آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59756 amir1383
14150 48867 rey
34 1394 sam
20515 58375 rey
10807 48264 sam
نتایج کامل راو 15 ژانویه 2024
  • بازدید : (927)

Stream Music Park City | Listen to WWE Raw - The Search (feat. NF) [Program  Theme] playlist online for free on SoundCloud



نتایج کامل راو 15 ژانویه 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد

ست "فریکین" رولینز قهرمان سنگین وزن جهان در اوایل امروز در حالی که دخترش را در آغوش گرفته است وارد ورزشگاه شد.

در جای دیگری از پشت صحنه، جیندر ماهال وارد ورزشگاه شد. محل در اواخر امشب برای کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان به مصاف رولینز می رود.



کودی رودز "کابوس آمریکایی" به رینگ می اید. او میپرسد در مورد چه چیزی صحبت کنند؟" آنها می توانند در مورد موسیقی اختصاص داده شده به Little Rock یا مبارزه و شکست دادن ناکامورا صحبت کنند. آنها می توانند در مورد چیزی که او به خاطر آن به WWE بازگشته صحبت کنند. رویال رامبل نزدیک هست.

موسیقی درو مک اینتایر پخش میشه. جنگجوی اسکاتلندی می آید. مک اینتایر پوزخندی به رودز می زند و از او می پرسد که می خواهد در مورد چه چیزی صحبت کند. رودز بازگشته است. آنها با هم در WWE بزرگ شدند. آنها هم سن هستند و مسیرهای شغلی مشابهی را در پیش گرفتند. مک اینتایر به رودز افتخار می کند. آنها در یک مقطع قهرمان تگ تیم بودند. مک اینتایر می پرسد که آیا رودز نام تیم تگ خود را به خاطر می آورد؟ رودز پاسخ می‌دهد: «بی‌شعورها». مک اینتایر به شوخی می گوید نمی تواند باور کند که آنها با این نام به اوج رسیده اند. دلیل اینکه آنها با تیم تگ زیاد پیش نرفتند این است که خود را به عنوان یک کشتی گیر مستقل می دیدند. آنها مجبور شدند WWE را ترک کنند تا مسیر خود را درست کنند. آنها کشتی گیران معمولی نبودند. آنها معنای کشتی گیر بودن را دوباره تعریف کردند.

 

مک اینتایر می پرسد که آیا رودز آخرین مسابقه ای را که قبل از بازگشت به دبلیو دبلیو ای انجام داده را به یاد می آورد؟ روزی رودز به مک اینتایر گفت که در آینده قهرمان جهان خواهد شد. مک اینتایر این کار را دو بار انجام داده است. او شنیده است که مردم چه می گویند. او جوک ها را دیده است. اگر رودز به کاری که انجام می دهد ادامه دهد، اولین عضو خانواده اش خواهد بود که ان کمربند قهرمانی را می برد. رودز داستان را تمام خواهد کرد.  مک اینتایر می گوید رودز تا زمانی که داستانش به ناکامورا را تمام نکرده باشد، داستان تازه ای شروع نمی کند.

رودز می پرسد: " واقعا اینطور است؟" مک اینتایر برای رویال رامبل اعلام امادگی کرده است. رودز هم همینطور. مک اینتایر می تواند برنده شود. جی اوسو می توانست برنده شود. مردی که می خواهد اعتبار خود را زنده کند، یعنی سی ام پانک، می تواند برنده شود. رودز می گوید قصد ندارد اجازه دهد این اتفاق بیفتد. هر دو برنده رویال رامبل شده اند. مک اینتایر می‌گوید از آنجایی که رودز مسیر مک اینتایر را دنبال می کند، توصیه هایی به او خواهد کرد. مک اینتایر به رودز می گوید که خودش باشد. او مجبور نیست همیشه کت و شلوار بپوشد، از کلمات بزرگ استفاده کند و لبخند بزند. مک اینتایر همه این کارها را انجام داد. حتی وقتی عصبانی بود. تو کودی واقعی باش.


رودز می‌گوید وقتی به اینجا می‌آید، لبخند می‌زندو زیرا این چیزی است که او دوست دارد. رودز از فرصت هایی که دریافت کرده قدردانی می کند. مک اینتایر درست می گوید. آنها مسیرهای شغلی مشابهی دارند، اما رودز سپاسگزار است و از شانس دوم خود لذت می برد. مک اینتایر فقط اینجا ایستاده و از شانس دومش شاکی است. مک اینتایر می‌گوید اگر ایا این کودی واقعی است؟ چرا جی اوسو را به راو آوردی؟ ایا می‌دانستی چه مشکلی ایجاد می‌کنی؟ چرا سی ام پانک را تایید کردی؟ رودز دقیقا می داند پانک چگونه است. مک اینتایر آرزو می کند که ای کاش این گفتگو انجام نمی شد. اگر دامیان پریست یک احمق نبود و سعی می کرد کش کند، الان قهرمان بود. حالا رودز سر راه من ایستاده است. همانطور که پانک هفته گذشته یاد گرفت، تو هم باید بدانی که مک اینتایر شما را زنده زنده می خورد. در رسلمنیا، موقعیت متعلق به درو مک اینتایر است.

 

رودز اشاره می کند که مک اینتایر زیاد می گوید «اگر». مک اینتایر با نارضایتی ها زندگی می کند.

مک اینتایر این را برای رودز می خواهد. اگر مک اینتایر بخواهد این موضوع را در رویال رامبل حل کند، بهانه برای گلایه های بیشر در اینده خواهد داشت. مک اینتایر مدام در مورد آخرین بازی مشترکشان صحبت می کند. چه کسی آن را برد؟ رودز. کودی میره.

مک اینتایر برمی گردد و به او پوزخند می زند.


R-Truth پشت صحنه پول می شمارد. دامیان پریست به سمت او می رود. پریست فکر می‌کند او پسر بامزه‌ای است، اما مشکل این هست که تروت در حال فروش کالاهای روز داوری در پارکینگ است. آنها این را دوست ندارند. R-Truth مقدار زیادی پول نقد به او می دهد. سی ام پانک نیوز. کشیش تحت تاثیر قرار میگیرد. R-Truth می گوید که او برای نیک میستریو کالایی ساخته است. R-Truth تعجب می کند که نمی تواند او را در فیس بوک پیدا کند. پریست به R-Truth می گوید که در مسابقه امشب به دمیز تگ نده. R-Truth چشمک می زند و می گوید که متوجه می شود، اما واضح است که این کار را نمی کند.



دومنیک مستریو و مک دونا مقابل گارگانو و چامپا

میستریو به گارگانو حمله می کند و او را به داخل رینگ می اندازد. دومنیک میخواد 619 بزنه، اما گارگانو بهش اجازه نمیده.  چامپا میستریو را با ضربه زانو، به بیرون از رینگ می فرستد. مک دونا، چامپا را به سمت گارگانو هل می دهد و بعد او را کاور میکند. حریف کیک اوت میکنه.  یک DDT به مک دونا حمله میکنه. منتها در کاور ناموفق هست. گارگانو تگ میگیره. او یک فینیشر روی مک دونا میزنه و میره برای پین

برنده گارگانو و چامپا


 دفتر ادام پیرس

لیری و هارتول به ادام پیرس گفتند که سال 2024 سال آنهاست. چلسی گرین و پایپر نیون وارد می‌شوند. گرین می‌گوید که او کایدن کارتر را پین کرده بود، اما داور یک شمارش آهسته برای پین داشت. آنها یک بازی برگشت عادلانه میخواهند. پیرس به او می گوید که به داور احترام بگذارد. آنها خواهان بازی برگشت هستند، اما آن را از دست دادند. حالا هارتول و کندیس به دنبال یک فرصت هستند، بنابراین این می تواند یک مسابقه بین شما و انها باشد.



بسته ویدیویی: لیری و هارتول از انتظار کشیدن خسته شده اند. در سال 2024، آنها قهرمانان تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای خواهند بود. در NXT آنها قهرمان شدند. انها برای پیروزی کوری میخونند


چلسی گرین و پایپر نیون در مقابل کندیس لری و ایندی هارتول

گرین لیری را به کف رینگ میکوبد. هارتول با یک اسپین باستر به گرین ضربه می زند. نیون هارتول را می گیرد و اسکوپ اسلم به او میزند. نیون به طناب ها برخورد می کند و میخواد کراس بادی بزنه. اما هارتول جاخالی میده. هارتول نیون را ازروی طناب پایین میندازه.  نوین برمیگرده تا انپریتی رو روی هارتول اجرا کنه اما لیری به او حمله میکند. لیری تگ میگیره. هارتول گرین را نگه می‌دارد و لیری یک لیون سالت روی گرین میزنه و تمام

برنده لیری و هارتول


گانتر قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در پشت صحنه با لودویگ کایزر قدم می زند.


بسته ویدیویی: نیا جکس می گوید هیچ کس او را در رویال رامبل شکست نخواهد داد.

 

فین بلور، دومینیک میستریو ، جی دی مک دونا و ریا ریپلی در پشت صحنه در حال تماشای ویدیوی نیا جکس هستند. ریپلی می گوید که باید به بخش خود رسیدگی کند. دامیان پریست وارد می شود و ریپلی قبل از رفتن به او خیره می شود. بالور می پرسد که پریست کجا بوده است؟ پریست می گوید که او تنها کسی است که با درو مک اینتایر مشکل دارد، بنابراین او آن را با آدام پیرس مطرح کرد. جی دی مک دونا می پرسد چه زمانی می توانند R-Truth را شکست دهند. پریست به مک دونا می‌گوید که کمتر در مورد R-Truth نگران باشد و نگران این باشد که اجازه ندهد آنچه امشب اتفاق افتاد دوباره تکرار شود. بالور می پرسد که آیا او واقعاً از R-Truth دفاع می کند؟ پریست می گوید که R-Truth برای ما کمکهایی کرده.  پریست می گوید که او و بالور کار جدی دارند و باید روی مسابقه خود تمرکز کنند.



کایزر توی رینگ هست و می‌گوید: «خانم‌ها و آقایان، من شادی شما را برای بازگشت گانتر می‌طلبم!

قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای گانتر وارد می شود. امروز روز 584 در رکوردشکنی گانتر است. گونتر در رینگ در کنار کایزر ایستاده است.

گونتر می‌گوید که دو هفته با رویال رامبل فاصله دارند و او می‌تواند در این مکان ناامیدی را احساس کند. او سوپراستارهای WWE را دید که ناامیدانه بر سر اینکه چه کسی رویال رامبل را برنده می شود و به رسلمنیا می رود، بحث می کردند. سال گذشته، گونتر در رویال رامبل در شماره 1 قرار گرفت و تا انتها پیش رفت. او تا قهرمانی رویال رامبل یک حذف فاصله داشت. گانتر در مسابقه رویال رامبل بیش از هر مرد دیگری در تاریخ دوام آورد. امسال، او طولانی ترین قهرمان بین قاره ای در تمام دوران، و فردا برنده رویال رامبل و رسلمنیا خواهد شد.

گونتر اکنون می خواهد با کایزر صحبت کند. گونتر می خواهد آنچه را که در زمان غیبت او اتفاق افتاده را مرور کند.


بازپخش: کایزر در هفته گذشته در راو به شدت به کوفی کینگستون حمله کرد.

گونتر می گوید که دوست داشت این را ببیند. کایزر صلابت، اعتماد به نفس و شجاعت نشان داد. گونتر می‌گوید: «آفرین.» گونتر آغوشش را باز می کند و کایزر را در آغوش می گیرد.

خاویر وودز راهی سالن می شود. وودز می گوید که با کایزر مشکل دارد. زیرا او کوفی را زده است. بنابراین کینگستون امشب اینجا نیست. منتها وودز اینجاست. این چیزی است که قرار است امشب اتفاق بیفتد: آنها امشب یک مسابقه خواهند داشت. کایزر چالش را می پذیرد یا باید از پدرش اجازه بگیرد؟

 

کایزر نمی تواند باور کند که وودز جرأت می کند او را به چالش بکشد. کاری که او هفته گذشته با کینگستون انجام داد، در مقایسه با کاری که امشب با وودز انجام خواهد داد، چیزی نیست. کایزرمسابقه را می پذیرد. او به خاویر وودز حمله می کند، اما وودز او را از رینگ بیرون می اندازد. انهاکمی درگیر میشند تا مسابقه شروع بشه


لودویگ کایزر در مقابل خاویر وودز


در بیرون رینگ، کایزر یک صندلی پرت میکنه اما وودز جاخالی میده. وودز حریف را به میز می کوبد و او را با مشت میزند. کایزر یک ضربه به چشم حریف میزند. وودز او را با لگد می زند. وودز صندلی را برمی‌دارد و در مقابل دید کامل داور آن را به کایزر می‌کوبد. داور چاره ای ندارد جز اینکه زنگ پایان مسابقه را بزند.

برنده با دیکیو: لودویگ کایزر


وودز خشمگین است و صندلی فولادی را به دست می گیرد. قیصر( کایزر) قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد، صندلی را به صورت وودز می اندازد. قیصر وودز را می گیرد و روی پله های حلقه فولادی می گذارد اما وودز از دستش رهامیشه. بعد کمی کتک کاری کایزر میره و وودز نگاهش میکنه



برانسون رد میگوید در حال حاضر مردی وجود دارد که کمربندقهرمانی دارد ولی دیر یا زود ان کمربند  به او تعلق خواهد گرفت.

بایرون ساکستون از خاویر وودز می پرسد که چه حسی داره؟ همانطور که وودز شروع به پاسخ دادن می کند، لودویگ قیصر از پشت به او حمله می کند. سی ام پانک نیوز. قیصر همچنان به وودز مشت می زند تا اینکه جی اوسو را می بیند که آنجا ایستاده است. قیصر عقب نشینی می کند.

 

بازپخش: هفته گذشته در راو، جیندر ماهال می‌گوید ست «فریکن» رولینز او را نادیده گرفته است.



توزاوا در مقابل ایوار

ایوار به سرعت توزاوا را هوا بلند می کند، اما توزاوا با DDT به او جواب میدهد. ایوار توزاوا را با اسلم چرخشی نقش زمین میکنه. ایوار به سمت طناب می رود، اما ماکسسین دوپری حواسش را پرت می کند. توزاوا به سرعت ایوار را می گیرد و برای پیروزی یک پاوربمب و همچنین سانست میزنه و حریف را کاور میکنه


برنده توزاوا



والهالا بلافاصله به ماکسین حمله می کند و او را به طرف توزاوا هل میده . بقیه گروه هم درگیر میشند و گروه ایوار برنده این دعوا میشند


ویدئو: بازپخش‌هایی از درو مک اینتایر در حال گفتگو با کودی رودز در اوایل امشب نشان داده می‌شود.


سی ام پانک در اینستاگرام گفت که می خواهد هفته آینده در راو رو در رو در مورد کودی رودز صحبت کند.

 

چاد گیبل، اوتیس و برادران کرید در حال بررسی وضعیت توزاوا و مکسین دوپری هستند.

 آیوی نیل می آید و می گوید که همین الان با آدام پیرس صحبت کرده است. والهالا هفته آینده جریمه پرداخت خواهد کرد. گیبل می گوید که او هم حساب ایوار را خواهد رسید.



رئا ریپلی، وارد رینگ میشه. ریپلی می‌گوید که از افرادی مانند نیا جکس که ادعا می‌کنند اینجا متعلق به آنهاست، خیلی خسته است. این بخش متعلق به رئا ریپلی است. ریپلی به هر کسی که در مسابقه رویال رامبل برنده شود هشدار می دهد. اگر تصمیم گرفتند رسلمنیا خود را هدر دهند، او به آنها توصیه می کند که او را انتخاب کنند. اگر نمی خواهند این فرصت را هدر دهند، می توانند شخص دیگری را انتخاب کنند.

آهنگ بکی لینچ پخش میشه! لینچ میاد و می‌گوید: «پس ما اینجا ایستاده‌ایم... دو فرد کاملاً متفاوت با دو مسیر بسیار مشابه». آنها به اینجا آمده اند تا بهترین باشند. اما یک تفاوت وجود دارد: یکی از آنها برای برنده شدن در رسلمنیا رفته. دیگری این کار را نکرده. یه تفاوت دیگه هم هست یکی از آنها دارای توانایی طبیعی در کشتی است. دیگری اما اراده ای دارد که بی بدیل است. آنها دو بهترین برای انجام این کار هستند. این فکر به او می گویند که ریپلی ممکن است بهتر از لینچ باشد. لینچ باید ثابت کند که ریپلی بهتر از او نیست. برای انجام این کار، او باید این عنوان را از او بگیرد. برای انجام این کار، او باید رویال رامبل را برنده شود.

ریپلی می گوید فقط یک نفر بیشتر از لینچ می خواهد که لینچ در رویال رامبل برنده شود و آن رئا ریپلی است. ریپلی می‌گوید: «تو را در رسلمنیا می‌بینم». ریپلی می رود.


جکی ردموند در پشت صحنه با ست "فریکین" رولینز حضور دارد. رولینز می‌گوید هوا خیلی سرد است، اما او به مردم خوشامد میگوید. رولینز می گوید که او یک قهرمان جنگنده هست. این اولین نبرد او با ماهال نیست منتها این بهترین نسخه جیندر ماهال است. این جیندر شایسته است.




مسابقه تیمی

دمیز و تروت در برابر فین بالور و  پریست

 آر-تروث مک دونا را با مشت میزند. پریست وارد رینگ می شود و با دمیز سرشاخ میشه. R-Truth پریست را بلند میکنه، اما پریست او را متوقف می کند. کشیش می پرسد که آیا قرار است تروت به آنها بپیوندد یا نه. بالور میاد و تروت را رول می کند. تروت رها میشه و یک بوت میزنه. پریست روی تروت سود این هوین رو اجرا میکنه. بالور تروت رو کاور میکنه


برنده بالور و پریست



جکی ردموند از جیندر درباره افکارش در مورد مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان می پرسد. ماهال می گوید که او یک خشکسالی هفت ساله را پشت سر گذاشته است. زمزمه ها به گوش می رسد و او سوپراستار سال 2024 است. امشب، وقتی او رولینز را شکست دهد و قهرمان سنگین وزن جهان شود، همه متعجب خواهند شد.


ویدئو: شینسوکه ناکامورا علیه کودیکوری میخونه


شاینا بازلر و زوئی استارک در مقابل تگان نوکس و ناتالیا

  ناتالیا و نوکس سعی می‌کنند استارک را از روی طناب بیرون بیاندازند، اما او نمی‌گذرد. آنها برای هارت اتک اماده میشوند اما استارک نوکس را از رینگ بیرون می کشد. ناتالیا استارک را از روی طناب می اندازد. بازلر یک سابمیشن روی ناتالی میزنه و ناتالی تسلیم میشه

برنده بیزلر و استارک


مسابقه برای کمربند سنگین وزن جهان

جیندر ماهال  مقابل ست «فریکن» رولینز

نوچه های ماهال کنار رینگ بودند. ویر با داور بحث می کند. سانگا یک صندلی به داخل رینگ می اندازد. داور این را می بیند و صندلی را بیرون می اندازد. ویر با کیف مانی این دبنک به رولینز ضربه می زند. ماهال حرکت خلاص را روی رولینز اجرا میکنه و میره برای پین که ناموفق هست. داور نوچه های ماهال را از بودن در کنار رینگ اخراج می کند.

ماهال رولینز را می گیرد و دوباره حرکت خلاص رو میزنه. رولینز بازم تسلیم نمیشه. ست بلند میشه  و به ماهال استامپ میرنه و کاورش میکنه


برنده و همچنان قهرمان: ست «فریکین» رولینز


با این مصاف، برنامه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش