آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار تازه از دنیای کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (365)
WWE Logo Vector (.EPS) Free Download
اخبار تازه از دنیای کشتی کج
متن در ادامه مطلب


تیک اور دابلین به تعویق افتاد. این رویداد به تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) منتقل شده است.


طبق گفته‌ی Cageside Seats، سدریک الکساندر در جریان مسابقه‌ی تگ تیم در راو دچار ضربه‌ی مغزی شده و به همین دلیل هم پایان مسابقه کمی با سوتی همراه بوده.

علیرغم این که گفته شده بود احتمالا مسابقه‌ی بکی لینچ و شینا بیزلر مین اونت شب اول رسلمنیا باشه، اما حالا Fightful مدعی شده که مسابقه‌ی گلدبرگ و رومن رینز مین اونت شب اوله.

طبق گفته‌ی تام کولوهه، آندرتیکر ممکنه در رسلمنیا از ای‌جی استایلز شکست بخوره اما بعد از مدتی غیبت با کاراکتر دیگه‌ای برگرده.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، سگمنت برودی لی، جان سیلور و الکس رینولدز پشت میز شام که در دینامیت پخش شد، طعنه‌ای به وینس مکمن بوده (وینس دوست نداره کسی کنارش سرفه کنه و دوست داره اولین کسی باشه که غذا خوردن شروع میکنه.


Boneyard (قبرستون) ای‌جی استایلز و آندرتیکر هم قرار نیست در رینگ جریان داشته باشه و یک مسابقه‌ی خاص خواهد بود. این رو هم ای‌جی استایلز تو یه مصاحبه تایید کرده هم Fightful گفته که این مسابفه قرار نیست در پرفورمنس سنتر برگزار بشه.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، کار ضبط رسلمنیا تمام شده و به جای رومن رینز، بران استرومن به مصاف گلدبرگ رفته.

بعد از این تصمیم جالب از رینز، سلبریتی ها و کارشناسان فعال رسلینگ با توییت هایی از رومن رینز حمایت کرده اند و به تصمیم او احترام گذاشته اند.


طبق شایعات دلیل برگزار نشدن بتل رویال، جلوگیری از تجمع کشتی گیران در رینگ به دلیل شیوع ویروس کرونا میباشد که کاملا قابل هضم و منطقی میباشد.


مت در اینستاگرام خودش خواهان حضور در رسلمنیا به جای رومن رینز شده است. همونطور که میدونید مت ریدل از مخالفان سرسخت گلدبرگ هست و بار ها با پست ها و توییت هاش به گلدبرگ توهین کرده است.


انگار لیست غایبین رسلمنیا تمومی نداره و حالا آندراده به دلیل مصدومیت در راو گذشته رسلمنیا رو از دست خواهد داد. آندراده و انجل گارزا قرار بوده در رسلمنیا به مصاف استریت پرافیتس برن و حالا با مصدومیت آندراده باید دید وضعیت مسابقه سر تایتل تگ تیم راو چه خواهد شد.


گفته شده تمام سوپراستارها و حتی تمامی کارمندان پشت صحنه مخالف برگزاری رسلمنیا در این وضعیت بودند اما فقط تنها خود شخص وینس مکمن موافق برگزاری رسلمنیا بود.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش