرور میشه

 

دفتر آدام پیرس

آدام پیرس در دفتر خود با درو مک اینتایر است. پیرس می‌گوید دو هفته متوالی است که درو به افرادی حمله می‌کند که از نظر پزشکی جواز درگیری ندارند. اول سی ام پانک بود. اکنون رولینز. پیرس می گوید که مک اینتایر را جریمه خواهد کرد.

رئا ریپلی قهرمان جهان زنان راهی رینگ می شود. او می گوید بکی لینچ برای مسابقه حذفی زنان واجد شرایط شده است. او اینجاست چون نیا جکس را می‌خواهد تا بتواند سرش را بشکند. ریپلی نیا جکس را صدا می زند، اما آدام پیرس می آید. پیرس می گوید که اکنون زمان این کار نیست. پیرس متوجه می شود که او ناراحت است، اما آنها در حال حاضر این کار را انجام نمی دهند. پیرس وارد رینگ می شود. پیرس می گوید که ریپلی میتواند در چمبر با جکس مسابقه داشته باشه.

جکس به سرعت به سمت رینگ می رود. پیرس سعی می کند مانع او شود، اما جکس او را کنار میزند. ریپلی و جکس در رینگ دعوا می کنند و پیرس را بیرون می اندازند. ماموران امنیتی سعی می کنند آنها را از هم جدا کنند، اما جکس همه آنها را می زند. سپس جکس به ریپلی حمله میکنه. جکس به صورت ریپلی سیلی می زند و می رود.

 

ویدئو: بیلی فاش می‌کند که می‌داند جنگجویان کابوکی و ایو اسکای پشت سر او صحبت کرده‌اند. جنگجویان کابوکی به بیلی حمله کردند، اما بیلی با لوله فولادی به آنها حمله کرد. بیلی اعلام میکند که در رسملنیا مقابل اسکای مسابقه خواهد داد.

 جنگجویان کابوکی در حال گرم کردن خود در پشت صحنه هستند.

 

به امدن د راک و احتمال مصاف او مقابل رینزمرور میشه

 

توزاوا و ماکسین دوپری در مقابل ایوار و والهالا

توزاوا کراس بادی میزنه اما ایوار او را می گیرد. دوپری روی ایوار میپره و کراس بادی رو میزنه. والهالا با ماکسین درگیر میشه. توزاوا میخواد سانست پاور بمب بزنه.  او در اجرای حرکت موفق نیست. ایوار توزاوا را روی طناب میگذارد و با بیگ اسلم میره برای کاور

برندگان: والهالا و ایوار

 

بازپخش: هفته گذشته در راو، دامیان پریست به تروت گفت که او عضو روز داوری نبوده است. جی دی مک دونا سپس به R-Truth حمله کرد و دمیز به کمک تروت اومد

 

 فین بالر و دامیان پریست با جی دی مک دونا و دومینیک میستریو صحبت می کنند. R-Truth وارد می شود و می پرسد در مورد چه چیزی صحبت می کنند. مک‌دونا می‌گوید R-Truth خوش شانس است که در حال حاضر یک مسابقه دارد وگرنه با او فقط زمین را پاک می‌کرد. R-Truth می‌گوید که باید طاقچه‌ها را پاک کند. مک دونا و میستریو می روند. R-Truth می گوید که او به طور رسمی وارد گروه شده است. بالر می گوید که نمی تواند R-Truth را کنترل کند و می رود. پریست مت به R-Truth می گوید که اماده باشد.

 

جکی ردموند از دمیز مصاحبه میکنه. او درباره نحوه برخورد او با جی دی مک دونا می پرسد. میز می گوید R-Truth هنوز فکر می کند که در روز داوری است. او یا دیوانه است یا نابغه. R-Truth فکر می کند هفته گذشته یک شروع بود، اما Miz فکر می کند که این یک اعلان جنگ بود.

 

جی دی مک‌دونا در مقابل میز

مک دونا یک بوت به حریف میزنه. بعدش مونسالت رو اجرا میکنه. تروت کنار رینگ هستو حواس مک دونا را پرت میکند. او پولهایی از فروش تیشرتهای تبلیغی به دست اورده. مک دونا خوشحال به نظر می رسد. میز سپس به مک ودنا اسکول کراشینگ میزنه. او میره برای پین.

برنده: دمیز

 

بازپخش: تیم کابوکی دو هفته پیش در اسمکدان کاتانا چنس و کایدن کارتر را شکست داد و کمربند قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای را برد.

 

لودویگ کایزر و جیووانی وینچی در دفتر آدام پیرس هستند. کایزر می خواهد مطمئن شود که جشن گونتر دیدنی خواهد بود. پیرس می‌گوید در مورد آن قبلا بحث کردند. برون بریکر وارد می‌شود. پیرس یک قرارداد را به بریکر نشان می دهد.

ویدئو: سی ام پانک تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

 

گونتر بیش از 600 روز را به عنوان قهرمان بین قاره ای سپری کرده. لودویگ کایزر و جیوانی وینچی از ایمپریوم در رینگ حضور دارند. انها گوتر را معریف میکنند.

گانتر راهی رینگ می‌شود. او در شصت و پنجمین روز از رکوردشکنی خود در مسابقات قهرمانی بین قاره ای است. گونتر بابت برپایی این مراسم از کایزر قدردانی می کند. او بعدش میگه که برای هزار روز هم میتونه قهرمان بمونه. هیچ مردی شایسته این نیست که او را به چالش بکشد.

 

جی اوسو راهی رینگ می شود! جی می‌گوید: جی اوسو اکنون در شهر شماست!» گونتر می‌گوید متوجه می‌شود و حرکات او را مسخره می‌کند. گونتر می گوید این حرکات ساده برای یک مخاطب ساده است. من تو را در رویال رمبل حذف کردم. گونتر میگوید این یک جشن است. گونتر احساس بی احترامی می کند چون جی بی هوا وارد شده.

 

جی می گوید کارش بی احترامی نبود. گانتر شروع به مقایشه افتخاراتشان میکنه. جی هم کارنامه خودش رو رو میکنه و میخواد که در رسملنیا مقابل گونتر مسابقه بده.


گونتر می‌گوید: «خوب، برای تو خوب است. بعد از 15 سال، بالاخره جرات این را پیدا کردی که از زیر سایه خانواده بیرون بیایی و چیزی برای خودت به دست آوری.» گونتر شروع به توضیح دادن نحوه شکست دادن جی توسط خودش میکنه. گونتر او را هل می دهد. جی با گانتر سرشاخ میشه. کایزر و وینچی به سرعت حمله می کنند. خاویر وودز و کوفی کینگستون به کمک جی میان. ایمپریوم عقب نشینی میکنند.


 

ویدئو: شینسوکه ناکامورا علیه کودی رودز کوری میخونه

 

مسابقه برای کمربند تیمی زنان

چنس و کارتر در مقابل جنگجویان کابوکی (آسوکا و کایری سین)

چنس روی اسکا پین رو امتحان میکنه اما سین کاور رو میشکنه. چنس میره یک شیرجه بزنه. سین اسکا را از رینگ بیرون می کشد و شانس برخورد بدی با کف رینگ داره. سین کارتر را به پله های فولادی می کوبد. آسوکا وارد رینگ می شود و ضربه ای به سر چنس می زند. سین تگ می‌کند. آسوکا و سین یک  دی دی تی مشترک روی چنس میزنند. بعدش سین میره برای پین

برنده و همچنان قهرمان: تیم کابوکی

 

بخش مصاحبه

جکی ردموند با سامی زین هست. او می پرسد چقدر با درو مک اینتایر ارتباط دارد. زین با عملکرد خودش در سال گذشته اشاره میکنه. او میگه هنوز چیزهایی برای ثابت کردن دارد و تلاشش رامیکند.



مسابقه طناب گاو نر

کودی رودز در مقابل شینسوکه ناکامورا

ناکامورا به سرعت یک لگد به سر کودی میزنه. او بعدش سوپلکس اجرا میکنه. ناکامورا کینشاسا میزنه اما کودی جاخالی میده.  کودی پدیگری رو اجرا میکنه اما در کاور کردن موفق نیست. رودز زنگ گاو را می برمیدارد و آن را به صدا در می آورد. رودز ناکامورا را بلند می کند، اما ناکامورا مایع رنگی را به صورت رودز میپاشد. ناکامورا رودز را می گیرد، اما رودز حرکت را تبدیل میکنه به کراس رودز. کودی کاور میکنه اما ناکامورا کیک اوت میکنه

رودز تقلا می کند تا از جای خود بلند شود و چشمانش را می مالد. ناکامورا با زنگ گاو، او را می زند. ناکامورا برای یک کینشاسا اقدام میکند اما رودز آن را بلاک می کند. رودز با استفاده از طناب‌ها، جلوی تقلای ناکا رو میگیره و او رو کاور میکنه

برنده کودی رودز


 

 رودز در رینگ می ایستد، اما ناگهان درو مک اینتایر از پشت به او حمله می کند! مک اینتایر چند فینیشر به کودی میزند و با این بخش، برنامه تمام میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش